Idee voor een meeting circuit zolder WTCC-toer 22/24 april

alle meetings die interessant zijn voor de leden kunnen hier vermeld worden
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 02-04-2011 10:05

arrivinghere schreef:Tja jammer dat we niet allemaal met West-Vlaamse hersens geboren kunnen worden he. Maar hoe komt het eigenlijk dat de mensen daar zo slim zijn? Zit daar iets in het water of zo?
Neen hoor...

Is eigenlijk heel simpel uit te leggen:
In de winter is het in West-Vlaanderen een stuk warmer dan in de Limburg, waardoor onze hersenen niet bevriezen en dus blijven werken.
In de zomer is het bij ons ook frisser, waardoor onze hersenen dan ook weer niet oververhit kunnen geraken hé :P

Just é Stone? ;) :lol:

PS: Best dat we ons nog een beetje kunnen amuseren hé :lol:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-04-2011 10:13

Ah ja ik snap het. Maar hoe gaat ge dat dan doen als ge naar Zolder komt en het is hier juist een warme dag? Gaan uw hersens daar wel tegen kunnen? Want ze zijn dat niet gewoon. Ik zou niet willen dat ge een stuk dommer terug naar huis moet.

Gast

Bericht door Gast » 02-04-2011 10:28

c3ltic schreef: Is eigenlijk heel simpel uit te leggen:
In de winter is het in West-Vlaanderen een stuk warmer dan in de Limburg, waardoor onze hersenen niet bevriezen en dus blijven werken.
In de zomer is het bij ons ook frisser, waardoor onze hersenen dan ook weer niet oververhit kunnen geraken hé :P

Just é Stone? ;) :lol:

PS: Best dat we ons nog een beetje kunnen amuseren hé :lol:

:shock: Heu juste.................. :oops:

Gast

Bericht door Gast » 02-04-2011 10:31

arrivinghere schreef:Ah ja ik snap het. Maar hoe gaat ge dat dan doen als ge naar Zolder komt en het is hier juist een warme dag? Gaan uw hersens daar wel tegen kunnen? Want ze zijn dat niet gewoon. Ik zou niet willen dat ge een stuk dommer terug naar huis moet.

Regelmatig afkoelen met nen frisse drink.... 'tis ook daarom dat nen W-VLink ook zoveel dorst ét ..... just hé c3ltic

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 02-04-2011 11:16

Stone schreef:
arrivinghere schreef:Ah ja ik snap het. Maar hoe gaat ge dat dan doen als ge naar Zolder komt en het is hier juist een warme dag? Gaan uw hersens daar wel tegen kunnen? Want ze zijn dat niet gewoon. Ik zou niet willen dat ge een stuk dommer terug naar huis moet.

Regelmatig afkoelen met nen frisse drink.... 'tis ook daarom dat nen W-VLink ook zoveel dorst ét ..... just hé c3ltic
Tuuuuuuurlijk... Waarom denkt ge anders da ik een fles water meebreng (net zoals bij de cruze-meeting)?! Voorzorgsmaatregelen hé! Zo bewijzen we maar weer hoe slim we eigenlijk wel zijn... :lol: :lol:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-04-2011 19:08

:lol: Dat afkoelen met een frisse drink doen wij hier ook maar dan wel met bier :lol: Maar ja daar sterven de hersencellen dan ook weer van af he ;) En naar het schijnt worden die na uw 21ste niet meer bijgemaakt. 't zal daarmee zijn dat ik alsmaar lomper wordt zeker :lol:

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2011 01:41

arrivinghere schreef: 't zal daarmee zijn dat ik alsmaar lomper wordt zeker :lol:
Heu als ge het zelf zegt gaat het wel waar zijn zeker ?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 03-04-2011 10:51

Stone schreef:
arrivinghere schreef: 't zal daarmee zijn dat ik alsmaar lomper wordt zeker :lol:
Heu als ge het zelf zegt gaat het wel waar zijn zeker ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ivo... Trek het u niet aan vent... We drinken wel een pintje mee op de meeting :P

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 03-04-2011 13:08

tuurlijk niet, doet geen pijn he ;)

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 17-04-2011 17:09

Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee en wie wou nog binnengeraken via zijpoortje met ons??? Moet het tegen deze avond weten om door te geven hoeveel vrije ingangen er moeten zijn. Is wel iets vroeger binnen te glippen (weet niet precies hoe vroeg).

Ik en cruzegirl gaan op zondag

jullie?

Plaats reactie

Terug naar “meetings 2011”