Nederlander of Belg?

heeft u suggesties of vragen met betrekking op dit forum stel ze hier
Plaats reactie
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Nederlander of Belg?

Bericht door c3ltic » 05-02-2011 11:50

Kan er mischien een apart Topic bijkomen, waar elk lid zich kan bij aansluiten onder de duidelijke vermelding voor Belg of Nederlander?

Ik heb gemerkt dat niet iedereen zijn woonplaats vermeld in z'n gegevens (die automatisch bij elk bericht getoond worden) en het is voor mij alvast nog steeds niet duidelijk wie nu allemaal Nederlander en wie Belg is...

greetzzz

Gast

Bericht door Gast » 05-02-2011 12:39

Ach is toch eigenlijk niet belangrijk , ofwel ?
Je wil toch het forum hier niet splitsen in Nederland gedeelte en Belgen gedeelte ? Waarvoor is dat goed voor ?

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 05-02-2011 12:47

Stone schreef:Ach is toch eigenlijk niet belangrijk , ofwel ?
Je wil toch het forum hier niet splitsen in Nederland gedeelte en Belgen gedeelte ? Waarvoor is dat goed voor ?
Nee hoor, absoluut niet... We zijn geen racisten hé ;) We spreken beiden ABN en daar mogen we zeer blij om zijn dat we als buren een voordeel aan hebben. (Ik rij trouwens in opdracht van Nederlandse opdrachtgever)

Maar wegens het verschil van de Cruze in Nederland en België is het wel handig om dan direct af te kunnen leiden of het betreffende een Belgische of Nederlandse Cruze gaat.
Ook omdat er dikwijls gepraat wordt over bestelmogelijkheden, afspraken, kosten, keuring... Het maakt het een stuk eenvoudiger, denk je niet?

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 05-02-2011 13:59

wij gaan hier geen apart topic openen,voor mij zijn alle leden gelijk, waar ze ook vandaan komen
en verder als er verschillen zijn dan word er toch wel een oplossing gezocht
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 05-02-2011 14:31

Geen probleem ;)

Net gemerkt dat "gebruikerslijst" zo'n redelijk overzicht geeft... :P

Maar mag ik me wel duidelijk blijven stellen dat ik ook iedereen als gelijke beschouw? Wou hier zeker geen democratie creëren hoor! :oops: Was met goede bedoelingen ;)

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 07-02-2012 22:57

C3ltic, oppassen jong met die voorstellen, bij de Nederlanders kan dat nog werken maar bij de Belgen hebt je voor je het weet een verdeling van het Forum in een Waals, een Vlaams, een Duits en een Brussels Forum en owe als er dan ene een letter meer krijgt dan de andere :-D

Grapke maar kon het niet laten :-)

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 08-02-2012 13:19

Ik begrijp wat Benny bedoelt, maakt het idd makkelijker om soms een gepast antwoord te geven op bepaalde problemen of vragen.
Mss ipv een apart topic gewoon vragen of iedereen zo vriendelijk zou willen zijn om gewoon zijn woonplaats in te vullen? (of indien ze dit niet willen een grootstad in de buurt)

Maar iedereen blijft uiteraard gelijk hé! Nederlander of Belg, we rijden allemaal met de Cruze ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Plaats reactie

Terug naar “Suggesties of vragen”