c3ltic&cruzegirl: 2.0VCDi LT 199PK/470Nm olympic-white

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Plaats reactie
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

c3ltic&cruzegirl: 2.0VCDi LT 199PK/470Nm olympic-white

Bericht door c3ltic » 11-06-2011 19:00

Hallo,

Wij zijn Benny en Cindy (beide 30) en hebben vandaag onze nieuwe "cruze" afgehaald... (ook al was het niet in de garage :P )

Onze eerste indruk is ... wauwww :shock: :shock:
Hij oogde prachtig! Lekker verlaagd is deze wagen om stapelverliefd op te worden. En zo wou ik de eerste kennismaking met onze cruze ook hebben.

We moeten het nu dus stellen met een witte 2.0 turbodiesel, 163 pk, LT-uitvoering.
Verder zijn er voorlopig de opties zoals chevy logo matjes, verlichte dorpellijsten, getinte ruiten, afneembare trekhaak en chevrolet-navigatie.
Een KW-variante 1, inox schroefkit heeft al vóór de kennismaking plaats mogen nemen onder de wagen.

De rest volgt hopelijk héél binnenkort! ;)

De cruze rijdt zalig en gaat lekker vooruit... (hier en daar al wel eens getest :P , 190 doet hij op z'n sokjes ;) ). Ook de wegligging is véél beter dan de testwagen met standaart-vering. Het bochtenwerk ging vlotter en voelde vooral veiliger aan ;).

De tweede indruk was echter iets minder!
- Kofferspoiler is slecht gemonteerd en bevat een blaasje.
- achterbumper sluit niet perfect aan zoals het zou moeten.
- getinte ruiten bevatten véél te véél kleine blaasjes!
- rechter richtingaanwijzer (zijkant) zit los - bevestiging is afgebroken
- auto is nooit gewassen geweest bij de garage... ze hebben hem zo geleverd zoals hij van de vrachtwagen is afgereden! Service = 0!!!!!!!

Maar de cruze bevalt me op zich... VÉÉÉÉÉL beter dan verwacht. En @ Stone, zelfs het interieur valt standaart beter mee dan ik verwacht had ;)

De pics...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 11-06-2011 19:22

Wow wat ziet die Cruze er prachtig uit. Dit is echt al de mooiste verlaging die ik bij de Cruze gezien heb. Die schroefkit is top. Van KW mag je dat ook verwachten natuurlijk. En als een voormalig BMW rijder dan nog zegt dat hij lekker op de baan ligt, zit het rijgedrag wel snor. En dat met de standaard Kumho's! Let wel op bij nat weer want ik heb al ondervonden dat het standaard rubber dan wel wat zijdelingse grip te kort komt bij het enthousiast aansnijden van een rond punt. Valt het comfort nog wat mee trouwens met de KW ophanging?
Verder is de combinatie wit met donkere ruiten heel mooi. En het spoilertje maakt het af. Spijtig van de kleine onvolkomenheden, maar die raken wel opgelost. Ook mooie foto's van de rijdende Cruze. Spijtig dat de laatste niet scherper is want er zit zo te zien een mooi vrouwtje achter het stuur ;)

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 12-06-2011 00:24

Het comfort valt zeker goed mee. Nu kan ik eerlijk gezegd wel niet voorstellen hoe het aanvoelt zonder die KW-verlaging hé. Maar ik voel nog steeds een zachte vering. Vraag me alleen af hoe hard het zal aanvoelen met laag-profiel-banden en 20" wielen!? :roll:
Maar daar zit ik echt wel niet mee in hoor.

Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb, is dat ik niet eens meer op mijn oprit geraak en dus ook niet meer in de garage! Hopelijk kan ik dit probleem verhelpen tegen dat het winter wordt.

Vanavond de auto eens weest gaan stallen aan de ingang van een tuning-meeting van kennissen (en naast de ProTech-man). Er zijn tamelijk veel positieve reacties geweest. Het enige dat we misten, waren wel m'n velgen en leder. Maar zelfs zonder die 2 vonden ze de cruze al een prachtige en indrukwekkende wagen.

Ondertussen hebben wij ook de beslissing genomen om een ProTech-behandeling te laten doen. De Cruze zal dan verder dienst mogen doen als promowagen voor ProTech op dergelijke meetings of voorstellingen. Cruzegirl werd hierbij dan ook uitgenodigd om promogirl te zijn.


Bij deze was vandaag dus een zeer geslaagde dag! :D

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2011 12:06

c3ltic schreef: Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb, is dat ik niet eens meer op mijn oprit geraak en dus ook niet meer in de garage! Hopelijk kan ik dit probleem verhelpen tegen dat het winter wordt.


Ondertussen hebben wij ook de beslissing genomen om een ProTech-behandeling te laten doen. De Cruze zal dan verder dienst mogen doen als promowagen voor ProTech op dergelijke meetings of voorstellingen. Cruzegirl werd hierbij dan ook uitgenodigd om promogirl te zijn.


Bij deze was vandaag dus een zeer geslaagde dag! :D
Mooie pics ,eerst was ik spijtig dat ze de Cruze niet hadden in de kleur die ik wou en dat ik moest stellen met een witte , maar nu vind ik dat een witte Cruze meer opvalt dan een gekleurde en wit blijkt nu een mode kleur te zijn en bij sommige merken moet je er zelfs al voor extra betalen.
Ja service is ver te zoeken hé hopelijk heb je toch een fles schuimwijn gekregen bij de Cruze zoals wij.....
Daarom wil ik geen verlaging ik vind het wel mooi hoor en betaalbaar maar met al die snelheidsdrempels en andere is het niet erg praktisch vind ik
Wat Promotech betreft , goed dat je ermee misschien iets kan verdienen maar ik vind het persoonlijk veel te duur en met de producten Turtle of MEGUIAR'S kan je dezelfde resultaten mee bereiken. En wat je zelf doet ..... Voor de rest veel Cruze plezier

;) 8)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 12-06-2011 13:42

Ne dikke proficiat! schitterende foto's van de cruze!
Netjes verlaagd en die ruiten en de kofferspoiler maken het idd volledig af... nu nog de mooie velgjes eronder en het zal top worden!

Geniet er van en rij voorzichtig ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2011 13:48

B.t.w. Is het nu Olympic white of Galaxie want Galaxie word normaal niet meer geleverd sedert na de zomer van 2010 ?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 12-06-2011 13:51

Stone schreef:B.t.w. Is het nu Olympic white of Galaxie want Galaxie word normaal niet meer geleverd sedert na de zomer van 2010 ?
Denk Olympic, maar die bevestiging kunnen ze nog niet geven in de garage. Zal volgend weekend er eens mijn werk van maken om alles uit te pluizen, want vertrek straks weer naar UK en heb geen tijd meer.

cruzegirl mag er dan nog verder van genieten tot morgenavond. Dan moet ze hem wel gaan droppen in Drongen natuurlijk. ;)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 12-06-2011 14:39

Btw: hoeveel is de cruze door zijn pootjes gezakt?? ;) 3-4cm??
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 12-06-2011 20:20

Cindy en Benny van harte gefeliciteerd
verlaging zal een cm of 5 zijn volgens mij
verder ziet ie er prachtig uit
ik wil jullie veel rijgenot en veel veilige km. met jullie bolide wensen
ik ben erg benieuwd, zal hem op de meeting eens goed gaan bekijken ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 14-06-2011 19:58

Rostie87 schreef:Btw: hoeveel is de cruze door zijn pootjes gezakt?? ;) 3-4cm??
Hij is zeker meer gezakt hoor, maar hoeveel exact weet ik ook niet... Zal hem eens goed nameten als we de wielen eronder gaan plaatsen.

Het enige wat ik tot nu toe weet, was dat ze hem verlaagd hadden en nadien terug een beetje weer omhoog hebben gezet omdat ie té laag stond. Nu zou er amper 8 cm zitten tussen beschermplaat en moeder aarde!!! Maar zal dat dit weekend eens proberen te controleren ;)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”