afwerking voorzetels

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm het interieur / motor kwijt
chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 07-04-2011 20:09

Tinten past bij ieder kleur :)

ik heb toch liever een volwaardig reservewiel want die schuimkit zorgt er voor dat je veel kans hebt dat ze je band mogen weggooien.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-04-2011 20:25

timbo schreef:Denk da het danny was die het gezegd had, mah idd als je er achter vraagt krijg je het zeker maken ze geen prob van.

Ben nog aan twijfele voor de ramen toch mee te laten tinten , staat wel mooi op wit he mmmmmm
Niet twijfelen: Doen! Zwart getinte ramen op een witte Cruze is prachtig! ;)

timbo
Newby
Newby
Berichten: 21
Lid geworden op: 28-03-2011 17:55

Bericht door timbo » 07-04-2011 21:32

das zeker mooi mah wil de voorste ook late meedoen :D gehad op de lacetti was wel nice , mss nog wel eens late doen ja

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-04-2011 22:40

timbo schreef:das zeker mooi mah wil de voorste ook late meedoen :D gehad op de lacetti was wel nice , mss nog wel eens late doen ja
mijn voorste waren ook gedaan in lichtere tint om het niet te fel te laten opvallen maar heb de folie er al mogen afdoen

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 09-04-2011 01:05

Wat betreft de afwerking voorzetels : is idd niet helemaal koosjer, en als je met je hand in de opening gaat zit er daar zelfs een scherp profieltje. Maar als het 'euvel' hier niet op het forum gemeld was zou ik er absoluut niets van gemerkt hebben. Niks ergs dus.
En zoals ik reeds eerder aangaf, lijkt de Centennial versie een update ( leder, spoiler, getinte ruiten ) van de 2010-stock die er nog was. Er lag een papiertje in mijn auto met daarop PONO, VIN, Order, M/Model en '2010/06/17'. Dat laatste zal dus wel de bouw- of verschepingsdatum zijn gok ik. En ik heb dus een 'echt' reservewiel, en dat vind ik dan toch meer geruststellend dan een thuisbrengertje of een foamspuit.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 09-04-2011 01:28

Als die afwerking van een stoffen interieur anders is, dan zou die van een leder interieur eigenlijk niet anders mogen zijn. De wagen komt hier aan met een stoffen interieur, dus zouden die afwerkingdetails toch aanwezig moeten zijn en dus ook teruggeplaatst moeten worden?

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-04-2011 07:50

c3ltic schreef:Als die afwerking van een stoffen interieur anders is, dan zou die van een leder interieur eigenlijk niet anders mogen zijn. De wagen komt hier aan met een stoffen interieur, dus zouden die afwerkingdetails toch aanwezig moeten zijn en dus ook teruggeplaatst moeten worden?
lijkt mij ook van wel ja :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 09-04-2011 09:58

en toch wilde ik het persé bij Chevrolet laten weten dat die afwerking beter kan... stoffen zetels of niet... je zou dat frame niet mogen zien/voelen. Nogmaals bij de stoffen zetels valt het inderdaad minder op... bij mij kijk je er op.
Kunnen ze toch rekening mee houden in de toekomst? En dan heb ik mijn klantenplicht vervuld ;) ze moeten eingelijk niet meer dan een gelijk plastieken afdekplaat die er wél opzit, aan de spiegelzijde van de zetel, passend bij-ontwerpen/monteren... die kost zal het niet maken.

En die Amerikanen te kennen willen die elk risico uitsluiten waaraan je je kan kwetsen... en nu is dat toch een "klein gevaartje"...

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 09-04-2011 15:07

ik vind het helemaal niet erg om met een 'extra uitgeruste' stockwagen te moeten rijden ;)

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 26-04-2011 20:04

en ter afsluiting van mijn bemerkingen naar Chevrolet Belgium over de afwerking van het lederen interieur: als ik terug kijk naar de foto's op de website die mij deden besluiten om voor het leder te gaan: wel Chevrolet Belgium, het geen jullie leveren is niet gelijk aan wat jullie voorspiegelen in je brochure en website: de kwaliteit van het geleverde werk is goed, maar de eindafwerking is bijlange niet zo luxueus zoals op de foto's...


Afbeelding

De "uitspringende" zittingen op de voorzetels, zijn er niet. De dubbel gestikte hoekige schouderstukken op de voorzetels, evenmin. De achterzetel is heel "los" bekleed, niet strak in het leer getrokken... dus niet zo afgelijnd dan het zou kunnen...



Dus als ik dan nadien over de mindere afwerking een opmerking maak en deze klacht wordt verwezen naar hun "accessoire-manager"... wel, dan hoor ik daar na weken wachten niets meer over...

En om niet de indruk te wekken dat ik "ontevreden" ben... is het zo niet bedoeld, want ik ben juist reuze-trots op mijn Cruze en ik rij er super-graag mee... want geen excuus te gek om niet snel even te "Cruzen"... en dat heb ik nooit eerder zo gehad met een wagen... dus hij blijft SUPER!

Mijn frustratie is enkel de dealer en de niets inhoudende reacties van Chevrolet Belgium...

Plaats reactie

Terug naar “Interieur / motor”