Yvan Muller drifting

hierin kunt u alles kwijt wat met tuning en racesport te maken heeft van de cruze
Plaats reactie
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Yvan Muller drifting

Bericht door c3ltic » 01-05-2011 00:13

WTCC- wereldkampioen van 2010 en Chevrolet-cruze driver, laat driftkunstje zien met Chevrolet Camaro op Zolder...

http://www.youtube.com/watch?v=dMtkP9MZ ... r_embedded

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 01-05-2011 10:07

amai Benny, ge zijt nog aan 't afkicken van Zolder ;) ;) knap jong!

En hoe zit het met je sollicitatie?

Ik heb goesting om te solliciteren naar een eventuele vacature van klantenmedewerker bij Chevrolet Belgium :lol: :lol:

Je moet daar precies niet diepgaand een probleem oplossen, schrijffouten zijn toegelaten, het is dicht bij de deur en allicht een firma-wagen... zelfs met VIP-parking op het bedrijf volgens Stone :lol: :lol:

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 01-05-2011 11:06

*Off Topic*

De verdienste ligt niet in mijn categorie. Heb een aantal keren de baas van DVB aan de lijn gehad en hij zei me dat ik nooit zou kunnen verdienen wat ik bij een transporteur verdien. En dan sprak hij zelfs al over een klein gemiddeld loon van een chauffeur. Hetgeen ikzelf van werk en uren verzet bij een transporteur zit in een veel hogere categorie...

Heb gisteren elders een nieuw contract besproken en begin dus op 23 mei bij een nieuwe baas onder Engels contract. Heeft z'n voor- en nadelen. Vooral de belastingen :P Maar loon vooral nog een mooi stuk hoger dan nu al was! ;)

*Back On Topic*

Ik kick inderdaad nog steeds af... Ben zelfs al contacten aan het leggen om op de weekenddagen van Zolder een handje voor te hebben via Andy Jaenen (instructeur). En ik denk dat mijn madam bezig is met iets te arrangeren voor m'n verjaardag (31 mei) met hem.

Ondertussen weet ik al dat als ik het geld kan sparen, ik de beste opleiding kan krijgen om te racen op circuit of driftcursus. Een M3 staat al jàààààren op mijn verlanglijstje... En nu weet ik dat ze in de driftschool van Jaenen, af en toe wel eens zo'n beestje verkopen aan schappelijke prijzen. ;)

Driften is gewoon zalig om te doen... En aangezien ik meestal met de camion op de baan ben, kan je dus wel al inbeelden wat ik daar, op nat wegdek en in veilige omgeving, wel al eens uitspook ;) Vooral in de wintermaanden is da plezant :P

Gast

Bericht door Gast » 01-05-2011 11:43

rdl schreef:?

Ik heb goesting om te solliciteren naar een eventuele vacature van klantenmedewerker bij Chevrolet Belgium :lol: :lol:

:lol: :lol:
Niet doen jong met al die ambetante klanten en zeker die van http://chevroletcruze.forum2go.nl/ :P :P :D

Plaats reactie

Terug naar “tuning ,rally , en andere races”