achteraf ingebouwde navigatie

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 08-05-2011 13:08

rdl schreef:
Rostie87 schreef:het goedkopere merk... een cruze van +22.000€ of een standaard opel astra van 18.000....
mercie Rostie, want dat denk ik al elke dag: het is toch toch veel geld of is mijn perceptie van "veel geld" vandaag niet meer correct... moet er ook 3 jaar op afbetalen tenslotte...
of 4 jaar... ;)
het is veel geld... ok, je hebt wel veel voor die prijs bij chevrolet (mag ook gezegd zijn) maar blijkbaar zijn bij die duurdere merken de service al in de aankoopprijs inbegrepen en bij chevrolet niet?
ons geld is goed, de service moet dit dan ook zijn (heb ik al laten weten in mailtje aan chevrolet, maar daar reageren ze niet op :P )
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 08-05-2011 14:14

Rostie87 schreef:
rdl schreef:(heb ik al laten weten in mailtje aan chevrolet, maar daar reageren ze niet op :P )
allez jong, hoe komt ge daar nu bij :?: :oops: :oops: en ge gaat toch weer niet aan ons Ernake wijten zeker? :roll:

Gast

Bericht door Gast » 08-05-2011 15:49

Rostie87 schreef:
rdl schreef:
Rostie87 schreef:het goedkopere merk... een cruze van +22.000€ of een standaard opel astra van 18.000....
mercie Rostie, want dat denk ik al elke dag: het is toch toch veel geld of is mijn perceptie van "veel geld" vandaag niet meer correct... moet er ook 3 jaar op afbetalen tenslotte...
of 4 jaar... ;)
het is veel geld... ok, je hebt wel veel voor die prijs bij chevrolet (mag ook gezegd zijn) maar blijkbaar zijn bij die duurdere merken de service al in de aankoopprijs inbegrepen en bij chevrolet niet?
ons geld is goed, de service moet dit dan ook zijn (heb ik al laten weten in mailtje aan chevrolet, maar daar reageren ze niet op :P )
Hangt van dealer/garage tot dealer/garage af ik mag niet klagen tot nu toe een prima service bij Chevrolet te Gistel W-Vl mijn Chevy is meer dan zijn 22000 Euro waard... ;)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 08-05-2011 17:48

Hangt idd van garage/dealer af... maar eigenlijk mogen zij geen onderscheid maken, ze verkopen nu namelijk zelf die merken en daar hebben ze toch zelf voor gekozen om deze merken te promoten...
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-06-2011 11:31

conclusie van de PIONEER FB930BT van een doordeweekse chauffeur/gebruiker:

die doet het fantastisch!

mini SD card: uren en uren muziek als je de radiozenders even beu bent
USB en AUX: tot op heden geen behoefte aan gehad (door die SD)
navigatie: super in orde
versterking en geluid: kan niet beter (ben ook geen maniak, maar het moet wel goed zijn, eindeloze afstellingsmogelijkheden heb je er mee)
bluetooth telefoon: alles automatisch... niks instellen bij opnieuw instappen en starten
antidiefstal module: je kan een paar toetsen eruit klikken en meenemen
touchscreen: makkelijker kan niet (af en toe een brillenpoetsdoekje erover en het blijft netjes)

Achteraf wel blij met deze upgrade... zeker als ik hier de beperkingen van de chevy-navigatie lees...

zeker een aanrader...

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 11:34

Mooie recentie rdl... ;)

Blij te horen dat jij al tevreden bent met je updates. :D

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-06-2011 11:38

c3ltic schreef:Mooie recentie rdl... ;)

Blij te horen dat jij al tevreden bent met je updates. :D
wel ik hoorde jullie al allemaal meedenken dat de frustratie van de dealer maar eens voorbij moet zijn :lol: :lol: :lol:

En op Erna moeten we ook niet rekenen vanuit België...

Blijft een topwagen, een plezier om mee te rijden... vooral op de lange baan komt hij pas tot zijn recht: cruzen... je hebt echt het gevoel met een veel grotere, luxere bak te rijden (C-segment toch)

fflippo
lid
lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 22-03-2014 10:23

Bericht door fflippo » 23-03-2014 09:11

Ik heb onderstaand systeem ingebouwd:

http://www.caraudioexpert.nl/a-104095/c ... uchscreen/

Werkt goed. Boordcomputer en parkeersensoren worden één op één overgenomen.

Zie foto, zo ziet er uit in mijn Cruze. Er wordt Nav 'n Go van iGo opgezet door de verkoper, maar andere navigatiesoftware werkt ook (TomTom bijvoorbeeld), zolang het maar geschikt is voor Windows CE 6.0


Afbeelding
Chevrolet Cruze 1.8 LT hatchback

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 23-03-2014 13:04

ziet er netjes uit, niks mis mee ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

fflippo
lid
lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 22-03-2014 10:23

Bericht door fflippo » 23-03-2014 13:28

CruzerLT schreef:ziet er netjes uit, niks mis mee ;)
Wat wel even vervelend was, is dat de geluiden van de knipperlichten en de parkeersensoren opeens weg waren na de inbouw. Wat bleek: Na het inbouwen moet er een aparte speaker worden verbonden aan de "dooralarm" aansluiting op de CANBUS module. Deze speaker heb ik toen aangesloten en toen had ik de geluiden weer terug..

Beetje jammer dat de dealer daar niet aan denkt als hij de boel inbouwt.. maargoed..


Afbeelding

Afbeelding
Chevrolet Cruze 1.8 LT hatchback

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”