Topics bijeen voegen ?

heeft u suggesties of vragen met betrekking op dit forum stel ze hier
Gast

Topics bijeen voegen ?

Bericht door Gast » 02-06-2011 21:32

Ik was hier net wat aan zoeken en kom tot constatatie dat sommigen helaas niet eerst kijken of er al een topic bestaat rond het heen wat men wenst te melden en dus maar meteen weer een nieuw topic begint bv topic" zonne scherm voor achter "van Bert kan gerust in het topic geplaatst worden van mij (privacy Shades achter en zijruiten ).

Als iedereen wat moeite doet zal dit forum wat overzichtelijk blijven anders glijden we af in een chaotische toestand waar niets overzichtelijk is en dan schiet dit forum zijn doel voorbij ...

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-06-2011 22:47

Daar heb je gelijk in Stone. Ik heb ook al gemerkt dat mensen soms vragen stellen die eerder in hetzelfde topic al beantwoord zijn. Niet iedereen neemt dus altijd tijd om alles grondig te lezen. Ergens ook wel begrijpelijk want in dit forum staat al heel wat geschreven. Het zijn niet allemaal dezelfde die-hards als ons ;) Moet ook niet natuurlijk

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 03-06-2011 18:55

Ik heb het idd ook al gemerkt. Maar is ook een beetje normaal hoor.

Nu hebben wij als moderator wel een beetje de mogelijkheid om orde te stellen in bepaalde onderwerpen - topics, maar we kunnen ook maar enkel tussen onze eigen topics gaan schuiven met onderwerpen. Dus enkel over deze waar we moderator van zijn. Behalve Rinus, die kan dat dus wel als beheerder. Maar het is zottenwerk om dit alles bij te kunnen houden.

Het zou handig zijn moest iedereen "zoeken" eerst eens gebruiken, vooraleer ze een nieuw onderwerp beginnen. Het zou voor henzelf een stuk makkelijker of vlotter zijn om antwoorden te geven op hun vragen.

Anderzijds, brengt het wel steeds leven in de brouwerij als er een nieuw (zelfde) onderwerp gestart wordt, door een nieuw of onregelmatig lid.
Anders wordt dit forum enkel nog een encyclopedie of informatieforum zonder lopende discussies. ;)

In herhaling vallen is niet altijd negatief hé. Het kan voor degenen die telkens de herhaling meemaken, alleen maar leiden tot parate kennis. Wij zullen wel ons voordeel eruit halen en telkens sneller iemand anders kunnen dienen. ;)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 04-06-2011 03:13

Wat kan jij het toch soms mooi stellen c3ltic ;) ik zou het niet beter kunnen uitleggen. Aan de andere kant heeft Stone wel gelijk natuurlijk. Hij is als VIP lid natuurlijk ook niet de eerste de beste; Integendeel één van de gangmakers van ons forum. Een nominatie als moderator zou ik dus verdiend zijn deel durven noemen.

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 04-06-2011 11:19

arrivinghere schreef: Een nominatie als moderator zou ik dus verdiend zijn deel durven noemen.
ik dacht als gewoon forumlid eigenlijk net hetzelfde ;) ;) Proficiat Stone! (alvast)

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 11:44

arrivinghere schreef:Wat kan jij het toch soms mooi stellen c3ltic ;) ik zou het niet beter kunnen uitleggen. Aan de andere kant heeft Stone wel gelijk natuurlijk. Hij is als VIP lid natuurlijk ook niet de eerste de beste; Integendeel één van de gangmakers van ons forum. Een nominatie als moderator zou ik dus verdiend zijn deel durven noemen.
Ik had gisteren hetzelfde idee man... :D

Als er hier nog ene is, die het meest actief is op het forum, veel onderzoek doet (en dus overduidelijk vééééél te véééél tijd over heeft, :lol: graptjen é Geert ;) ), dan is het onze eigenste Stone wel.

Alleen geen idee bij welke topics hij wel zijn ding zou willen doen!!! :roll: :?: :idea:

Rinuuuuuuuus?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 04-06-2011 11:48

rdl schreef:
arrivinghere schreef: Een nominatie als moderator zou ik dus verdiend zijn deel durven noemen.
ik dacht als gewoon forumlid eigenlijk net hetzelfde ;) ;) Proficiat Stone! (alvast)
Op bovenstaand antwoord van mezelf, moet ik er nu wel snel aan toevoegen, dat we eigenlijk nog ene hebben die héél aanwezig is op dit forum.

rdl, bij deze ook al bedankt voor de activiteit en beweging op het forum!

:D :D :D

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2011 13:21

c3ltic schreef:(en dus overduidelijk vééééél te véééél tijd over heeft, :lol: graptjen é Geert ;) ), dan is het onze eigenste Stone wel.


Terwijl jullie naar België - Turkeye zitten te kijken zit ik de handleiding van de Cruze van buiten te leren :lol: :lol: :lol: :P :P :D .

Neen hoor het is gewoon een passie voor Chevrolets en (US) Auto's en nu dat ik eens met een actuele Chevrolet rij is dit natuurlijk nog plezieriger komt daar bij nog de WTCC enzo ..... ik kijk trouwens de laatste tijd nog enkel op tv naar het nieuws en naar programma's over auto's (op Discovery HD) en moest mijn vriendin me niet tegen houden zou elke dag de Cruze wassen en waxen.

Is dit nu de fameuze Mid - life crisis of ben ik er al over ??? :P :P :lol: 8)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 04-06-2011 16:22

ik kan enkel maar hopen dat mijn mid-life crisis er binnen 20 jaar ook zo uit ziet dan :!: :)

en als dit echt de uwe is stone: geniet er van :!: :!: :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 04-06-2011 16:58

Elke dag in de wax zetten is wa zot he Stone. Maar ge moogt de mijne wel eens doen ;)

Plaats reactie

Terug naar “Suggesties of vragen”