afwerking voorzetels

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm het interieur / motor kwijt
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-04-2011 20:15

Dan is op dat punt de afwerking bij de Orlando beter dus. Hoe valt die Orlando voor de rest mee?

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 27-04-2011 22:36

De Orlando is heel groot en rijdt heel soepel, vlot, licht bestuurbaar... maar heel hard van plastiek van binnen... zwarte zetels, alles zwart... het sierlijke, elegante van de Cruze vind je er niet in terug...
zelfde motor, de 1.8 benzine... gaat prima...

Je moet wel eerst de koppeling indrukken vooraleer hij wil starten... dus stond daar weer voor Joker... blijkt tegenwoordig bij elke GM auto te zijn... ook indicatorlichtje dat je moet schakelen telkens... ook handig om zuinig te rijden...

Maar héél groot... als een bestelwagen ;)

Cruze is beter!

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-04-2011 23:15

Bij mijn Cruze moet je ook het ontkoppelingspedaal indrukken om te starten. Bij de eerste rit stond ik daar dus ook mooi te kijken ;)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 28-04-2011 06:42

arrivinghere schreef:Bij mijn Cruze moet je ook het ontkoppelingspedaal indrukken om te starten. Bij de eerste rit stond ik daar dus ook mooi te kijken ;)
dit is ook op elke chevrolet van toepassing volgens mijn dealer vanaf 2008, een stukje extra veiligheid
als een kind in de auto zou klimmen en de sleutel omdraait kan er zo niets gebeuren
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 28-04-2011 08:00

of situaties waarbij de echtgenote de auto telkens in "1ste" geparkeerd zet... en ik nooit... dus als ik niet oplette vroeger (met manueel) knalde de auto met een schok naar voor...

Zou op elk GM product zitten, maar die met de eco-stop toch niet, want de Opel Corsa Diesel die ik in begin als vervangauto meekreeg, had het niet (maart 2011, nieuwe auto)

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 16:08

rdl schreef:
Je moet wel eerst de koppeling indrukken vooraleer hij wil starten... dus stond daar weer voor Joker... blijkt tegenwoordig bij elke GM auto te zijn... ook indicatorlichtje dat je moet schakelen telkens... ook handig om zuinig te rijden...

Maar héél groot... als een bestelwagen ;)

Cruze is beter!
Bij de Chevrolet Corsica moet je ook de koppeling indrukken dit is een veiligheid die bij de meeste Amerikaanse auto's gebruikt word.

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 28-04-2011 19:39

Ondertussen sluit Chevrolet de opmerking van de zetels af dat er verder niet aan tegemoet kan worden gekomen... dat ik moet begrijpen dat de zetels van de Orlando anders zijn dan die van de Cruze... en dat ik moet begrijpen dat het tot nu tijd vroeg voor hen om het uit te zoeken...

(lezen ze hier dan effectief mee????)

Mijn antwoord is net vertrokken dat ik de Cruze kocht voor het "Chevy-gevoel" anders had ik wel een Corsa of zo gekocht... en dat "Chevy-gevoel" wordt door hun dealer telkens beschadigd... gaande van opties die er niet opzitten tot belofte van een Pioneer "30" die mij 2000 euro meerwaarde zou opleveren... en dat het uiteindelijk een "930" van 899 euro geworden is....

Naast mijn frustatie van die Pioneer 930, want die raakt maar niet geïnstalleerd!!!!!!!! morgen moet er weer iemand van Pioneer zelf naar de dealer komen want de interface werkt niet...

Dus morgen de 3de dag met de Orlando...

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 28-04-2011 20:15

niet echt vooruitstrevende gang van zaken bij jou dealer, hoop dat alles snel in orde komt voor jou :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2011 20:17

rdl schreef:Ondertussen sluit Chevrolet de opmerking van de zetels af dat er verder niet aan tegemoet kan worden gekomen... dat ik moet begrijpen dat de zetels van de Orlando anders zijn dan die van de Cruze... en dat ik moet begrijpen dat het tot nu tijd vroeg voor hen om het uit te zoeken...

(lezen ze hier dan effectief mee????)

Mijn antwoord is net vertrokken dat ik de Cruze kocht voor het "Chevy-gevoel" anders had ik wel een Corsa of zo gekocht... en dat "Chevy-gevoel" wordt door hun dealer telkens beschadigd... gaande van opties die er niet opzitten tot belofte van een Pioneer "30" die mij 2000 euro meerwaarde zou opleveren... en dat het uiteindelijk een "930" van 899 euro geworden is....

Naast mijn frustatie van die Pioneer 930, want die raakt maar niet geïnstalleerd!!!!!!!! morgen moet er weer iemand van Pioneer zelf naar de dealer komen want de interface werkt niet...

Dus morgen de 3de dag met de Orlando...

Ik denk dat dealers veel te zelfstandig zijn , ik geloof niet dat Chevrolet Belgium uwen dealer op de vingers gaat tikken of zo , ook zou het mij sterk verwonderen dat ze iets ter compensatie aan u zullen geven , want de kleine letterkes tellen die in alle catalogussen en contracten staan en dat is dat de foto's van de catalogus niet altijd dezelfde opties of items of afwerking bevatten dan het echte product hetzelfde telt voor de kleur.

Het is natuurlijk slechte reclame voor uwen dealer da is een feit en wat de zetels van de Orlando betreft de Orlando is ook een stukje duurder dan de Cruze dus.......

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 28-04-2011 20:22

Stone, de Orlando zoals ik hem nu heb als vervangwagen kost "maar" 18.000 euro hoor: 1.8 LS. Mijn uitvoering van de cruze praktisch 24.000 euro.

Orlando rijdt supergoed trouwens.

Een compensatie verwacht ik ook niet, maar de standaard antwoordjes van Chevrolet zonder met iets over de brug te komen, vind ik ook niet "klanten-bindend"... het is zoals jullie op de WTCC-dag in Zolder hebben gezien: tientallen shirts en capes van Chevrolet... maar erg vrijgevig zijn ze niet naar effectieve Cruze-bezitters...

Plaats reactie

Terug naar “Interieur / motor”