c3ltic&cruzegirl: 2.0VCDi LT 199PK/470Nm olympic-white

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 06-01-2013 18:38

Als je met kant en klare kisten werkt kun je ook velcro kleven aan de achterkant van je zetel en je kisten ,zo hou je ze op hun plaats en kun je ze ook nog easy verwijderen :D
Zie dat de kisten voor dubbelspoels voorzien zijn,die van jouw zijn enkele dacht ik he?
Je kunt er idd nog de wekelijkse boodschappen in kwijt .Maar als ik naar de auchan ga dan zit mijn ganse koffer prop vol met water en cola en zo . :P

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-01-2013 20:36

volgens Benny kan hij ze makkelijk er uithalen en terug plaatsen ;)

maar ook mooi gedaan hoor
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Nabarun
Member
Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 22-01-2011 12:14

Bericht door Nabarun » 06-01-2013 21:17

idd heel knap gedaan,

met zo'n grote koffer heb je nog plaats zat
2.0LS diesel-sedan carbon-flash black 190PK 460 Nm

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 06-01-2013 21:34

Heb je foto van de versterker?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 08-01-2013 01:35

De versterker zit onder de vloermat, netjes naast al de rest. Dus er is verder niets verwijdert ofzo. Zal daar nog eens een foto van moeten trekken.

Die kisten kunnen kunnen er idd heel gemakkelijk uitgehaald worden. Het enige wat ik in de wagen zal moeten laten, is een schroeverdraaier om de plank (die er nog op moet komen) los te vijzen in geval van nood. Lange voorwerpen kan ik dan makkelijk plaatsen door 1 kist te verschuiven en de zetel deels plat te leggen. Zoals gezegd... Heb gedacht aan het gebruiksgemak. ;) Dus als we weten dat we grotere inkopen gaan doen, dan halen we het er eerst allemaal uit ook hé ;)

Heb wel nog een regelaar bijbesteld, zodat we de bass van binnenuit kunnen bijregelen. Sommige zenders geven minder bass dan andere en dat verschil hoor je wel serieus.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 08-01-2013 10:30

c3ltic schreef:De versterker zit onder de vloermat, netjes naast al de rest. Dus er is verder niets verwijdert ofzo. Zal daar nog eens een foto van moeten trekken.

Die kisten kunnen kunnen er idd heel gemakkelijk uitgehaald worden. Het enige wat ik in de wagen zal moeten laten, is een schroeverdraaier om de plank (die er nog op moet komen) los te vijzen in geval van nood. Lange voorwerpen kan ik dan makkelijk plaatsen door 1 kist te verschuiven en de zetel deels plat te leggen. Zoals gezegd... Heb gedacht aan het gebruiksgemak. ;) Dus als we weten dat we grotere inkopen gaan doen, dan halen we het er eerst allemaal uit ook hé ;)

Heb wel nog een regelaar bijbesteld, zodat we de bass van binnenuit kunnen bijregelen. Sommige zenders geven minder bass dan andere en dat verschil hoor je wel serieus.
Ik ga uw ontwerp eens stelen denk ik. Ik zoek ook iets gebruiksvriendelijk. Enkel met andere boxen en versterkers ;-)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 08-01-2013 22:52

Inderdaad, omdat je met een high level input op de versterker zit, kan je de bas van de sub niet afzonderlijk regelen. Zo'n LPL regelaar is dan de ideale oplossing. Misschien ook nog een subsonische filter ertussen voor het signaal de versterker binnengaat, zo verspil je geen versterkervermogen aan frequenties die je toch niet hoort. (Als dat al niet gebeurd is) En speel je zuiverder.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 12-01-2013 12:44

Die versterker is de laatste nieuwe van de Hertz-familie, dus weet niet hoe en wat er daar allemaal van verbeteringen aan zijn.

Maar het geheel speelt super goed. Voor een gewone berline hebben we toch een extreme verbeteringen in combi met het origineel systeem...

Totaal prijskaartje, zonder de regelaar (want die is nog niet leverbaar blijkbaar) kwam op 1.150 werkuren en materiaal inbegrepen.

Gisteravond kwam mijn vrouwtje mij weer ophalen met de boemcar, maar deze keer was het echt wel 'BOEM'-car... Ik voelde mijn cabine trillen door de bassen van de Cruze, toen ze langs mij passeerde en dan voor me parkeerde. Amaai, wat een verschil!


@Bjorn... Volgend weekend ga ik mijn ///M terug ophalen in Erembodegem, misschien kan ik wel eens passeren bij jou als je thuis bent. Dan kan je eens je mening zeggen ;)

Bij deze een fotooke met de afwerking... Een foto van de versterker heb ik nog niet, zal dat wel eens doen als ik tijd heb om alles eruit te halen.

Afbeelding

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 12-01-2013 14:33

c3ltic schreef:Die versterker is de laatste nieuwe van de Hertz-familie, dus weet niet hoe en wat er daar allemaal van verbeteringen aan zijn.

Maar het geheel speelt super goed. Voor een gewone berline hebben we toch een extreme verbeteringen in combi met het origineel systeem...

Totaal prijskaartje, zonder de regelaar (want die is nog niet leverbaar blijkbaar) kwam op 1.150 werkuren en materiaal inbegrepen.

Gisteravond kwam mijn vrouwtje mij weer ophalen met de boemcar, maar deze keer was het echt wel 'BOEM'-car... Ik voelde mijn cabine trillen door de bassen van de Cruze, toen ze langs mij passeerde en dan voor me parkeerde. Amaai, wat een verschil!


@Bjorn... Volgend weekend ga ik mijn ///M terug ophalen in Erembodegem, misschien kan ik wel eens passeren bij jou als je thuis bent. Dan kan je eens je mening zeggen ;)

Bij deze een fotooke met de afwerking... Een foto van de versterker heb ik nog niet, zal dat wel eens doen als ik tijd heb om alles eruit te halen.

Afbeelding
ben elke dag thuis, nog min tot maart werkonbekwaam

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 12-01-2013 14:57

ziet er netjes uit man 8)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”