reactie op de chevrolet

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
Plaats reactie
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

reactie op de chevrolet

Bericht door bertvaneck » 04-09-2010 10:49

Mooie wagen!
door Robert... 03-09-10 | 10:11


Leuk hoor, maar haal de blauwe koplampen weg en je krijgt in een keer wel weer een heel erg 13-in-een-dozijn-wagen... Al moet ik zeggen dat dat natuurlijk ook typisch GM is...
door Paulus S. 03-09-10 | 10:14


Best een aardig model, wat stoerder ook dan de vergelijkbare modellen van Opel.
door Gulli 03-09-10 | 10:14


Ik vraag me af wanneer Chevrolet afstapt van die afgezakte plaksnor op de neus.

Verder best een prima auto, niet heel origineel maar ik moet zeggen dat er de laatste tijd in het C-segment aardig wat eenheidsworsten zijn gepresenteerd. En heus niet allemaal uit Azie! (Focus, Astra, Leon, Guilietta, Bravo hebben allemaal een gelijkend silhouet 3/4 van achter als je het mij vraagt)
door Eric13 03-09-10 | 10:16


Ziet er beter uit dan de sedan.
door Ethan_Hunt 03-09-10 | 10:23


Persoonlijk vind ik het een mooi ontwerp. Eindelijk een Daewoo-Chevrolet waar ik me in zou durven vertonen.
Daarbij wil ik wel aantekenen dat ie wel erg lijkt op de Giulietta van Alfa Romeo. Ik ben benieuwd hoe de prijs/kwaliteit/uitrusting zich verhoudt tot de Alfa en de andere concurrenten in dit dichtbevolkte segment.
door Martinos 03-09-10 | 10:30


Ziet er goed uit!
door desscythe-17 03-09-10 | 10:38


hele leuke hatchback, ziet er een stuk sportiever uit dan de sedan. ik hoop toch echt dat chevrolet weer goed gaat verkopen, en dat de daewoo's in de modellen steeds minder herkenbaar gaan worden.
door Fulvia-Coupe 03-09-10 | 10:40


En profil heeft ie iets weg van een Impreza HB
door jwmbreuer (vanaf een iPhone) 03-09-10 | 10:42


Niks mis mee hoor chapeau!
door Ttom 03-09-10 | 10:46


Strakke bak...alleen jammer van de neus die je op elke andere telg van de chevrolet familie ziet.
door Stax 03-09-10 | 10:49


Ze hebben goed naar die nieuwe Alfa Romeo gekeken. Best een leuke auto.
door bertvaneck 03-09-10 | 10:56


ik denkt dat het een topper word en speciaal in die prijs klasse
door barend borrelworst 03-09-10 | 11:02


@Ttom:

Bij alle VAG producten is iedereen zo te spreken over een herkenbaar familiegezicht.

Waarom nu niet?

Zelf vind ik dit een geslaagd model, zeker voor deze prijs...
door norge 03-09-10 | 11:04


Wat worden die Koreaanse auto's toch mooi he
door gasser 03-09-10 | 11:08


Mooi maar veilig design. Goed voor de doelgroep denk ik. Zonder die typische neus wordt het aleen maar een grijze muis, dus wat mij betreft: prima snuit.
door Bevano 03-09-10 | 11:11


Simpel en vooral mooi design, jammer van al die leds en blauwe opsmuk
Toppertje
door alex_van_dun 03-09-10 | 11:14


In profiel vind ik het net een Subaru Impreza, en recht van achter doet het me denken aan een kruising tussen een Fiat Bravo en een SsangYong Actyon... De neus oogt wel aardig alleen ik vind het geen kloppend geheel.

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 6&cache=no (voor het achterste van de Ssangyong)
door Trollhättan 03-09-10 | 11:21


Gaat GM zich weer lekker mee in eigen (Opel) voet schieten. Die sukkels leren het ook niet af. Zeker de ellende met de Cadillac BLS vergeten, een soort dubbel van de Saab 9.3.
Die Cruze sedan is trouwens ook net een slap aftreksel van de Saab 9.3, ze zijn weer lekker bezich bij GM.
Blijft toch een chaos in Europa met dat GM aanbod, waarom verkopen ze hier geen Buick en andere aanbiedingen uit de VS.
door Koppakking 03-09-10 | 11:23


Ik vind hem eigenlijk wel leuk. Beetje van alles wat, maar wel goed gedaan.
door p.m spark 03-09-10 | 11:31


ziet er goed uit! nu de prijs nog houden tussen de 16 en 17 duizend dan wordt het zeker een groter succes dan de sedan.
door Herman vanaf een Commodore 64 03-09-10 | 11:42


Ziet er prima uit! Ook al zal deze auto in het echt best wat tegenvallen, maar dat is bij ieder merk zo.

De Duitsers moeten nu echt gaan opppassen, eerst zijn ze veel marktaandeel aan de Japanners kwijtgeraakt en nu gaan de Koreanen ook serieuze auto's maken.

Ik voorspel een moeilijke toekomst voor onze Oosterburen.
door Tenaci 03-09-10 | 11:50


Top mooie kar, goed gedaan!
door Big Boy 03-09-10 | 12:14


Lekker ding!
door Jensen1981 03-09-10 | 12:23


Geen woord over het feit dat deze Chevrolet Cruze op het nieuwe Opel Astra-platform staat. Want ja, Chevrolet is 'beter' dan Opel hè :-/.

Buiten dat, een nette auto om te zien. Maar ik vind de Astra 5-deurs toch mooier.
door Als U Duwen Interesseert 03-09-10 | 12:29


Deze Cruze lijkt in de basis sterk op de nieuwe Astra... de Astra is sterk afgeleid van de Civic.
Honda heeft de trend gezet, Conclusie de Cruze ziet er heel goed uit, goede lijnen en netjes afgwerkt... volg de trend zou ik zeggen.
door Ericc B 03-09-10 | 12:39


Onbegrijpelijk dat GM dit niet eerder verzonnen heeft. Daarom gaat het ook zo goed met dat bedrijf.
door JW01 03-09-10 | 12:45


Eindelijk eens geen saaie Koreaan. Idd beetje Astra of zelfs Megane achtig. In een woord: Mooi!
door Mazda5 Active 03-09-10 | 12:49


Trollhättan:" Gaat GM zich weer lekker mee in eigen (Opel) voet schieten"!?!
Je bedoelt, net zoals VAG al jaren met 't Golf-platform in de vorm van Leon en co./Octavia/A3/TT/Touran zo lekker in hun eigen voet schiet. Tsjongejonge...
Dan heb ik het nog niet over Ford (Focus/C-Max/S40/V50/Mazda5) en nog veel anderen; GM maakt nog een duidelijk onderstel verschil tussen Chevrolet en Opel, bij VAG krijg je een harder cq zachter dashboard met gapende-, respektievelijk nauwere "naden".


O.T
Ik vind het een goed gelukte variant, beter dan Mitsubishi met de Lancer Sport Sedan en Sportback heeft gedaan.
Vergeet de obligate blauwe "studie, of proto" frutsels en er staat een redelijk nette auto, alleen mogen ze van mij de achterlichten ook meteen nog ff snel wijzigen, want dit detoneert met de rest.
door bassieh 03-09-10 | 12:54


mooier dan de Giulietta en véél mooier dan de Impreza...
door Giovanni Casanova 03-09-10 | 12:57


In 1 woord.. Schitterend!
door michiel5 03-09-10 | 13:01


Jammer van dat Chevrolet logo.
door Hank Moody 03-09-10 | 13:04


Ziet er prima uit, goed alternatief voor een Focus of Astra!
door Car-buff 03-09-10 | 13:04


Ziet er beter uit dan de sedan. Desondanks zou ik toch eerder gaan (als ik in dit segment zou shoppen) voor een Giulietta, C30 of Megane RS.
door Volvo XC90 V8 03-09-10 | 13:12


Dit ziet er wel stoer uit!
door Oellie 03-09-10 | 13:13


@Car-buff

Dat is nou echt appels met peren vergelijken!!!
door Xbm360 03-09-10 | 13:17


Persoonlijk vind ik de Cruze sedan mooier, maar ja ben altijd wel meer vd. sedans geweest Heb zelfs serieus overwogen om er 1 te kopen, maar ja toen ik zag dat er zo'n ouderwets GM/Opel Motorblok erin lag, ben ik hard weggerend!

Wat dat betreft is 't jammer dat ze zich niet proberen te onderscheiden met vooruitstrevende techniek. Opel heeft iig wel aardig wat geleerd de afgelopen jaren, aangezien 't design & compleetheid van hun modellen met grote stappen vooruit is gegaan!

Chevrolet is daarintegen hier in Europa toch mee gepositioneerd als 'n soort van budget-Opel...
door Bert Bertram 03-09-10 | 13:29


Eerst beloven dat er alleen een sedan komt, en dan met een Astra-kloon op de proppen komen. Knap hoor!
door Sonnett 03-09-10 | 13:34


Is er geen foto van de goedkoopste versie? Zucht.
door Car-buff 03-09-10 | 13:34


@ Oellie
Hahahaha! Wat kan ik zeggen, snoep verstandig eet een appel & een peer.
door Neluz (vanaf een iPhone) 03-09-10 | 13:36


Best mooie auto zo met die scherpe lijnen
door Charger: man's last stand 03-09-10 | 13:45


Zoo hee, gewoon één van de mooiste hatchbacks in die klasse! Nu nog een lekkere compacte turbomotor erin...
.....and we have a winner! (qua sales)

P.S. zulke blauwe verlichting heeft mijn 16-jarige buurjongen op zijn scooter!
door SZBM2R 03-09-10 | 14:27


Strak, iets anders dan mainstream en toch een dik, sportief en modern uiterlijk naar mijn mening. Kortom Chjevrolet gaat met de 5 drs een goede stap vooruit maken in West-europa.
door boomslui 03-09-10 | 14:43


Dit geeft nog eens aan, dat ze bij GM geen enkele marketingkennis hebben (bij GM Europe een Belg).
Oogt van opzij en achter beter dan de Astra, een betere achterinstap waarschijnlijk.

En zo beconcurreer je elkaar. Tel de verkochte Opels en Chevrolets op en kijk waar je staat. Ik zou in Europa liever 1 sterk merk Opel hebben dan twee zwakke broeders, die elkaar dwarszitten.
Opel moet zich bezinnen op haar kern competenties en weer proberen wat van de oude merkwaarden te hervinden. Waren ze maar losgekomen van GM, onder Duits management. Met die Amerikanen (+Aussies/Engelsen) zal het met Opel niets worden en je ziet alle Duitse managers, die Opel in een betere flow brachten, vluchten (Forster/Demandt).

Jammer van dit merk.
door Civic8 03-09-10 | 14:53


nou..., die koreanen hebben iets moois neergezet!
door Hyundaifan 03-09-10 | 15:26


Mooie voorkant, en zijkant.
Maar de achterkant is niet echt mooi.
door MT@ 03-09-10 | 15:55


Ziet er goed uit. Achterkant is goed gelukt, niet zo druk als bij die Koreanen.
door Alex_79 03-09-10 | 16:36


@Hyundaifan: ik zie het precies andersom Voorkant met die 'bowtie' op de neus kon beter, achterkant is prima. Over het zij-aanzicht zijn we het wél eens
door Citroen 4ever 03-09-10 | 17:11


Zoooo, lekker kontje hoor.
door Senna fan! 03-09-10 | 17:22


Net als de sedan: fraaie auto!

Heeft als budgetmerk prima bestaansrecht, en je hoeft je (ook voor de sedan) zeker niet te schamen als je er in vertoeft, zeker als we de gebruikenlijke prijsstelling mogen verwachten.

Overigens valt inhoud kofferbak mij nog mee nadat de kont is ingekort. Beter dan menig C-klasse hatchback.

Concurrent van.....Mitubishi Lancer ???
door Slingerweg 03-09-10 | 17:27


Zie hier een gerebadgede Citroen DS4. En die zag er al uit als diverse andere hatchbacks.
door norge 03-09-10 | 18:15


Zo zie je maar zet chevy op een koreaan en zelfs een moody en MT zijn mee.
door RanTheMan (vanaf een iPhone) 03-09-10 | 18:25


bron auto visie http://www.autoweek.nl/autonieuws/14872 ... -op-Europa
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 05-09-2010 19:01

bert zou je even ook de bron willen vermelden??

verder wel leuk om te lezen wat anderen er van vinden!! :)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”