Autonieuws | Chevrolet Cruze hatchback

hier vind je alle uitvoeringen van de Cruze
Benzine en diesel
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-02-2011 17:47

bertvaneck schreef:
CruzerLT schreef:
Flashworks schreef:
Al vind ik ook zoals al gezegd, de hatchback oogt minder sportief dan de sedan,
Maar dit is misschien om met deze versie een ruimer publiek aan te spreken?
dat is de belangrijkste reden om de hatch op de markt te brengen, ik heb hier dan ook geen enkele moeite mee ,alleen is het niet mijn smaak :P
rinus ik vind ze allebij mooi maar het voordeel van hatchback is dat je er meer kan in proppen :D
Maar het nadeel is dan weer, dat de vrouw zichzelf wel uit de koffer kan wringen in een hatchback hé! :twisted: :lol:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 04-02-2011 18:16

c3ltic schreef:
bertvaneck schreef:
CruzerLT schreef: dat is de belangrijkste reden om de hatch op de markt te brengen, ik heb hier dan ook geen enkele moeite mee ,alleen is het niet mijn smaak :P
rinus ik vind ze allebij mooi maar het voordeel van hatchback is dat je er meer kan in proppen :D
Maar het nadeel is dan weer, dat de vrouw zichzelf wel uit de koffer kan wringen in een hatchback hé! :twisted: :lol:
Zijn daar niet van die speciale boxen voor te krijgen? :idea:

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 04-02-2011 19:15

mijn vrouw hoeft zich er niet uit te wringen uit de koffer zei heeft een ere plaats in de auto voorin :?: :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 04-02-2011 19:50

arrivinghere schreef:
c3ltic schreef:
bertvaneck schreef:rinus ik vind ze allebij mooi maar het voordeel van hatchback is dat je er meer kan in proppen :D
Maar het nadeel is dan weer, dat de vrouw zichzelf wel uit de koffer kan wringen in een hatchback hé! :twisted: :lol:
Zijn daar niet van die speciale boxen voor te krijgen? :idea:
jij bedoeld die draadkooien :twisted:
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-02-2011 20:20

bertvaneck schreef:mijn vrouw hoeft zich er niet uit te wringen uit de koffer zei heeft een ere plaats in de auto voorin :?: :D
Hebt gij iets goed te maken bij de vrouw misschien??? :P :P :P :lol:

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 04-02-2011 20:27

c3ltic schreef:
bertvaneck schreef:mijn vrouw hoeft zich er niet uit te wringen uit de koffer zei heeft een ere plaats in de auto voorin :?: :D
Hebt gij iets goed te maken bij de vrouw misschien??? :P :P :P :lol:
nee gewoon respect voor mijn vrouw :?: :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-02-2011 20:58

bertvaneck schreef:
c3ltic schreef:
bertvaneck schreef:mijn vrouw hoeft zich er niet uit te wringen uit de koffer zei heeft een ere plaats in de auto voorin :?: :D
Hebt gij iets goed te maken bij de vrouw misschien??? :P :P :P :lol:
nee gewoon respect voor mijn vrouw :?: :D
Heb ik ook hoor...

Bewijs!!! Onze huidige auto is een Opel Astra G 5-deurs. De Cruze heeft een grotere koffer! hihi :lol: ;)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 24-02-2011 20:00

het laatste nieuws betreffende de hatchback


Onlangs konden we al een eerste persfoto van de Cruze hatchback op onze site tonen, nu is het wat Chevrolet betreft ook tijd om de informatie met het grote publiek te delen.

De Cruze hatchback is een zeer belangrijke auto voor Chevrolet. De Cruze had het tot nu toe moeilijk omdat hij er alleen als sedan is. 65 procent van de in Europa verkochte auto’s in het Golf/Astra/Focus-segment is een hatchback, dus de nieuwe carrosserievariant gaat de Cruze-verkopen zonder meer een flinke impuls geven. De bagageruimte van de hatchback heeft een inhoud van 400 liter.
De vijfdeurs Cruze debuteert op de Autosalon van Genève en komt medio 2011 op de markt. Het motorenpalet komt zeer waarschijnlijk overeen met dat van de Cruze sedan, wat betekent dat er keus is uit een 1.6 met 114 pk, een 1.8 met 141 pk. Op dieselgebied is er 163 pk sterke 2.0D beschikbaar. Volgens een woordvoerder komt er wellicht ook een nieuwe 1,4-liter turbodiesel beschikbaar. De prijzen zijn op dit moment nog niet bekend.
Chevrolet pakt dit jaar in het kader van het eeuwfeest flink uit: er komen maar liefst zeven nieuwe modellen en carrosserievarianten op de markt. Behalve deze Cruze hatchback zijn dat onder meer de Orlando en de Aveo.

Afbeelding
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 24-02-2011 20:06

en niet te vegeten de chevrolet captiva waar ik super ervaringen :?: mee hebt
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 24-02-2011 20:14

Ik kan er niet aan doen maar ik heb wat moeite met de verhoudingen van de hatchback. Het lijkt alsof er iets niet klopt.

Plaats reactie

Terug naar “Uitvoeringen Cruze”