Ron: 1.8LT benzine-sedan 141PK Maroccan-bleu

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 11-01-2012 22:19

arrivinghere schreef:Ik ben niet echt spoiler minded. Bij veel auto's staat het echt niet. De Cruze is daar wel een uitzondering op. Tenminste de vierdeurs. Het aanzicht van een verlaagde Cruze in profiel met spoiler, heeft wel iets.
zoals bij c3ltic ,staat hem harstikke goed ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Ron
lid
lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 21-10-2011 12:55

Bericht door Ron » 03-03-2012 19:32

Na enige tijd met de hifonics band pas woofer te hebben gespeeld heb ik vandaag nieuwe woofers besteld, er komen er nu twee in en dan als bassreflex in twinsub. Deze heb ik vandaag kunnen testen en klinken in deze auto veel beter.

Ron
lid
lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 21-10-2011 12:55

Bericht door Ron » 02-04-2012 17:10

De basseflex woofers liggen er al enige tijd in en doen het goed 8) . Morgen worden de achterruiten geblindeerd en het volgende project zal een paar velgen zijn. Word waarschijnlijk toch wel de 17 inch en nee niet de brock B26.
Oja de cruze heeft inmiddels ook een software update gehad waardoor het vermogen is gestegen naar ongeveer 155pk en 207Nm koppel

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 02-04-2012 17:13

Ron schreef:De basseflex woofers liggen er al enige tijd in en doen het goed 8) . Morgen worden de achterruiten geblindeerd en het volgende project zal een paar velgen zijn. Word waarschijnlijk toch wel de 17 inch en nee niet de brock B26.
Oja de cruze heeft inmiddels ook een software update gehad waardoor het vermogen is gestegen naar ongeveer 155pk en 207Nm koppel
al wel een beetje een idee wat het word??
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-04-2012 17:53

Gebruik je als versterker(s) wel nog Hifonics? En welke woofers zitten er nu precies in dan? En in welk opzicht klinken die beter dan de woofer van Hifonics?

Ron
lid
lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 21-10-2011 12:55

Bericht door Ron » 02-04-2012 21:54

arrivinghere schreef:Gebruik je als versterker(s) wel nog Hifonics? En welke woofers zitten er nu precies in dan? En in welk opzicht klinken die beter dan de woofer van Hifonics?
Versterkers zijn nog dezelfde, de woofers zijn van ESX en komen uit de zelfde fabriek als de hifonics, echter de esx ligt kwa geluid en kwaliteit nog weer een stap boven de hifonics. Om het makkelijk te zeggen het is de grote broer van hifonics :D .
Het verschil zit hem in de basreflex poorten, de hifonics was bandpas en klonk niet naar mijn wensen in deze auto. De esx basreflex komt beter door en heeft een snellere druk opbouw. :twisted:

Ron
lid
lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 21-10-2011 12:55

Bericht door Ron » 02-04-2012 21:57

CruzerLT schreef:
Ron schreef:De basseflex woofers liggen er al enige tijd in en doen het goed 8) . Morgen worden de achterruiten geblindeerd en het volgende project zal een paar velgen zijn. Word waarschijnlijk toch wel de 17 inch en nee niet de brock B26.
Oja de cruze heeft inmiddels ook een software update gehad waardoor het vermogen is gestegen naar ongeveer 155pk en 207Nm koppel
al wel een beetje een idee wat het word??

Ik denk deze

Afbeelding

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-04-2012 22:33

Ron schreef:
arrivinghere schreef:Gebruik je als versterker(s) wel nog Hifonics? En welke woofers zitten er nu precies in dan? En in welk opzicht klinken die beter dan de woofer van Hifonics?
Versterkers zijn nog dezelfde, de woofers zijn van ESX en komen uit de zelfde fabriek als de hifonics, echter de esx ligt kwa geluid en kwaliteit nog weer een stap boven de hifonics. Om het makkelijk te zeggen het is de grote broer van hifonics :D .
Het verschil zit hem in de basreflex poorten, de hifonics was bandpas en klonk niet naar mijn wensen in deze auto. De esx basreflex komt beter door en heeft een snellere druk opbouw. :twisted:
Ik ken Esx, ze maken ook mooie versterkers. De woofers zullen ook wel goed klinken. Zo'n bassreflex is korter ja, droger en zuiverder. Speelt beter mee met de kickbassen maar zal waarschijnlijk niet zo diep gaan. Ik hou wel van zo'n zuivere slag. En inderdaad het geluid verschilt van wagen tot wagen. Dat moet je toch eerst uittesten en eventueel aanpassen.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 02-04-2012 23:24

Ron schreef:
CruzerLT schreef:
Ron schreef:De basseflex woofers liggen er al enige tijd in en doen het goed 8) . Morgen worden de achterruiten geblindeerd en het volgende project zal een paar velgen zijn. Word waarschijnlijk toch wel de 17 inch en nee niet de brock B26.
Oja de cruze heeft inmiddels ook een software update gehad waardoor het vermogen is gestegen naar ongeveer 155pk en 207Nm koppel
al wel een beetje een idee wat het word??

Ik denk deze

Afbeelding
Dat zou al de 3e van dit forum worden dan, met deze velg op z'n Cruze... :shock:

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2012 06:46

c3ltic schreef:
Ron schreef:
CruzerLT schreef: al wel een beetje een idee wat het word??

Ik denk deze

Afbeelding
Dat zou al de 3e van dit forum worden dan, met deze velg op z'n Cruze... :shock:

Teken van goede smaak :P 8)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”