achteraf ingebouwde navigatie

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Gast

Bericht door Gast » 03-05-2011 19:22

rdl schreef:curieuse vraag: hoe haal je zo'n paneel los? Arrivinghere had eerder hier instructiefoto's geplaatst waarbij je dan een "reamer" nodig hebt (plastieken plaatje om panelen los te "klikken"?... waar haal je dan zo'n reamer? Is dat dan speciaal voor de Cruze met de melding waar je precies aan een panneel moet tussenwringen om het los te klikken?
Die link moet hier nog te vinden zijn hoor , denk dat het een simpel stukje plastiek is de dikte van een kriedietkaart. De covertjes die ik heb kleven gewoon op de bestaande , dus niets te klikken of zo.

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 03-05-2011 19:28

Stone schreef: De covertjes die ik heb kleven gewoon op de bestaande , dus niets te klikken of zo.
ah, nog beter... wel een mooi motiefje met die gearceerde streepjes... maar ze aanvaarden alleen PayPall als betaling en dat vertrouw ik niet meer (vorig jaar 3 onterechte betalingen van m'n rekening zien gaan door een computerfirma in USA... kreeg het wel onmiddellijk teruggestort maar wat als ik het niet gemerkt zou hebben... was 120 euro in totaal dacht ik... met verschillende bedragen "gepikt")

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 03-05-2011 19:29

maar kom, die hakken terug op 't dashboard, want we zijn hier aan 't afdwalen :lol: :lol:

Gast

Bericht door Gast » 03-05-2011 19:36

rdl schreef:
Stone schreef: De covertjes die ik heb kleven gewoon op de bestaande , dus niets te klikken of zo.
ah, nog beter... wel een mooi motiefje met die gearceerde streepjes... maar ze aanvaarden alleen PayPall als betaling en dat vertrouw ik niet meer (vorig jaar 3 onterechte betalingen van m'n rekening zien gaan door een computerfirma in USA... kreeg het wel onmiddellijk teruggestort maar wat als ik het niet gemerkt zou hebben... was 120 euro in totaal dacht ik... met verschillende bedragen "gepikt")
Ik heb nog nooit geen problemen ondervonden met paypal en ik heb al tamelijk veel aankopen gedaan in de USA en Azie.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 03-05-2011 20:01

rdl schreef:curieuse vraag: hoe haal je zo'n paneel los? Arrivinghere had eerder hier instructiefoto's geplaatst waarbij je dan een "reamer" nodig hebt (plastieken plaatje om panelen los te "klikken"?... waar haal je dan zo'n reamer? Is dat dan speciaal voor de Cruze met de melding waar je precies aan een panneel moet tussenwringen om het los te klikken?
http://www.nonpaints.com/contents/nl/d3 ... appen.html

Hier kan je er een vinden: de crop

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 03-05-2011 21:15

geen hakken op het dashboard, of tegen de navigatie (on-topic blijven é) nondedju! een goeie navigatie bevat ook alle parkingskes en kleine bosweggetjes... dan is het maar een kwestie van de hakken terwijl te laten verluchten é :p

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-05-2011 07:56

tnx arrivinghere voor de link... je ziet op die website zo'n set dat eruit ziet als schroevendraaiers... vraag is waar zitten de "clips" aan het paneel om los te wrikken met die tools... zo'n plastieken dun stevig plaatje lijkt me veiliger.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-05-2011 12:23

rdl, heb je thuis nergens een ruitenschraperke liggen, waarmee je het ijs van je autoruiten doet in de winter? ofwel een stevig plamuurmesje. slijp de scherpe randjes wat rond en eventueel wat plastic folie er rond winden. creatief zijn om tools te maken. ;)

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-05-2011 13:49

c3ltic schreef: creatief zijn om tools te maken. ;)
ge ziet die kan zijne plan trekken op de baan hé ;) we leren weeral bij :!:

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-05-2011 14:55

daarstraks plots geen geluid meer voor pinkers/achteruitrijden!

Vooraleer te gaan "klagen" weeral, de handleiding Pioneer van het internet nog eens nagekeken... mogelijks was het de instelling "achteruitrijcamera" die ik bij het spelen met de knopjes tegenkwam?

Terug die instelling nagekeken: achteruitcamera (die we niet hebben) stond op AAN... terug motor gestart en het geluid was er terug...

bizar :roll:

Rostie: heb jij dat ook al gehad dan? :?:

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”