meeting internationaal

hierin komt alleen info over de meetings van ons eigen chevrolet cruze forum
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

meeting internationaal

Bericht door arrivinghere » 09-04-2012 11:33

Rinus en ik hebben het er al over gehad om ook leden van het Duitse Cruze forum uit te nodigen op onze meeting. We vonden dit beide een goed idee. Maar uiteraard zijn wij democratisch ingesteld en proberen rekening te houden met de mening van alle forum leden.
Graag jouw mening dus.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-04-2012 11:39

ik wil me bij bovenstaande aansluiten
maar ieder is vrij om zijn mening te geven, dus laat je maar horen
graag ook toelichting bij hetgeen wat je gestemd hebt ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 09-04-2012 13:44

Mijn toelichting...

Zodoende is het "chevroletcruze-forum" stilaan een "chevrolet-forum" aan het worden. Ga ik gerust mee akkoord, daar dit veel meer leden kan trekken.

Als dit forum dus meerdere chevrolet-modellen naar een meeting kan lokken om de sfeer er wat in te brengen, waarom zouden we dan andere forums weigeren om alle modellen te laten komen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Maareuh... Zou je dan wel afspreken aan de McD?
Denk dat het beter zou zijn om ineens op die grote parking af te spreken. Zorg dat Rinus wel de eerst aanwezige is en er wat meer voorziening is.

Forum-meeting kan klein en fijn onder vrienden als wij,
maar als je dit gaat uitbreiden, moet je wel zorgen dat anderen zich niet gaan vervelen. Een echte meeting organizeren is moeilijk met een merk die nogal in minderheid is, om er geen saaie doening van te maken...

Zou het jammer vinden dat er weer slechts 5 wagens aanwezig zouden zijn! Maar zou dan wel weer makkelijker zijn om er een filmpke mee te maken.

Gast

Bericht door Gast » 09-04-2012 14:53

Ja andere Chevrolets ook maar geen andere merken :twisted:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 09-04-2012 15:53

c3ltic schreef:Mijn toelichting...

Zodoende is het "chevroletcruze-forum" stilaan een "chevrolet-forum" aan het worden. Ga ik gerust mee akkoord, daar dit veel meer leden kan trekken.

Als dit forum dus meerdere chevrolet-modellen naar een meeting kan lokken om de sfeer er wat in te brengen, waarom zouden we dan andere forums weigeren om alle modellen te laten komen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Maareuh... Zou je dan wel afspreken aan de McD?
Denk dat het beter zou zijn om ineens op die grote parking af te spreken. Zorg dat Rinus wel de eerst aanwezige is en er wat meer voorziening is.

Forum-meeting kan klein en fijn onder vrienden als wij,
maar als je dit gaat uitbreiden, moet je wel zorgen dat anderen zich niet gaan vervelen. Een echte meeting organizeren is moeilijk met een merk die nogal in minderheid is, om er geen saaie doening van te maken...

Zou het jammer vinden dat er weer slechts 5 wagens aanwezig zouden zijn! Maar zou dan wel weer makkelijker zijn om er een filmpke mee te maken.
Goeie opmerkingen. Maar ik verwacht niet echt meteen een Duitse invasie ( :twisted: bedoel hier niks politieks mee voor alle duidelijkheid, want dat kan nogal gevoelig liggen bij sommigen misschien) Het zou mooi zijn als er al enkelen op af kwamen. Ik probeer gewoon om wat meer volk daar te krijgen. 5 wagens is inderdaad niet veel he. En bij die Duitsers zitten wel wat mooie getunede exemplaren tussen. Bekijk dit maar eens:

Afbeelding :P dit is nu wel van een Belg, maar hij spreekt Duits en is ook forum lid daar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zal nog even afwachten op eventueel nog reacties, maar enkele zwaargewichten hebben toch al hun goedkeuring gegeven dus verwacht ik vooral positieve reacties nog. We zullen het wel duidelijk communiceren dat het geen groots opgezet treffen is, maar eerder een bijeenkomst van wat Cruze(Chevrolet) liefhebbers-forumvrienden.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-04-2012 18:40

als dit dan echt gaat aanslaan, dus er grotere aantallen op af gaan komen
dan zal ik zeker naar een andere locatie gaan uitwijken
maar daar is nu nog geen sprake van
de locatie ligt nu mooi centraal als ik daar vanaf zou wijken zou ik maar een goede 10km van deze plek gaan
ik heb wat dat betreft al een paar zeer goede ideeën om er iets leuks van te maken
dit zal allemaal van deze meeting gaan afhangen :D
dus voor nu deze locatie ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 09-04-2012 22:12

ik heb voor de 4 de optie gestemd, mss komen er dan een paar camaro's :) Als de verschillende modellen telkens bijeen staan kan dit iets mooi worden.
De locatie is zo ie zo niet bij men deur dus daar zeg ik niet zo veel over.

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 10-04-2012 00:06

optie 4. Maar moet je dan niet wat centraler afspreken ? Evt circuit zolder want nooit ver voor belgen en nederlanders, en ook 'dichtbij' voor een gedeelte duitsers. En graag ook camaro's en ( waarom niet ) corvette's. We kunnen die club ( clublokaal van corvette belgie is wheels cafe op circuit zolder ) toch ook aanspreken.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Gast

Bericht door Gast » 10-04-2012 06:36

phv schreef:optie 4. Maar moet je dan niet wat centraler afspreken ? Evt circuit zolder want nooit ver voor belgen en nederlanders, en ook 'dichtbij' voor een gedeelte duitsers. En graag ook camaro's en ( waarom niet ) corvette's. We kunnen die club ( clublokaal van corvette belgie is wheels cafe op circuit zolder ) toch ook aanspreken.
Slim gezien , vind ik een prima idee.



Was wel bezig aan bedenken dat als je Duitse Cruze drivers uitnodigt (e.a Chevrolets). Dat die misschien ook wel graag hebben dat je bij hen op bezoek komt ....
Een meeting is over het al gemeen een wisselwerking van clubs jij gaat bij hen op bezoek zij komen bij u op bezoek ,er word ook soms gevraagd om rekening te houden met meeting data dat ze elkaar niet overlappen zo is het toch bij de US car meetings.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 10-04-2012 18:12

Ik vind het positief dat er van die voorstellen komen. Zolder is voor mij zeker ook een interessante optie en biedt wel extra mogelijkheden. Tenminste als het voor de rest niet te moeilijk is om nu nog de locatie te wijzigen.

Plaats reactie

Terug naar “meetings chevroletcruze.forum2go.nl”