hey, kwil mezelf es voorstellen en vooral men cruze

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-05-2012 11:24

arrivinghere schreef:Die 5x120 gaan niet passen, da's de verkeerde steek. Ik heb het toch maar eens opgezocht. En je hebt deze maat nodig: Set Turbo Star EXCLUSIVE 8,5 x 20 ET40 5x115. Deze maat zal perfect passen en zal de wielkassen mooi opvullen. Maar zo te zien zijn die Turbo Star (nog)niet te krijgen in de combinatie 20'/zwart met deze steek. Wel de Evo Star.
ik was van plan met een adapter te werken, maar dan zal de ET waarde ook verkeerd zijn waarschijnlijk. die exclusive zullen ook wel mooi staan onder men cruze? of zou ik toch best voor mat zwarte gaan?

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 28-05-2012 17:45

Zo'n adapter is toch minstens 15mm dik (of meer) dus wordt de ET waarde 30 of minder. Velgen met breedte 8,5J zullen dan altijd een beetje buiten de spatbordrand steken. Als je het mij vraagt wat ik het mooiste vind dan zeg ik de exclusive zijn mooier dan de zwarte. Maar da's mijn mening. Je moet zelf je eigen gedacht volgen.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-05-2012 17:46

arrivinghere schreef:Zo'n adapter is toch minstens 15mm dik (of meer) dus wordt de ET waarde 30 of minder. Velgen met breedte 8,5J zullen dan altijd een beetje buiten de spatbordrand steken. Als je het mij vraagt wat ik het mooiste vind dan zeg ik de exclusive zijn mooier dan de zwarte. Maar da's mijn mening. Je moet zelf je eigen gedacht volgen.
ik had ook al gedacht dat die zwarte te zwart ginge zijn. maar ik wou dit oplossen door er een rode rand op aan te brengen. maar ik denk dak vo de exclusive ga gaan maar das wel redelijk duur xo

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 28-05-2012 17:54

Welkom bjorn,

Veel wijzigingen die eraan zien te komen... Mag wel, want zulke hebben we zeker nog nodig op het forum en zullen de cruze steeds meer in het oog doen springen bij de 'jeugd', waardoor het cliché een beetje doorbroken zal worden.

Mooie upgrades die je van plan bent... Ik kijk er al naar uit! ;)

20" velgen lukt perfect... Mijne zijn 9x20 ET38 5x114,3 met springbouten vastgezet. Ik heb ook geen adapters zitten en mijn wielkas is perfect gevuld. Wel heb ik een getrokken bandje liggen, waardoor m'n band niet buiten de wielkas komt en de arm der wet er gerust eens mag aan likken! :P

greetz en succes

PM send ;)

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-05-2012 18:00

c3ltic schreef:Welkom bjorn,

Veel wijzigingen die eraan zien te komen... Mag wel, want zulke hebben we zeker nog nodig op het forum en zullen de cruze steeds meer in het oog doen springen bij de 'jeugd', waardoor het cliché een beetje doorbroken zal worden.

Mooie upgrades die je van plan bent... Ik kijk er al naar uit! ;)

20" velgen lukt perfect... Mijne zijn 9x20 ET38 5x114,3 met springbouten vastgezet. Ik heb ook geen adapters zitten en mijn wielkas is perfect gevuld. Wel heb ik een getrokken bandje liggen, waardoor m'n band niet buiten de wielkas komt en de arm der wet er gerust eens mag aan likken! :P

greetz en succes

PM send ;)
en de wijziging die er nog niet bij staat is de installatie van een full alpine sound system van 3-4000 w

ik zit echt zwaar te twijfelen over de velgen en heb geen idee welke er zeer mooi op gaan zijn, ik wil hem sportief maken en ik weet dat de velgen keuze daarbij van groot belang is.
grtz

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 28-05-2012 18:59

van harte welkom Bjorn!!!
je gaat er een mooie cruze van maken
dat uitlaat systeem wil ik ook weleens van dichtbij bewonderen , lijkt me er prachtig onderstaan
we gaan het de komende tijd allemaal wel zien ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-05-2012 19:05

CruzerLT schreef:van harte welkom Bjorn!!!
je gaat er een mooie cruze van maken
dat uitlaat systeem wil ik ook weleens van dichtbij bewonderen , lijkt me er prachtig onderstaan
we gaan het de komende tijd allemaal wel zien ;)
ben nog aan het twijfelen ofdat ik de 4 pijpen onder de bumper ga plaatsen of de bumper ga laten uitsnijden zodat ze er mooi in verwerkt zitten.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 28-05-2012 19:06

bjornoz schreef:
CruzerLT schreef:van harte welkom Bjorn!!!
je gaat er een mooie cruze van maken
dat uitlaat systeem wil ik ook weleens van dichtbij bewonderen , lijkt me er prachtig onderstaan
we gaan het de komende tijd allemaal wel zien ;)
ben nog aan het twijfelen ofdat ik de 4 pijpen onder de bumper ga plaatsen of de bumper ga laten uitsnijden zodat ze er mooi in verwerkt zitten.
mooi uitlaten snijden is naar mijn mening mooier, maar jij beslist ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-05-2012 19:08

CruzerLT schreef:
bjornoz schreef:
CruzerLT schreef:van harte welkom Bjorn!!!
je gaat er een mooie cruze van maken
dat uitlaat systeem wil ik ook weleens van dichtbij bewonderen , lijkt me er prachtig onderstaan
we gaan het de komende tijd allemaal wel zien ;)
ben nog aan het twijfelen ofdat ik de 4 pijpen onder de bumper ga plaatsen of de bumper ga laten uitsnijden zodat ze er mooi in verwerkt zitten.
mooi uitlaten snijden is naar mijn mening mooier, maar jij beslist ;)
heb ook gezien dat je ze op een koreanse site ofzo een volledig 4 uitlaten systeem kan bestellen, maar ik verkies toch het costum made, dat is tenminste geen chinese brol

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 28-05-2012 19:13

bjornoz schreef:
CruzerLT schreef:
bjornoz schreef: ben nog aan het twijfelen ofdat ik de 4 pijpen onder de bumper ga plaatsen of de bumper ga laten uitsnijden zodat ze er mooi in verwerkt zitten.
mooi uitlaten snijden is naar mijn mening mooier, maar jij beslist ;)
heb ook gezien dat je ze op een koreanse site ofzo een volledig 4 uitlaten systeem kan bestellen, maar ik verkies toch het costum made, dat is tenminste geen chinese brol
nu weet je zeker dat je een echte RVS uitlaat hebt, die je niet meer verslijt ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”