Klachten ivb met dealers , bestelling , techniek ea !!!
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
chevrolet@byproxy.nl
hier kan je je klachten vanuit Nederland naar toe sturen
hier kan je je klachten vanuit Nederland naar toe sturen
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03
Dat is een heel spijtige zaak en jammergenoeg waarschijnlijk niks op papier van die afspraak.Kvind dat ie op zen minst een vervangwagen zou moeten krijgen al dan niet tegen een kleine vergoeding.
Tot dusver ben ik nog steeds tevreden over mijn cruze en mijn dealer te Kuurne.Je ziet er in deze buurt redelijk wat bollen van 3 dealers ; Decocars te Kuurne,Versteele te Waregem en united motors (die ik niet echt ken)
Tot dusver ben ik nog steeds tevreden over mijn cruze en mijn dealer te Kuurne.Je ziet er in deze buurt redelijk wat bollen van 3 dealers ; Decocars te Kuurne,Versteele te Waregem en united motors (die ik niet echt ken)
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
Ik begrijp niet dat dealers zo zaken kunnen blijven doen. Bij mijn dealer worden afspraken altijd nageleefd. Anders had ik er ook nooit nog eens 2 wagens gekocht. En als ik een vervangwagen vraag, wordt daar niet moeilijk over gedaan en ik heb er nog nooit voor moeten betalen. Dealers die niet klantvriendelijk zijn, houden toch geen klanten.
-
- Member Senior
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 04-01-2012 20:52
Ik heb indertijd hetzelfde ongeveer meegemaakt met mijn Dodge.
Was wel in Nederland, ik wou een zwarte bestellen en dat zou me 6 maand duren daarom een ander kleur genomen want dat zou maar 4 maand duren.... resultaat ik had mijn auto met de andere kleur na ..... 7maand
MAAR steeds correct behandelt door de garage en zelfs het aanbod gekregen voor een gratis vervangwagen voor mocht mijn auto verkocht zijn.
Aan de andere kan in dit geval heeft die persoon geen leveringstermijn op zijn bestelbon staan want in geval van te verre overschrijding kan hij in principe afzien van de koop.
Was wel in Nederland, ik wou een zwarte bestellen en dat zou me 6 maand duren daarom een ander kleur genomen want dat zou maar 4 maand duren.... resultaat ik had mijn auto met de andere kleur na ..... 7maand
MAAR steeds correct behandelt door de garage en zelfs het aanbod gekregen voor een gratis vervangwagen voor mocht mijn auto verkocht zijn.
Aan de andere kan in dit geval heeft die persoon geen leveringstermijn op zijn bestelbon staan want in geval van te verre overschrijding kan hij in principe afzien van de koop.
-
- Member VIP
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11-02-2011 15:42
ne mens beslist op de levertermijn welke wagen hij wil nemen als hij twijfelt... diegene die hij het snelst heeft koopt hij (meestal)
dus als de cruze snel leverbaar zij zijn (ondanks weinig verkoop) zou hij mss ook populairder kunnen worden en dus ook meer verkocht, meer productie, ...
ze werken het zelf in de hand hé...
maar het is inderdaad van de Sales al schandalig dat het 14 dagen moet duren eer ze weten waar de auto juist is... zo is het nooit de schuld van chevrolet... "wij bouwen de cruze, maar het is niet ons fout als hij niet gemaakt wordt..."
dus als de cruze snel leverbaar zij zijn (ondanks weinig verkoop) zou hij mss ook populairder kunnen worden en dus ook meer verkocht, meer productie, ...
ze werken het zelf in de hand hé...
maar het is inderdaad van de Sales al schandalig dat het 14 dagen moet duren eer ze weten waar de auto juist is... zo is het nooit de schuld van chevrolet... "wij bouwen de cruze, maar het is niet ons fout als hij niet gemaakt wordt..."
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black