datum eerste meeting is geworden 26 juni!!!!!!

hierin komt alleen info over de meetings van ons eigen chevrolet cruze forum
cruzegirl
Member
Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 11-03-2011 21:45

Bericht door cruzegirl » 25-06-2011 11:36

Hopelijk ben ik ook al beter tegen morgen.
Vandaag zoveel mogelijk liggen in zeteltje met dafalgans en hopen dat we morgen erdoor zijn. Maar c3ltic zal me wel goed verzorgen ;)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 25-06-2011 16:04

:) zwaar op stap geweest gisteren cruzegirl? Ik was gisteren (allez deze morgen) ook pas thuis rond 4 uur maar heb gelukkig gene dafalgan nodig gehad. Genoeg water gedronken tussendoor he. ;)
Als het weer niet te laat wordt straks (sociale verplichtingen he) zal ik morgen ook wel rond de middag proberen daar te zijn. Maar ik kan ook niet te lang blijven want moet ook nog naar een barbeque daarna.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 25-06-2011 16:07

Weet wel niet of ik nog tijd ga hebben om mijn Cruze te poetsen :(
Vandaag heeft het geen zin met die regen hier.

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 25-06-2011 17:21

arrivinghere schreef:Weet wel niet of ik nog tijd ga hebben om mijn Cruze te poetsen :(
Vandaag heeft het geen zin met die regen hier.
join the club, gisteren vrij laat thuis gekomen, deze morgen vroeg gaan werken, nu vlug klaar maken voor een bbq en bierfeesten :P en morgenvroeg vertrekken richting breda... mss dat ik vanacht nog ergens aan een self-carwash stop... zie nog wel...
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 25-06-2011 18:28

ja aan andere verplichtingen ontkom je niet altijd
maar morgen exelent weer, en dat is wel heel erg mooi :P :lol: :D 8) ;)
dus morgen de zonnebril mee ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2011 19:51

Oké kogel is door de kerk , moeder de vrouw blijft thuis , mijn cousin komt mee ( hebben dan gelijk een fotograaf :D :lol: ;) hij mag toch nie op de foto aangezien hij geen Cruze heeft ) . :D :D :D

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 25-06-2011 23:53

Stone en ik komen samen af...

Jullie zullen ons wel niet kunnen missen hé. Als ge 2 witte cruzers ziet afkomen... ;) :D

@Ivo... Het is niet van de drank zunne. Ze heeft een beetje de ziekte van mij overgekregen, maar dan met koorts erbij :roll:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-06-2011 13:30

Ik heb c3ltic een sms gestuurd om mij te verontschuldigen voor vandaag.
Toen de Cruze volgetankt en gewassen was en ik de gps opstarte gaf deze een serieuze vertraging aan. En dit werd erger en erger. Tot op gegeven moment 66 minuten en toen heeft hij een alternatieve route berekend. Ben dan maar teruggekeerd want ik moest op tijd terug zijn en het was echt niet meer de moeite. Jammer maar helaas. Zal voor andere keer zijn. Nog een geluk dat ik die tomtom live gekocht heb, want mijn vorige gps gaf dit niet aan. Anders had ik daar mooi in de file gestaan.

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 26-06-2011 17:26

arrivinghere schreef:Ik heb c3ltic een sms gestuurd om mij te verontschuldigen voor vandaag.
Toen de Cruze volgetankt en gewassen was en ik de gps opstarte gaf deze een serieuze vertraging aan. En dit werd erger en erger. Tot op gegeven moment 66 minuten en toen heeft hij een alternatieve route berekend. Ben dan maar teruggekeerd want ik moest op tijd terug zijn en het was echt niet meer de moeite. Jammer maar helaas. Zal voor andere keer zijn. Nog een geluk dat ik die tomtom live gekocht heb, want mijn vorige gps gaf dit niet aan. Anders had ik daar mooi in de file gestaan.
Heel spijtig dat je het niet gehaald hebt Ivo! Maar je zou idd wel in de file gestaan hebben (was daardoor ook 15min te laat)
het was een leuk dagje in nederland ;) maar we laten u straks wel genieten met enkele sfeerbeelden... ;) enne: volgende keer meer geluk! ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 26-06-2011 17:27

Wij hebben die file ook wel gehad hoor, maar omwille van mijn routekennis in Hazeldonk, hebben we de file bijna volledig gepasseerd langs de zijweg. Misschien amper 5 à 10 min tijd verloren. De terugweg was fileloos. Het kwam eigenlijk enkel door de wegwerken aan de grensovergang.

Het was een kleine meeting, maar de kennismaking was gezellig. Maar spijtig genoeg hebben we dus wel enkele mensen moeten missen... Begrip voor sommige, maar waar zaten de anderen?

De foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “meetings chevroletcruze.forum2go.nl”