Flashworks: 1.8LS benzine-sedan 141PK olimpic-white

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Plaats reactie
chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 27-11-2012 21:13

zal niet meer zolang duren eer we het gaan weten dan .

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 28-11-2012 12:11

Ziet er netjes uit Flash... Proper geheel en als het van Skytune komt, dan weet ik dat het perfect afgewerkt is ook ;)

Tjah... De eerste ben je wel natuurlijk, maar de laatste zal het zeker niet zijn hé. Exclusiviteit duurt jammergenoeg nooit lang, tenzij je er een bom geld tegengooit.
Die van ons wil ook graag een diffusor met 4 pijpjes, maar ze zal er nog lang op mogen wachten denk ik! :P

nu soit, exclusief of niet exclusief... Hij staat er mooi bij met z'n nieuw kontje, en dat is wat telt ;) Good job!

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 28-11-2012 15:00

c3ltic schreef:Ziet er netjes uit Flash... Proper geheel en als het van Skytune komt, dan weet ik dat het perfect afgewerkt is ook ;)

Tjah... De eerste ben je wel natuurlijk, maar de laatste zal het zeker niet zijn hé. Exclusiviteit duurt jammergenoeg nooit lang, tenzij je er een bom geld tegengooit.
Die van ons wil ook graag een diffusor met 4 pijpjes, maar ze zal er nog lang op mogen wachten denk ik! :P

nu soit, exclusief of niet exclusief... Hij staat er mooi bij met z'n nieuw kontje, en dat is wat telt ;) Good job!
Ben aant twijfelen wat het beste is: basstuck uitlaat of skytune op maat gemaakt?

Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 29-11-2012 18:59

bjornoz schreef:
c3ltic schreef:Ziet er netjes uit Flash... Proper geheel en als het van Skytune komt, dan weet ik dat het perfect afgewerkt is ook ;)

Tjah... De eerste ben je wel natuurlijk, maar de laatste zal het zeker niet zijn hé. Exclusiviteit duurt jammergenoeg nooit lang, tenzij je er een bom geld tegengooit.
Die van ons wil ook graag een diffusor met 4 pijpjes, maar ze zal er nog lang op mogen wachten denk ik! :P

nu soit, exclusief of niet exclusief... Hij staat er mooi bij met z'n nieuw kontje, en dat is wat telt ;) Good job!
Ben aant twijfelen wat het beste is: basstuck uitlaat of skytune op maat gemaakt?

Ga voor bastuuk als je een diesel hebt, dan zal je preformance meer toenemen dan bij skytune.
Dat kan ik je garanderen
Afbeelding
Life is great in my cruze.

Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 08-02-2013 15:12

Afbeelding

Afbeelding


^^ Ik was met het fototoestel aan het spelen voor de golf, ik dacht ik neem er van de cruze ook nog eens wat.
Afbeelding
Life is great in my cruze.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 08-02-2013 16:51

zijn weer mooie foto's hoor, vind de 4 pijpjes best wel mooi ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”