Idee voor een meeting circuit zolder WTCC-toer 22/24 april

alle meetings die interessant zijn voor de leden kunnen hier vermeld worden
phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 17-04-2011 17:55

Vrijdag en zaterdag ben ik van dienst op het circuit, maar zondag heb ik vrij genomen. Dan kan ik ook rustig van de races genieten en door de paddock wandelen, met alle kraampjes etc erbij. En ik hoop dat er net zoals vorig jaar een officiele tent van Chevrolet staat, met daarbij ook een merchandise kraampje. Toch eens kijken voor een klein wtcc-cruzertje als niet te duur. Evt kunnen we op een bepaald uur daar afspreken. Ik ga wss donderdag na het werk al even naar het circuit, en anders kan ik ten laatste vrijdag avond laten weten of en waar de chevrolet tent staat. Of wat zijn eigenlijk de plannen ? En wie komt er allemaal ?
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Gast

Bericht door Gast » 17-04-2011 19:32

Ik dus zondag met de vervangwagen ETA rond 12.00 uur.

Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 17-04-2011 20:20

Ik ben ook aanwezig normaal,
Hangt van mijn garage af.
Afbeelding
Life is great in my cruze.

Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 22-04-2011 22:51

Kben er morgen.
Nog mensen?
Afbeelding
Life is great in my cruze.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 22-04-2011 23:00

Ik ga normaal zondag pas...

Effe spypics van de WTCC Cruze aanwezig (getrokken door onze fotograaf Marc Reynders)

Afbeelding

Afbeelding

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 23-04-2011 20:17

Ik ben morgen aanwezig vanaf 8h via VIP-ingang :D
Breng m'n halve trouwboek mee (cruzegirl dus), onze kleinen en schoonzus met haar ventje... De vrouwen zullen beiden nogal kort in de kleren zitten :P :P

Degenen die nog komen mogen gerust een smsje sturen, of bellen, om misschien eens af te spreken daar. 0476/78.91.53

Greetzzz en tot morgen ;)

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2011 21:35

c3ltic schreef:. De vrouwen zullen beiden nogal kort in de kleren zitten :P :P



Greetzzz en tot morgen ;)
Ocharme de dutskes , hopelijk hebben ze het niet te koud , we kunnen misschien wat geld inzamelen om voor hen kleren te kopen.... :P :P :P :lol: :lol: :lol:

Misschien tot op het circuit iets na 12 , helaas zonder Cruze :(

Totzo....

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 23-04-2011 21:40

Je moe maar een seintje geven hé Geert, dan gaan we wel eens ene gaan drinken ;)

Zal warm genoeg zijn. Vandaag de fotograaf gehoord, naar 'tschijnt was het daar dikke 28° en zijn er vele vrienden van hem, hemzelf inclus, verbrand van de zon. Goed insmeren was zijn gouden tip... En camera opladen voor de schoone vrouwen te trekken die daar rondlopen :P ;)

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 24-04-2011 19:13

Aangezien er eigenlijk weinig van de andere (reeds gisteren aanwezigen!!) nog geen korte samenvatting hebben gegeven, zal ik maar mijn portie plezier van vandaag plaatsen... ;)

Race 1 was gewonnen door R. Huff, gevolgd door A. Menu en Y. Muller... Een puur Chevrolet podium dus en zeker het vermelden waard!

Race 2 is echter iets minder afgelopen waarbij enkel A. Menu de 2e plaats scoorde. Y. Muller moest al vroeg in de race opgeven met motorproblemen en R. Huff verloor zijn positie door een mooie actie tss Huff en Tarquini om de leiding te nemen. Huff won de strijd om de 1e plaats, maar kwam daardoor in de problemen door de daarvoor opgeofferde ophanging (in de battle thv de chicane) en verloor al snel terug zijn positie, maar eindigde alsnog 6e

Een eindverslag hoop ik nog bij topic WTCC te plaatsen...

De foto's...

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Het vrouwelijk schoon die hier en daar aanwezig was...
PS: cruzegirl staat er ook ergens op :P


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2011 00:13

c3ltic schreef:Je moe maar een seintje geven hé Geert, dan gaan we wel eens ene gaan drinken ;)

Zal warm genoeg zijn. Vandaag de fotograaf gehoord, naar 'tschijnt was het daar dikke 28° en zijn er vele vrienden van hem, hemzelf inclus, verbrand van de zon. Goed insmeren was zijn gouden tip... En camera opladen voor de schoone vrouwen te trekken die daar rondlopen :P ;)
Ik heb geprobeert om om U op te bellen en sms te sturen maar mijn GSM deed heel raar hij bleef zeggen dat het nr onbestaande of bezet was later die avond kon ik zelf niet naar huis bellen ik heb een volledige restart moeten doen (Samsung Omnia II) , daardoor heb ik U gemist daar , spijtig had jullie wel eens willen ontmoeten.

Plaats reactie

Terug naar “meetings 2011”