Pagina 1 van 6

Klachten ivb met dealers , bestelling , techniek ea !!!

Geplaatst: 24-08-2011 17:13
door Gast
Verwijderd door gebruiker !

Geplaatst: 25-08-2011 06:55
door CruzerLT
ik zal van avond ook even het mailadres hier van opgeven, dat heb ik thuis op de computer ;)
weer mooi samengevat Stone :!:

Geplaatst: 25-08-2011 22:11
door CruzerLT
chevrolet@byproxy.nl
hier kan je je klachten vanuit Nederland naar toe sturen ;)

Geplaatst: 02-02-2012 09:38
door chevy1979
Dat is een heel spijtige zaak en jammergenoeg waarschijnlijk niks op papier van die afspraak.Kvind dat ie op zen minst een vervangwagen zou moeten krijgen al dan niet tegen een kleine vergoeding.
Tot dusver ben ik nog steeds tevreden over mijn cruze en mijn dealer te Kuurne.Je ziet er in deze buurt redelijk wat bollen van 3 dealers ; Decocars te Kuurne,Versteele te Waregem en united motors (die ik niet echt ken)

Geplaatst: 02-02-2012 19:40
door CruzerLT
ja op zo'n manier van zaken doen word het klantvriendelijke wel erg op de proef gesteld
ze zouden op zijn minst een wagen kunnen geven om deze periode te kunnen overbruggen

Geplaatst: 02-02-2012 19:52
door arrivinghere
Ik begrijp niet dat dealers zo zaken kunnen blijven doen. Bij mijn dealer worden afspraken altijd nageleefd. Anders had ik er ook nooit nog eens 2 wagens gekocht. En als ik een vervangwagen vraag, wordt daar niet moeilijk over gedaan en ik heb er nog nooit voor moeten betalen. Dealers die niet klantvriendelijk zijn, houden toch geen klanten.

Geplaatst: 02-02-2012 20:03
door Gast
De reden dat zijn Cruze er zogenaamd niet is , is omdat ze er te weinig van verkopen ????????????

Toch raar dat hij vorige week in Antwerpen stond ??????????

Geplaatst: 02-02-2012 22:29
door Patje
Ik heb indertijd hetzelfde ongeveer meegemaakt met mijn Dodge.
Was wel in Nederland, ik wou een zwarte bestellen en dat zou me 6 maand duren daarom een ander kleur genomen want dat zou maar 4 maand duren.... resultaat ik had mijn auto met de andere kleur na ..... 7maand :-)
MAAR steeds correct behandelt door de garage en zelfs het aanbod gekregen voor een gratis vervangwagen voor mocht mijn auto verkocht zijn.
Aan de andere kan in dit geval heeft die persoon geen leveringstermijn op zijn bestelbon staan want in geval van te verre overschrijding kan hij in principe afzien van de koop.

Geplaatst: 03-02-2012 15:57
door Rostie87
ne mens beslist op de levertermijn welke wagen hij wil nemen als hij twijfelt... diegene die hij het snelst heeft koopt hij (meestal)
dus als de cruze snel leverbaar zij zijn (ondanks weinig verkoop) zou hij mss ook populairder kunnen worden en dus ook meer verkocht, meer productie, ...
ze werken het zelf in de hand hé...

maar het is inderdaad van de Sales al schandalig dat het 14 dagen moet duren eer ze weten waar de auto juist is... zo is het nooit de schuld van chevrolet... "wij bouwen de cruze, maar het is niet ons fout als hij niet gemaakt wordt..."

Geplaatst: 04-02-2012 10:53
door StijnG
Heb hier ook een verhaal dat ik kan posten. Zal ik zo snel mogelijk posten want is niet op 5 minuten getypt. Maar vind de chevrolet SERVICE super slecht! ofwel is het alleen in mijn garage...