Plaatsen HID bi-xenon conversiekit

heb je iets aan je Cruze gedaan, doe hier dan verslag van met duidelijke omschrijving en als het kan met fotos
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 19-02-2012 14:17

K_evin91 schreef:Het lijkt alsof er binnenin die blok kortsluiting is ontstaan en daardoor veel te heet geworden is
dit vermoeden heb ik ook, dit zal echt niet bij iedere kit voorkomen
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 19-02-2012 17:21

CruzerLT schreef:
K_evin91 schreef:Het lijkt alsof er binnenin die blok kortsluiting is ontstaan en daardoor veel te heet geworden is
dit vermoeden heb ik ook, dit zal echt niet bij iedere kit voorkomen
Hopelijk , maar ik betrouw het toch niet al te goed , het zou niet mogen ,er zit nochtans een zekering op de Xenons kit die zou eerst moeten gaan dacht ik maar blijkbaar dus niet.

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 19-02-2012 19:39

Waar ik hier nu meteen ook aan denk... Het zou inderdaad door een kortsluiting kunnen gaan. Maar lag die kabel ook nergens tegen een heet onderdeel van de motor zelf? Leiding die nogal warm kan worden ofzo? Want als ik de foto zo ook bekijk, is het precies alsof daar een hete leiding dwars tegen heeft gelegen en de zaak deed smelten.

Ik heb ondertussen wel een nieuwe ballast moeten steken. Nadat de lamp al ruime tijd bij het starten wat flikkerde, had de ballast het uiteindelijk begeven. Viel natuurlijk onder garantie ;)

K_evin91
Member
Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-08-2011 20:21

Bericht door K_evin91 » 21-02-2012 19:13

neen deze lag tegen de ruitensproeier vul stuk p zover ik weet wordt mijn ruitensproeier reservoir niet warm en tovh zeker niet zo warm dan was deze plastiek ook gesmolten.Deze heeft een kortsluiting binnen in dat zwarte blokje gehad zo blijkt.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 11-11-2012 13:09

hoeveel kost zo een set? en kan er dat iemand voor mij inbouwen? want op dat vlak heb ik echt 2 linker handen

c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 11-11-2012 13:35

bjornoz schreef:hoeveel kost zo een set? en kan er dat iemand voor mij inbouwen? want op dat vlak heb ik echt 2 linker handen
Ik heb vorig jaar bij Xl een factuur betaald van 315 euro inclusief xenon-kit en alle LED's in en buiten de wagen en dan nog eens 80 euro voor de mistlichten.

Qua inbouw... Indien gewenst kan ik dat gerust doen voor je. Zo heb ik die ook voor Rinus geplaatst, en die kwam daarvoor speciaal van Nederland naar Beernem gereden. We hebben wel frietjes voorzien om hem terug met volle maag naar huis te laten rijden.

Dus indien je wil... Ik kan die bestelling maken voor je, normaal aan dezelfde prijs als ik heb gehad. En daarna kan ik de kit gewoon installeren voor je. Beernem is nu zo ver niet van Gentbrugge hé ;)

+ dan kan je gerust terwijl eens de power-upgrade voelen. 2 vliegen in één klap ;)

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 11-11-2012 15:54

c3ltic schreef:
bjornoz schreef:hoeveel kost zo een set? en kan er dat iemand voor mij inbouwen? want op dat vlak heb ik echt 2 linker handen
Ik heb vorig jaar bij Xl een factuur betaald van 315 euro inclusief xenon-kit en alle LED's in en buiten de wagen en dan nog eens 80 euro voor de mistlichten.

Qua inbouw... Indien gewenst kan ik dat gerust doen voor je. Zo heb ik die ook voor Rinus geplaatst, en die kwam daarvoor speciaal van Nederland naar Beernem gereden. We hebben wel frietjes voorzien om hem terug met volle maag naar huis te laten rijden.

Dus indien je wil... Ik kan die bestelling maken voor je, normaal aan dezelfde prijs als ik heb gehad. En daarna kan ik de kit gewoon installeren voor je. Beernem is nu zo ver niet van Gentbrugge hé ;)

+ dan kan je gerust terwijl eens de power-upgrade voelen. 2 vliegen in één klap ;)
dat zie ik zeker zitten! maar ik laat me deze maand opereren en ik ga 3-4 maand moeten revalideren dus het zal voor na de winter zijn dan. want op ijs een power upgrade testen is ook niet zo leuk natuurlijk ^^

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 11-11-2012 16:03

c3ltic schreef:
bjornoz schreef:hoeveel kost zo een set? en kan er dat iemand voor mij inbouwen? want op dat vlak heb ik echt 2 linker handen
Ik heb vorig jaar bij Xl een factuur betaald van 315 euro inclusief xenon-kit en alle LED's in en buiten de wagen en dan nog eens 80 euro voor de mistlichten.

Qua inbouw... Indien gewenst kan ik dat gerust doen voor je. Zo heb ik die ook voor Rinus geplaatst, en die kwam daarvoor speciaal van Nederland naar Beernem gereden. We hebben wel frietjes voorzien om hem terug met volle maag naar huis te laten rijden.

Dus indien je wil... Ik kan die bestelling maken voor je, normaal aan dezelfde prijs als ik heb gehad. En daarna kan ik de kit gewoon installeren voor je. Beernem is nu zo ver niet van Gentbrugge hé ;)

+ dan kan je gerust terwijl eens de power-upgrade voelen. 2 vliegen in één klap ;)
Met Xl , bedoel je dan xenonlamp.nl? want ik krijg daar korting via de ford mondeo club zuid . Kan er nog aardig wat af ;-)
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 11-11-2012 16:08

Heb net eens gekeken , krijg daar 15 % op het hele assortiment . Pilot set kost normaal 199 (al kan je mijn gedacht beter voor het huismerk gaan want is een jaar langer garantie) . Dus op de pilot set alleen al iets van een 30 euro korting .
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 12-11-2012 17:43

hangterisaan schreef:Heb net eens gekeken , krijg daar 15 % op het hele assortiment . Pilot set kost normaal 199 (al kan je mijn gedacht beter voor het huismerk gaan want is een jaar langer garantie) . Dus op de pilot set alleen al iets van een 30 euro korting .
dan weten we langs wie we het moeten bestellen eh

Plaats reactie

Terug naar “How tos”