wat voor werk doe je zoal???

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

wat voor werk doe je zoal???

Bericht door CruzerLT » 06-03-2011 15:43

ik vind dit eigenlijk ook een waardevol topic omdat je hier ook elkaar verder zou kunnen helpen in de prive sfeer

ik zelf zit in de metaal ,ben verspaner van beroep
ik leid een eigen afdeling waarin we in hoofdzaak doen kotteren en verder frezen , draaien zowel met conventionele banken als met cnc(computergestuurde) bewerkings machines
wij maken graafmachines op wens van de klant

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik zal nog foto's plaatsen wat ik zelf precies doe
ik werk dus bij Hitachi
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 06-03-2011 15:45

Ik werk in een ziekenhuis op dienst radiologie.
Tijdens wachtdiensten lekker veel racen met de Cruze om tijdig op het werk te staan... I love it ;) (da met de cruze rijden ;) )
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 06-03-2011 16:28

Ik werk voor een bouwbedrijf (Altez) in de productie afdeling (LG Products) Bij ons worden staalconstructies gemaakt, Betonplaten (2 fabrieken), afdeling inrichting, afdeling alu- en hout schrijnwerkerij(mijn afdeling), montage-afdeling, transport-en lading-afdeling, project-voorbereiding en ontwerp-afdeling. Er zijn bij ons verschillende paritaire comité's:bouw, bedienden(209) en metaal (111.01)(het grootste deel van het bedrijf zit hierin). Ik ben tevens ook hoofddelegé voor het ABVV metaal. Ik werk hier sedert 17 jaar.
Onlangs is bij ons ook een gedeelte van het personeel van het failliete Goudezeune (dochter Atlas Beton) overgenomen. Bedoeling is van naast staalconstructies als basis ook betonconstructies te kunnen aanbieden naar brandveiligheid toe.

Mister_K
Member
Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12-02-2011 01:22

Bericht door Mister_K » 06-03-2011 16:42

Ik werk bij KBC Brussel als internationaal debiteurenbeheerder.

In mijn "vrijetijd" ben ik ook nog zelfstandig vertaler, dus als iemand een vertaling nodig heeft of mensen moest kennen die dat kunnen gebruiken, let me know ;)

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 06-03-2011 16:56

Ik ben internationaal vrachtwagenbestuurder van beroep...

Ik ben de enige chauffeur met truck, bij mijn baas, die zelf met taxi's rijdt onder contract van grote bedrijven zoals bvb Jan De Nul ea Zeevaartmaatschappijen die bestemming 'Zeebrugge' hebben, alsook voor privé. Dus sta ik volledig zelf in voor wat ik doe van opdrachten, aangezien hij daar zelf geen tijd voor heeft. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat ik zelfstandige ben, maar dan zonder de kosten ;) .

De laatste 2 jaar reed ik met Diepvries voor een Nederlandse vervoerder 'Nedexco' op Frankrijk - Benelux - Engeland. Maar na meerdere discussies de laatste tijd en weinig degelijk werk, heb ik daar vorige week een punt achter gezet.

Deze week neem ik een weekje verlof en laat ik mijn trekker op punt stellen om de week erna te beginnen met een Walkingfloor voor Transport Mattheeuws op Benelux - Frankrijk - Spanje - Duitsland.

Telkens moet ik vrouw en kind een week alleen laten. Maar dat went voor ieder van ons, toch al na 8 jaar dat ik dit werk doe. Sommigen vragen zich wel eens af of dat soms niet te lastig is om een week van huis te zijn... Maar neen, absoluut niet. Het reizen, landschap, cultuur en loon zijn verslavend. En een werkweek voor mij is rustiger dan het stresserende dagritme van een kantoorjob. Enkel het verkeer stoort me vaak wel eens. ;)

Mijn 2e thuis:

Afbeelding

Met Nedexco trailer erachter:

Afbeelding


@arrivinghere: In mijn wijk rijdt er iemand voor 'Altez' sinds kort ;)

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 06-03-2011 17:15

Ja Rost

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 06-03-2011 17:16

Rostie87 schreef:Ik werk in een ziekenhuis op dienst radiologie.
Tijdens wachtdiensten lekker veel racen met de Cruze om tijdig op het werk te staan... I love it ;) (da met de cruze rijden ;) )
:lol: ik bij een ziekenhuisgroep als bureelhoofd voor 2 sites die nogal ver van elkaar liggen... dus ik moet veel "cruzen" van de ééne naar de andere

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 06-03-2011 17:23

@rdl: betaald het zh dan de cruze-kosten ook? :p de cruze staat in voor de gezondheid van iedereen! ;)

@c3ltic: je hebt voor uwen 2de thuis nen even goeie smaak als voor de privéwagen! zijn da alu-strips op de spiegelkappen of lichtstrips? prachtig afgewerkt allezins, je mag er trots op zijn! maar die zal iets meer pk hebben dan de cruze denk ik... 480 paardjes?
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 06-03-2011 17:34

Rostie87 schreef:@rdl: betaald het zh dan de cruze-kosten ook? :p de cruze staat in voor de gezondheid van iedereen! ;)

@c3ltic: je hebt voor uwen 2de thuis nen even goeie smaak als voor de privéwagen! zijn da alu-strips op de spiegelkappen of lichtstrips? prachtig afgewerkt allezins, je mag er trots op zijn! maar die zal iets meer pk hebben dan de cruze denk ik... 480 paardjes?
Zijn alu-strips hoor. thx ;) Heeft idd 480pk.

Echter 3 jaar geleden had ik het neusje van de zalm... Baas ging wel failliet door z'n chauffeurs te goed te behandelen! Een 660pk Volvo-beest, full-option...

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 06-03-2011 17:42

je kon die truck nie overkopen ofzo? is echt wel top!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Plaats reactie

Terug naar “Off topic”