kleurenkaart koetswerk

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
Plaats reactie
rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

kleurenkaart koetswerk

Bericht door rdl » 27-03-2011 13:23

ondertussen zie ik nog op geen enkele europese website van chevrolet de mogelijkheid "gunsmoke grey" opduiken...

wel een pdf-brochure gevonden in Roemenië waar de kleur met voorbeeld in de keuzelijst afgedrukt staat...

Dus waarschijnlijk komt mijne stockwagen van Roemenië??? en heeft er onderweg ééne een nieuwe alternator aan overgehouden??? ;) :lol: (lees levering van mijn nieuwe wagen met defecte alternator)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Re: kleurenkaart koetswerk

Bericht door CruzerLT » 27-03-2011 18:46

rdl schreef:ondertussen zie ik nog op geen enkele europese website van chevrolet de mogelijkheid "gunsmoke grey" opduiken...

wel een pdf-brochure gevonden in Roemenië waar de kleur met voorbeeld in de keuzelijst afgedrukt staat...

Dus waarschijnlijk komt mijne stockwagen van Roemenië??? en heeft er onderweg ééne een nieuwe alternator aan overgehouden??? ;) :lol: (lees levering van mijn nieuwe wagen met defecte alternator)
wie weet wat ze daar allemaal flikken....
die kleur ook nog niet eerder gezien, of dat ie verkrijgbaar is
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 27-03-2011 19:01

Je kan wel controleren van waar je cruze precies afkomstig is hoor. Denk dat er ergens bij "Linken" een link van Stone geplaatst geweest is, waar je de seriecode van je cruze volledig kan ontcijferen... Ook waar hij geproduceerd is dus! ;)

Onmiddellijk gecheckt... Was dus bij "Technische hoek" en VIN-code

link: http://service.gm.com/dealerworld/vinca ... %20car.pdf

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 27-03-2011 19:03

c3ltic schreef:Je kan wel controleren van waar je cruze precies afkomstig is hoor. Denk dat er ergens bij "Linken" een link van Stone geplaatst geweest is, waar je de seriecode van je cruze volledig kan ontcijferen... Ook waar hij geproduceerd is dus! ;)
de mijne en die van stone komen waarschijnlijk van de zelfde boot uit korea of zo
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”