wat voor werk doe je zoal???

hier kunt u alles wat niet past in de andere rubrieken kwijt
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

wat voor werk doe je zoal???

Bericht door CruzerLT » 06-03-2011 15:43

ik vind dit eigenlijk ook een waardevol topic omdat je hier ook elkaar verder zou kunnen helpen in de prive sfeer

ik zelf zit in de metaal ,ben verspaner van beroep
ik leid een eigen afdeling waarin we in hoofdzaak doen kotteren en verder frezen , draaien zowel met conventionele banken als met cnc(computergestuurde) bewerkings machines
wij maken graafmachines op wens van de klant

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik zal nog foto's plaatsen wat ik zelf precies doe
ik werk dus bij Hitachi
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 06-03-2011 15:45

Ik werk in een ziekenhuis op dienst radiologie.
Tijdens wachtdiensten lekker veel racen met de Cruze om tijdig op het werk te staan... I love it ;) (da met de cruze rijden ;) )
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 06-03-2011 16:28

Ik werk voor een bouwbedrijf (Altez) in de productie afdeling (LG Products) Bij ons worden staalconstructies gemaakt, Betonplaten (2 fabrieken), afdeling inrichting, afdeling alu- en hout schrijnwerkerij(mijn afdeling), montage-afdeling, transport-en lading-afdeling, project-voorbereiding en ontwerp-afdeling. Er zijn bij ons verschillende paritaire comité's:bouw, bedienden(209) en metaal (111.01)(het grootste deel van het bedrijf zit hierin). Ik ben tevens ook hoofddelegé voor het ABVV metaal. Ik werk hier sedert 17 jaar.