het poetsen van uw cruze

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
Gast

Bericht door Gast » 26-02-2011 16:21

Rostie87 schreef:
bertvaneck schreef:
phv schreef:als je naar de carwash gaat, klap je dan je spiegels in ? Het zijn nogal grote spiegels en ik zou niet willen dat ze er van af gewassen worden.
ik klap ze altijd in plus haal ik de antenne er af en ik kom al vele jaren bij deze was straat nooit problemen gehad
Ik haal er enkel de antenne af, de spiegels laat ik gewoon opengeklapt staan en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ah Kan de antenne dan gewoon eraf geschroefd worden of zo .....?

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 26-02-2011 16:24

Stone schreef:
Rostie87 schreef:
bertvaneck schreef:ik klap ze altijd in plus haal ik de antenne er af en ik kom al vele jaren bij deze was straat nooit problemen gehad
Ik haal er enkel de antenne af, de spiegels laat ik gewoon opengeklapt staan en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ah Kan de antenne dan gewoon eraf geschroefd worden of zo .....?
bij ons wel stone proberen
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 26-02-2011 16:42

tegenwoordig ga ik ook meestal langs de carwash, en dan thuis wel de deuren open en de deurstijlen etc ook mooi proper maken. En het interieur een korte beurt geven : matten uitkloppen, met een voor de auto voorbehouden plumeau het stof van het dashbord en rest afdoen, evt binnenkant ramen met raampoetsdoekjes. En ook steeds : motorkap openen en de motor zo goed mogelijk poetsen. En alle vloeistofpottekes controleren of er nog voldoende inzit. Dit is allemaal weinig werk en je wagen ziet er zoveel beter uit.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 26-02-2011 16:52

phv schreef:tegenwoordig ga ik ook meestal langs de carwash, en dan thuis wel de deuren open en de deurstijlen etc ook mooi proper maken. En het interieur een korte beurt geven : matten uitkloppen, met een voor de auto voorbehouden plumeau het stof van het dashbord en rest afdoen, evt binnenkant ramen met raampoetsdoekjes. En ook steeds : motorkap openen en de motor zo goed mogelijk poetsen. En alle vloeistofpottekes controleren of er nog voldoende inzit. Dit is allemaal weinig werk en je wagen ziet er zoveel beter uit.
gewoon alles op tijd een beetje kuisen ,en je hoeft er dan maar weinig tijd in te steken
en hij blijft mooi schoon :D
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 26-02-2011 17:02

CruzerLT schreef:
phv schreef:tegenwoordig ga ik ook meestal langs de carwash, en dan thuis wel de deuren open en de deurstijlen etc ook mooi proper maken. En het interieur een korte beurt geven : matten uitkloppen, met een voor de auto voorbehouden plumeau het stof van het dashbord en rest afdoen, evt binnenkant ramen met raampoetsdoekjes. En ook steeds : motorkap openen en de motor zo goed mogelijk poetsen. En alle vloeistofpottekes controleren of er nog voldoende inzit. Dit is allemaal weinig werk en je wagen ziet er zoveel beter uit.
gewoon alles op tijd een beetje kuisen ,en je hoeft er dan maar weinig tijd in te steken
en hij blijft mooi schoon :D
dit doe ik elke week ga na de was straat en in onze parkeer garage doe ik de binnen kant ben dan een half uur bezig en vind het nog leuk ook om te doen
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 26-02-2011 20:06

Stone schreef:
Rostie87 schreef:
bertvaneck schreef:ik klap ze altijd in plus haal ik de antenne er af en ik kom al vele jaren bij deze was straat nooit problemen gehad
Ik haal er enkel de antenne af, de spiegels laat ik gewoon opengeklapt staan en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ah Kan de antenne dan gewoon eraf geschroefd worden of zo .....?
jep die kan eraf geschroefd worden. de voet blijft natuurlijk wel staan maar de antenne zelf draait er gewoon af... heel simpel ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 27-02-2011 12:13

wel een beetje diefstalgevoelig !

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 27-02-2011 12:46

chevy1979 schreef:wel een beetje diefstalgevoelig !
als men iets willen stelen dan is bijna niks te beveiligen
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Gert
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 11-08-2010 13:27

Bericht door Gert » 02-02-2012 15:56

Kent er iemand een goed product om teervlekjes te verwijderen ?? Mijn Cruze is wit en er beginnen erg veel kleine teervlekjes op te komen die er moeilijk af gaan. Met similis (of hoe schrijf je het, poliermiddel) lukt het wel, maar met de hand moet je erg stevig wrijven....

Daders zijn volgens mij de vele en erg slecht uitgevoerde tijdelijke reparaties aan spoorvorming die je (hier) op alle wegen ziet verschijnen.
2010 Galaxy White Cruze LT , 150hp automatic.

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 02-02-2012 15:58

Gert schreef:Kent er iemand een goed product om teervlekjes te verwijderen ?? Mijn Cruze is wit en er beginnen erg veel kleine teervlekjes op te komen die er moeilijk af gaan. Met similis (of hoe schrijf je het, poliermiddel) lukt het wel, maar met de hand moet je erg stevig wrijven....
vroeger haalde ik weleens teer vlekken weg met petroleum dat werkte ook goed
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”