MEETING 24 JUNI IS AFGELAST,W.OP EEN LATER TIJDSTIP GEHOUDEN

hierin komt alleen info over de meetings van ons eigen chevrolet cruze forum
Plaats reactie
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 12-04-2012 19:48

1 CruzerLT
2 Arrivinghere
3 Mindkiller1985
4 chevy1979 (doe mijn best)
5 Whisper380
6 C3ltic (ovb)
7
8
9
10


wie gaat dit lijstje aanvullen??
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

K_evin91
Member
Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-08-2011 20:21

Bericht door K_evin91 » 12-04-2012 20:01

Wat maakt het uit welke wagens komen er zullen daar toch nog meer andere wagens zijn dan de cruze.Ge zit op een parking en moest daar toevallig een M3 staan zoude de meeste toch daar ook naar gaan kijken dus wtf maakt het uit als deze dan ook komt.De mensen die mij kennen weten dat ik "niet veel praat" maar hier is het toch echt erg odnertussen sommige maken echt van een mug een olifant.En als ge dan toch zo een problemen zou hebben met die bmw ga der dan met u rug naar toe staan he,of blijf thuis en maak u eige clubke das ook een optie.Eerlijk gezegd zou ik eerder komen voor die M te zien als een cruze die ik dagelijks meerdere malen zien in alle kleuren en uitvoeringen...

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 12-04-2012 20:18

OK... een paar dagen forum-loos zijn zorgt ervoor dat je dus blijkbaar heel wat dingen mist...

Het is en blijft een Cruze-forum, dit zeker. Maar er mogen kanttekeningen zijn in de Chevy-familie (Orlando, Captiva, Aveo, Spark (en nog andere die ik vergeet?)), dus waarom dan niet over de kleine-jongensdroom van sommige leden? Als er andere merken tussen staan, en die dienen dan nog als hulpmiddel om een schitterende reportage te maken dan heb ik daar absoluut geen probleem mee. En zoals Benny al zei: het is een extra'tje ;)

Spijtige zaak van sommige leden die zich ook hard ingezet hebben om alle info bijeen te zoeken hier op het forum, hier nu op afhaken...

Ik doe allezins mijn uiterste best om ook van de partij te zijn, maar dit is ook nog niet 100% zeker.
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 12-04-2012 20:36

Van mij mogen ze altijd terug komen op het forum en verder spreken over de cruze...dan laten ze de andere thema's gewoon links liggen :)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 12-04-2012 20:36

Ja hopelijk lukt het je om er bij te zijn Rostie want jouw Cruze mag zeker ook gezien worden. En ja ik vind het ook spijtig dat 2 leden op deze manier reageerden en ik begrijp nog altijd niet waarom ze daar iets op tegen konden hebben. Maar het is nu eenmaal zo. De rest is er toch heel positief over. Dat zegt genoeg. Dus laten we er een mooie meeting van maken. ;)
Degenen die Benny zijn M/// al eerder aan het werk willen zien in een dragrace, kunnen zondag naar Race Wars in Zolder. Misschien ga ik ook een kijkje nemen. Er is daar trouwens veel moois te zien: tuned cars, babes...hopelijk valt het weer wat mee

Gert
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 11-08-2010 13:27

Bericht door Gert » 13-04-2012 08:30

Geert bracht het misschien wat bot, maar in principe heeft hij gelijk. Als je een (trouwens heel mooie) Cruze hebt rijd je daar mee naar een CRUZE-meeting, en dan ga je daar niet met een M3 showen, da's voor niks nodig.
2010 Galaxy White Cruze LT , 150hp automatic.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 13-04-2012 09:54

Gert schreef:Geert bracht het misschien wat bot, maar in principe heeft hij gelijk. Als je een (trouwens heel mooie) Cruze hebt rijd je daar mee naar een CRUZE-meeting, en dan ga je daar niet met een M3 showen, da's voor niks nodig.
Meningen kunnen verschillen. Ik vind het wel nodig (of nuttig als je wil). Want het is de bedoeling die hobbywagen van Benny te gebruiken als filmwagen. Wij kijken er echt naar uit een film te hebben van onze rijdende Cruzes. Ik heb hier nog niemand anders gezien die dat initiatief nam. Dus ik ben er zeer dankbaar voor. Als je alles hieromtrent leest dan begrijp je dat het eerst niet de bedoeling was om met die M/// te komen, dus showen moet je er niet achter zoeken. Iedereen die naar de meeting komt, is trouwens vrij om te bekijken wat hij of zij zelf wil. Je bent trouwens ook welkom daar Gert.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 13-04-2012 13:22

ik heb al veel meningen tot nu toe gehoord, waarvan 3 negatief tot nu
iedereen is ook vrij om zijn mening te geven hier ,zolang dit op een normale manier gebeurt heeft daar dan ook niemand problemen mee ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

K_evin91
Member
Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-08-2011 20:21

Bericht door K_evin91 » 13-04-2012 18:46

Sommige doen precies of dat het ik weet niet wat voor een super mega grote meeting gaat zijn.De grenslandhallen zijn niet afgehuurd ofzo he,tis maar gewoon op een parking onder elkaar wat plezier make.Waar toch 1001 andere autos gaan staan.Ik vind het een zeer mooi gebaar van Benny dat hij al wilt komen met 2 wagens aangezien het toch niet zo kortbij is en de benzine/diesel prijzen niet meer zijn wat ze ooit geweest zijn toont dit toch nog altijd zijn interesse voor het cruzeforum.Er zijn er niet veel die zich zo zouden inzetten om een gelijkaardige actie te ondernemen.

cruzegirl
Member
Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 11-03-2011 21:45

Bericht door cruzegirl » 13-04-2012 19:09

Gert schreef:Geert bracht het misschien wat bot, maar in principe heeft hij gelijk. Als je een (trouwens heel mooie) Cruze hebt rijd je daar mee naar een CRUZE-meeting, en dan ga je daar niet met een M3 showen, da's voor niks nodig.
Het gaat er niet om dat Benny met de ///M3 komt showen hé!!!!

Hij wil enkel jullie een plezier doen om een mooi filmpje te maken met iedereen zijn CRUZE erop. Zodat we een mooie herinnering hebben met al de CRUZES die aanwezig waren incl onze CRUZE, want ik kom daarmee.

Jullie mogen het gerust ook filmen hoor, maar dan staat jullie CRUZE er niet bij, als u dat liever wil!!!!!!

Plaats reactie

Terug naar “meetings chevroletcruze.forum2go.nl”