afwerking voorzetels
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
-
- Member Senior
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 05-02-2011 15:01
De Orlando is heel groot en rijdt heel soepel, vlot, licht bestuurbaar... maar heel hard van plastiek van binnen... zwarte zetels, alles zwart... het sierlijke, elegante van de Cruze vind je er niet in terug...
zelfde motor, de 1.8 benzine... gaat prima...
Je moet wel eerst de koppeling indrukken vooraleer hij wil starten... dus stond daar weer voor Joker... blijkt tegenwoordig bij elke GM auto te zijn... ook indicatorlichtje dat je moet schakelen telkens... ook handig om zuinig te rijden...
Maar héél groot... als een bestelwagen
Cruze is beter!
zelfde motor, de 1.8 benzine... gaat prima...
Je moet wel eerst de koppeling indrukken vooraleer hij wil starten... dus stond daar weer voor Joker... blijkt tegenwoordig bij elke GM auto te zijn... ook indicatorlichtje dat je moet schakelen telkens... ook handig om zuinig te rijden...
Maar héél groot... als een bestelwagen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Cruze is beter!
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
dit is ook op elke chevrolet van toepassing volgens mijn dealer vanaf 2008, een stukje extra veiligheidarrivinghere schreef:Bij mijn Cruze moet je ook het ontkoppelingspedaal indrukken om te starten. Bij de eerste rit stond ik daar dus ook mooi te kijken ;)
als een kind in de auto zou klimmen en de sleutel omdraait kan er zo niets gebeuren
-
- Member Senior
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 05-02-2011 15:01
of situaties waarbij de echtgenote de auto telkens in "1ste" geparkeerd zet... en ik nooit... dus als ik niet oplette vroeger (met manueel) knalde de auto met een schok naar voor...
Zou op elk GM product zitten, maar die met de eco-stop toch niet, want de Opel Corsa Diesel die ik in begin als vervangauto meekreeg, had het niet (maart 2011, nieuwe auto)
Zou op elk GM product zitten, maar die met de eco-stop toch niet, want de Opel Corsa Diesel die ik in begin als vervangauto meekreeg, had het niet (maart 2011, nieuwe auto)
Bij de Chevrolet Corsica moet je ook de koppeling indrukken dit is een veiligheid die bij de meeste Amerikaanse auto's gebruikt word.rdl schreef:
Je moet wel eerst de koppeling indrukken vooraleer hij wil starten... dus stond daar weer voor Joker... blijkt tegenwoordig bij elke GM auto te zijn... ook indicatorlichtje dat je moet schakelen telkens... ook handig om zuinig te rijden...
Maar héél groot... als een bestelwagen ;)
Cruze is beter!
-
- Member Senior
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 05-02-2011 15:01
Ondertussen sluit Chevrolet de opmerking van de zetels af dat er verder niet aan tegemoet kan worden gekomen... dat ik moet begrijpen dat de zetels van de Orlando anders zijn dan die van de Cruze... en dat ik moet begrijpen dat het tot nu tijd vroeg voor hen om het uit te zoeken...
(lezen ze hier dan effectief mee????)
Mijn antwoord is net vertrokken dat ik de Cruze kocht voor het "Chevy-gevoel" anders had ik wel een Corsa of zo gekocht... en dat "Chevy-gevoel" wordt door hun dealer telkens beschadigd... gaande van opties die er niet opzitten tot belofte van een Pioneer "30" die mij 2000 euro meerwaarde zou opleveren... en dat het uiteindelijk een "930" van 899 euro geworden is....
Naast mijn frustatie van die Pioneer 930, want die raakt maar niet geïnstalleerd!!!!!!!! morgen moet er weer iemand van Pioneer zelf naar de dealer komen want de interface werkt niet...
Dus morgen de 3de dag met de Orlando...
(lezen ze hier dan effectief mee????)
Mijn antwoord is net vertrokken dat ik de Cruze kocht voor het "Chevy-gevoel" anders had ik wel een Corsa of zo gekocht... en dat "Chevy-gevoel" wordt door hun dealer telkens beschadigd... gaande van opties die er niet opzitten tot belofte van een Pioneer "30" die mij 2000 euro meerwaarde zou opleveren... en dat het uiteindelijk een "930" van 899 euro geworden is....
Naast mijn frustatie van die Pioneer 930, want die raakt maar niet geïnstalleerd!!!!!!!! morgen moet er weer iemand van Pioneer zelf naar de dealer komen want de interface werkt niet...
Dus morgen de 3de dag met de Orlando...
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
rdl schreef:Ondertussen sluit Chevrolet de opmerking van de zetels af dat er verder niet aan tegemoet kan worden gekomen... dat ik moet begrijpen dat de zetels van de Orlando anders zijn dan die van de Cruze... en dat ik moet begrijpen dat het tot nu tijd vroeg voor hen om het uit te zoeken...
(lezen ze hier dan effectief mee????)
Mijn antwoord is net vertrokken dat ik de Cruze kocht voor het "Chevy-gevoel" anders had ik wel een Corsa of zo gekocht... en dat "Chevy-gevoel" wordt door hun dealer telkens beschadigd... gaande van opties die er niet opzitten tot belofte van een Pioneer "30" die mij 2000 euro meerwaarde zou opleveren... en dat het uiteindelijk een "930" van 899 euro geworden is....
Naast mijn frustatie van die Pioneer 930, want die raakt maar niet geïnstalleerd!!!!!!!! morgen moet er weer iemand van Pioneer zelf naar de dealer komen want de interface werkt niet...
Dus morgen de 3de dag met de Orlando...
Ik denk dat dealers veel te zelfstandig zijn , ik geloof niet dat Chevrolet Belgium uwen dealer op de vingers gaat tikken of zo , ook zou het mij sterk verwonderen dat ze iets ter compensatie aan u zullen geven , want de kleine letterkes tellen die in alle catalogussen en contracten staan en dat is dat de foto's van de catalogus niet altijd dezelfde opties of items of afwerking bevatten dan het echte product hetzelfde telt voor de kleur.
Het is natuurlijk slechte reclame voor uwen dealer da is een feit en wat de zetels van de Orlando betreft de Orlando is ook een stukje duurder dan de Cruze dus.......
-
- Member Senior
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 05-02-2011 15:01
Stone, de Orlando zoals ik hem nu heb als vervangwagen kost "maar" 18.000 euro hoor: 1.8 LS. Mijn uitvoering van de cruze praktisch 24.000 euro.
Orlando rijdt supergoed trouwens.
Een compensatie verwacht ik ook niet, maar de standaard antwoordjes van Chevrolet zonder met iets over de brug te komen, vind ik ook niet "klanten-bindend"... het is zoals jullie op de WTCC-dag in Zolder hebben gezien: tientallen shirts en capes van Chevrolet... maar erg vrijgevig zijn ze niet naar effectieve Cruze-bezitters...
Orlando rijdt supergoed trouwens.
Een compensatie verwacht ik ook niet, maar de standaard antwoordjes van Chevrolet zonder met iets over de brug te komen, vind ik ook niet "klanten-bindend"... het is zoals jullie op de WTCC-dag in Zolder hebben gezien: tientallen shirts en capes van Chevrolet... maar erg vrijgevig zijn ze niet naar effectieve Cruze-bezitters...