Meeting in Amerikaanse stijl na de zomer in W-VL BE ?

alle meetings die interessant zijn voor de leden kunnen hier vermeld worden
Gast

Bericht door Gast » 30-06-2011 17:10

Ik had contact opgenomen met de zaakvoerder van de plaats waar ik graag de meeting had gehad .
Ik had hem gevraagd of het mogelijk was om een 8 tal parkeerplaatsen voor ons voor te behouden (zodanig dat de Cruze's toch bij elkaar konden staan) en de datum van 11 september naar voor gebracht . Krijg ik dan een mailtje terug dat hij net in die periode enkele dagen vermoedelijk sluit . Ik zend hem een mailtje waarin ik hem zelf een datum laat kiezen liefs op een zondag in september. Krijg ik een mailtje terug dat de zondagen tamelijk druk is en dat de parking voor de klanten is die komen eten en drinken (hij dacht waarschijnlijk dat we zelf ons eten en drinken gingen meebrengen).

Ik heb hem nu een mailtje gestuurd dat het wel degelijk de bedoeling was om wat te eten en te drinken maar aangezien de zondagen zo druk zijn bij hem wij wel een andere locatie zullen zoeken.

Ik zal dus best opzoek gaan naar een andere locatie , ik vind dit wel ergens spijtig maar als men al zo wantrouwig en rond de pot beginnen te draaien daar krijg ik het schijt van.

Laat de cowboy hoeden en de revolvers dus maar thuis........

Gast

Bericht door Gast » 30-06-2011 17:22

Ik kan me indenken hoe je je daarbij voelt en begrijp je reactie Stone. Maar trek het je niet aan,... de uitbater is/was een bezoek niet waard.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 02-07-2011 11:20

Ik wil anders wel voorstellen om een ribbekes-bbq hier bij ons thuis te organizeren hoor. Onze tuin is groot genoeg om er een feestje van te maken en we zouden de parkeerplaats van het politiebureel hier kunnen gebruiken. Die ligt bijna zo goed als naast de deur. Eventueel maken we zelfs gebruik van het veld naast de parking om daar te bbq-en. Ik wil gerust eens een paar foto's nemen en ze posten om te laten zien welke plaats we zouden hebben.

Er is een groot voetbalveld naast die parking waar de kindjes gerust wat kunnen spelen. En iets verderop kan je langs de vaart of een klein industrieel bedrijf wat foto's nemen.

;)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 02-07-2011 11:33

c3ltic schreef:Ik wil anders wel voorstellen om een ribbekes-bbq hier bij ons thuis te organizeren hoor. Onze tuin is groot genoeg om er een feestje van te maken en we zouden de parkeerplaats van het politiebureel hier kunnen gebruiken. Die ligt bijna zo goed als naast de deur. Eventueel maken we zelfs gebruik van het veld naast de parking om daar te bbq-en. Ik wil gerust eens een paar foto's nemen en ze posten om te laten zien welke plaats we zouden hebben.

Er is een groot voetbalveld naast die parking waar de kindjes gerust wat kunnen spelen. En iets verderop kan je langs de vaart of een klein industrieel bedrijf wat foto's nemen.

;)
is voor mij allemaal gelijk, dat we maar nog eens weg zijn in goei companie en terug wat schitterende foto's nemen van de Cruzes ;)
en wie weet kunnen we de plaatselijke politie ginder overtuigen om ook een cruze aan te schaffen na al dat schoons te zien voor hun deur :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Gast

Bericht door Gast » 02-07-2011 13:33

Is mij ook goed , natuurlijk moet je dan wel rekening houden , met de mogelijkheid met slecht weer en als je zelf BBQ doet goeie afspraken maken dat als je zegt dat je komt ook werkelijk komt anders heeft c3ltic vlees voor een hele maand te BBQen.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 04-07-2011 22:12

op zich wel leuk zo'n barbecue , moet er dan wel mijn pilsje bij missen ;) :P
ik kom wel een keertje jullie kant op dan :lol: :P
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-07-2011 20:42

Een barbeque zonder bier is als een .....(vul zelf maar in ;) ) We kunnen ook onze tent meenemen en blijven kamperen :D Hmmmm ik krijg al zin in zo'n lekkere sappige gemarineerde steak op de bbq :P

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 05-07-2011 22:10

Klinkt alvast leuk :D
Als iedereen die zegt te komen op voorhand een afgesproken som stort per persoon dan is er geen vuiltje aan de lucht als ze ineens de dag ervoor 'ziek' vallen .

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 05-07-2011 22:43

chevy1979 schreef:Klinkt alvast leuk :D
Als iedereen die zegt te komen op voorhand een afgesproken som stort per persoon dan is er geen vuiltje aan de lucht als ze ineens de dag ervoor 'ziek' vallen .
slim bekeken ;) lijkt het eerlijkst ook, anders is het achteraf meestal een hele taak om het geld terug te krijgen voor diegene die alles voorgeschoten heeft... en nie betaald = geen eten? :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 06-07-2011 16:23

Nie betaald = bier voor iedereen mee te brengen :p

Plaats reactie

Terug naar “meetings 2011”