Flashworks: VAG project: Golf 1
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Member Senior
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 31-01-2011 17:13
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
-
- Member Senior
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 31-01-2011 17:13
als de auto er zo voorkomt als de mijne ervoor kwam is het niet zo moeilijk.
ALLES demonteren en dan..
Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren.
Dat houd je wel een maand of 2 bezig.
ALLES demonteren en dan..
Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren.
Dat houd je wel een maand of 2 bezig.
Life is great in my cruze.
-
- Member Senior
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 31-01-2011 17:13
-
- Member Senior
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 31-01-2011 17:13
-
- Member Senior
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 04-01-2012 20:52
Ik weet niet of ze later die G-laders verandert hebben maar ten tijde van de eerste G-laders in de polo, en Golf woonde ik in Duitsland en veelvuldig bezig met ombouwen en sleutelen aan auto's.
Er was daar toen (hoe kan het anders in Duitsland) een grote VW scene en ik had duitse vrienden waar ik wel eens voor sleutelde, en naar wat ik mij herinner hadden we regelmatig bij die eerste generatie G-laders problemen met inlopen van de lagers.
Ik heb het nadien niet meer echt gevolgd dus zou kunnen dat VW nadien verbeteringen heeft aangebracht aan die G-laders.
Ik heb hier een tijd geleden nog wel een buggy klaargemaakt voor de cross met een Corradomotor met G-lader en die had toch ook al problemen gehad maar dat kan natuurlijk door externe factoren komen in een crossbuggy.
Er was daar toen (hoe kan het anders in Duitsland) een grote VW scene en ik had duitse vrienden waar ik wel eens voor sleutelde, en naar wat ik mij herinner hadden we regelmatig bij die eerste generatie G-laders problemen met inlopen van de lagers.
Ik heb het nadien niet meer echt gevolgd dus zou kunnen dat VW nadien verbeteringen heeft aangebracht aan die G-laders.
Ik heb hier een tijd geleden nog wel een buggy klaargemaakt voor de cross met een Corradomotor met G-lader en die had toch ook al problemen gehad maar dat kan natuurlijk door externe factoren komen in een crossbuggy.
-
- Member Senior
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 31-01-2011 17:13
Standaard G-Laders hebben inderdaad dat probleem en zullen dat altijd blijven hebben.
Degene die ik heb ( ik post wel wat foto's ) is echter compleet gereviseerd en aangepast ( luchtkanalen geoptimaliseerd voor een goede flow )
Dichtingen zijn goed en de verdringer werd met een speciaal vet ingesmeerd om de toleranties op een veilige manier klein te houden.
Het is niet de eerste keer dat ik een G-lader reviseer, de eerste die ik deed is inmiddels 50 000 km verder en geeft nog steeds 0.7 bar.
Mijn Glader zou meer moeten geven vermits deze met RS lagers zit, Kleinere poelie, Sintimid dichtingen, en goed ingewreven werd met Klüber vet.
Maar je hebt zeker gelijk wat betreft de onbetrouwbaarheid, ze zijn extreem gevoelig aan vuil en gaan daardoor hard slijten.
Degene die ik heb ( ik post wel wat foto's ) is echter compleet gereviseerd en aangepast ( luchtkanalen geoptimaliseerd voor een goede flow )
Dichtingen zijn goed en de verdringer werd met een speciaal vet ingesmeerd om de toleranties op een veilige manier klein te houden.
Het is niet de eerste keer dat ik een G-lader reviseer, de eerste die ik deed is inmiddels 50 000 km verder en geeft nog steeds 0.7 bar.
Mijn Glader zou meer moeten geven vermits deze met RS lagers zit, Kleinere poelie, Sintimid dichtingen, en goed ingewreven werd met Klüber vet.
Maar je hebt zeker gelijk wat betreft de onbetrouwbaarheid, ze zijn extreem gevoelig aan vuil en gaan daardoor hard slijten.
Life is great in my cruze.