Rostie87: 2.0LS diesel-sedan 150PK carbon-flash-black
-
- Member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 23-08-2011 20:21
-
- Member VIP
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11-02-2011 15:42
Ik dacht iets van 8cm... vrij weinig allezins, te laag voor de keuring en als ik bv recht van een borduur rij mag ik nog zo traag rijden, hij sleept meestal wel een beetje...K_evin91 schreef:Heb je enig idee hoeveel bodemvrijheid je ongeveer nog over hebt ?
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black
-
- Member Senior
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 04-01-2012 20:52
-
- Member VIP
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11-02-2011 15:42
Het zijn KW Variante 1, net als bij C3ltic ;)Patje schreef:Die is wel vrij veel gezakt welke veren zijn dit die eronder staan.
Ik heb pas mijn HB laten zakken maar hij is dieper gezakt ( de HB staat zowiezo nogal hoog) en de looks zijn veel mooier maar zo diep is hij bij mij toch niet gegaan.
hij hangt idd diep, is soms zeer goed opletten. Maar de blikken en kopjes die draaien van mensen maakt alles terug aangenamer :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black
-
- Master member
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: 22-01-2011 23:22
Haha LOL... Wist niet dat je ook een variante1 gestoken hebt ;)Rostie87 schreef:Het zijn KW Variante 1, net als bij C3ltic ;)Patje schreef:Die is wel vrij veel gezakt welke veren zijn dit die eronder staan.
Ik heb pas mijn HB laten zakken maar hij is dieper gezakt ( de HB staat zowiezo nogal hoog) en de looks zijn veel mooier maar zo diep is hij bij mij toch niet gegaan.
hij hangt idd diep, is soms zeer goed opletten. Maar de blikken en kopjes die draaien van mensen maakt alles terug aangenamer :P
Staat hij dan ook helemaal op z'n laagste punt achteraan? Bij ons kan ie achteraan niet meer lager wegens einde schroefdraad en vooraan zou hij wel nog lager kunnen gezet worden, maar dan sleept hij op het rubber aan de binnenkant en bij het draaien. Maar is idd wel plezant om mee te rijden hé. Wel een beetje hard, maar dat nemen we er graag bij :P
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
-
- Master member
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: 22-01-2011 23:22
Op het laatste vrees ik dat (ik alvast) we daar geen antwoord op kunnen geven. Daarvoor zouden we al de KW eens op z'n hoogst moeten zetten om het te weten te komen en ik hab daar alleszins geen zin in om er eerst een "Jeep" van te maken hoor :Parrivinghere schreef:vraagje voor c3ltic en rostie: hoeveel meet je nu van center wiel tot bovenkant rand wielkas voor en achter? En heb je een idee hoeveel dat is als de KW op zijn hoogste punt staat?
Op de eerste vraag zal dat verschillend zijn van wiel tot wiel. Hangt er allemaal vanaf welke grootte velgen en de hoogte van de banden er opliggen. Kan dat wel eens afmeten, maar vraag me af welk nut het heeft. ;)
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
Als je hem op zijn hoogste zet, ligt hij volgens mij nog een pak lager dan standaard, niet? zelfs nog lager dan bij mij, of ben ik mis? Ik dacht dat er tussen minimum en maximum niet zo'n groot verschil was, of wel?
Als je van het midden van het wiel meet, maakt het toch niet uit hoe groot het wiel of band is, dan blijft die afstand toch gelijk, ook met andere wielen. een oneven ondergrond kan wel invloed hebben. Ik vergelijk gewoon graag. En meten is weten. Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden zijn van die KW ophanging (uitersten)
Als je van het midden van het wiel meet, maakt het toch niet uit hoe groot het wiel of band is, dan blijft die afstand toch gelijk, ook met andere wielen. een oneven ondergrond kan wel invloed hebben. Ik vergelijk gewoon graag. En meten is weten. Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden zijn van die KW ophanging (uitersten)
-
- Master member
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: 22-01-2011 23:22
Je hebt gelijk, ik dacht er ook pas later aan dat dat inderdaad geen invloed heeft op de grootte van de wielen. Zal dat eens opmeten voor je als ik het niet vergeet dit weekend. Doe me er desnoods eens aan denken zaterdag.
Ivm de KW op z'n hoogst... Ik weet niet hoeveel schroefdraad er precies op zit. Enkel weet ik dat hij achteraan helemaal onder op z'n schroefdraad staat. Normaal zou die toch minimum 4 a 5cm te verhogen moeten zijn. Zal het ook eens proberen na te zien (als ik onder mijn cruze kan geraken natuurlijk )
Ivm de KW op z'n hoogst... Ik weet niet hoeveel schroefdraad er precies op zit. Enkel weet ik dat hij achteraan helemaal onder op z'n schroefdraad staat. Normaal zou die toch minimum 4 a 5cm te verhogen moeten zijn. Zal het ook eens proberen na te zien (als ik onder mijn cruze kan geraken natuurlijk )
-
- Member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 23-08-2011 20:21