ProTech

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

ProTech

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 20:02

Heeft er hier iemand ervaring mee, of eventueel iemand die je kent die hierbij ervaring heeft.

Ik heb van een goede vriend (zelfstandige chauffeur geweest en nu een eigen Truckwash en bijhorende) een offerte gekregen voor een ProTech-behandeling voor de nieuwe Cruze. Prijskaartje komt wel op 815 euro. Maar daarvoor wel een garantie voor 5 jaar op kras- en steenslagvrij rijden. Eveneens velgenbehandeling en speciale box met verschillende onderhoudsproducten erbij. Door die behandeling zou je nooit nog je wagen moeten waxen!

Hier een bedrijfsfilm van Protech ea...
http://www.protechgent.be/bedrijfsfilm.lasso
http://www.protechgent.be/media.lasso

Gast

Re: ProTech

Bericht door Gast » 04-06-2011 20:48

c3ltic schreef:
Prijskaartje komt wel op 815 euro. Maar daarvoor wel een garantie voor 5 jaar op kras- en steenslagvrij rijden.
Eerst zien en dan geloven , 'kzou dat toch eerst eens moeten uit proberen heb op deze site http://protech.mc/home-bnl.html een offferte aangevraagt en dit is het resultaat :
Tarieven, Servicepunt


Bedankt voor uw aanvraag. We hebben het genoegen u mede te delen dat het aangeraden tarief voor de ProTech Esthetische Oplossing voor uw voertuig Chevrolet Cruze wit, €86 incl. BTW bedraagt.


Deze prijs omvat de applicatie van de duurzame behandeling op alle gelakte oppervlakken en de ProCase, die alle producten en accessoires bevat voor het onderhoud van uw behandelde auto.


Uw auto, die ouder dan 3 maanden is of meer dan 5.000 km op de teller heeft, zal voorafgaand op punt gesteld worden alvorens de behandeling wordt aangebracht, dit ten einde eventuele gebreken te verwijderen. Deze service is inbegrepen in de prijs die we u net hebben meegedeeld.


Voor bijkomende informatie of om een afspraak te maken, kunt u contact opnemen met uw dichtstbijzijnd ProTech Center.

Servicepunt


- Center : PROTECH OOSTENDE
- Adress : Verhelststraat 12
- Town : Oudenburg
- Tel : 0032 (0)475 41 26 56
- Fax : 0032(0)59 43 39 82
- E-Mail : oostende@protech.mc "

Lees ik goed 86 Euro ????

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2011 20:51

' tis wel kleur en glas dat ze garanderen voor 5 jaar steenslag zou een beetje veel zijn ....... :?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 21:31

het is normaal 860 euro...

Hij heeft duidelijk het nulleke vergeten erbij te zetten!!!


Het is bij hem dat je een offerte hebt aangevraagd.
Ik krijg 5 % korting omdat ik kennis ben natuurlijk... ;) Daarom dat ik om exact te zijn, 817,00 zou moeten betalen.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 21:39

Stone schreef:' tis wel kleur en glas dat ze garanderen voor 5 jaar steenslag zou een beetje veel zijn ....... :?
Steenslag zou ook minderen hoor. De verf wordt ook sterker beschermt en steenslag zou daardoor ook minder kans maken om schade aan te brengen.

Maar ze garanderen idd wel enkel kleur en glans, die 10x langer meegaan dan normaal

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2011 21:49

Kreeg nu een mailtje uit Oudenburg.

"Geachte,

Bedankt voor uw interesse in protech monte carlo.

Voor uw chrevrolet cruze is de tariefprijs 1030€ inclusief btw.

Op de lakbehandeling krijgt u 2 jaar garantie.

voor verdere informatie kan u me steeds contacteren op onderstaand
telefoonnummer.

met vriendelijke groet
Koenraad Vael

Protech Oostende
verhelststraat 12
B-8460 Oudenburg
+32475412656
"

Hmm voor die prijs wax ik hem liever zelf.....

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2011 21:54

c3ltic schreef:
Stone schreef:' tis wel kleur en glas dat ze garanderen voor 5 jaar steenslag zou een beetje veel zijn ....... :?
Steenslag zou ook minderen hoor. De verf wordt ook sterker beschermt en steenslag zou daardoor ook minder kans maken om schade aan te brengen.

Maar ze garanderen idd wel enkel kleur en glans, die 10x langer meegaan dan normaal
Met een goeie wax behandeling ook , ik zeg niet dat hun behandeling slecht is hoor alleen weet ik uit ervaring dat die koopjes praatjes wel iets overdreven zijn , +1000 Euro voor een behandeling met garantie voor twee jaar is mij wat teveel van het goede , ik was en wax hem liever zelf iedere week .

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 22:10

Ik geloof dat hij serieus aan het flippen is!!!?

Zal Koen eens bellen in de loop van de week

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 05-06-2011 11:21

Volgens dat ik gezien heb, is het hoofdkantoor van ProTech MC gelegen in Wondelgem. Toevallig in één van de gebouwen net naast de depot waar ik telkens mijn groupage ophaal om naar engeland mee te vertrekken.
Zal in de loop van de week daar dus eens wat informatie gaan inwinnen. Want Koen is daar nu ook nog maar pas mee begonnen en dan hoor ik liever de info van de erveren personen.

Volgend weekend (of in de loop van de week) horen jullie hier meer over.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 05-06-2011 12:02

Het beste product dat ik persoonlijk ken maar moeilijk te verkrijgen is :

Eagle One

http://www.eagleone.com/pages/products/

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”