Klachten ivb met dealers , bestelling , techniek ea !!!
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Newby
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 17-03-2012 11:06
Leuk als je auto pas geleverd wordt als de faceliftmodellen net voorgesteld zijn...ongeacht of je 'm mooier vindt of niet. Naar inruilwaarde toe maakt het toch wel verschil en waarschijnlijk ook naar uitrusting.
Als je een auto bestelt, wetende dat er in de nabije toekomst een opgefriste versie aankomt, dan is dat een eigen keuze, en krijg je meestal nog een extra korting voor 'einde reeks'. Maar in dit geval na bijna 7 maand aanmodderen vind ik wel dat de betrokkene recht heeft op een schadevergoeding (ongeacht de aansprakelijkheid van de garagist, een geste van Chevrolet zou terecht zijn).
Maar een verwittigd man is er 2 waard : ik zal wel deftig onderhandelen hierover voordat ik een bestelbon onderteken....
Als je een auto bestelt, wetende dat er in de nabije toekomst een opgefriste versie aankomt, dan is dat een eigen keuze, en krijg je meestal nog een extra korting voor 'einde reeks'. Maar in dit geval na bijna 7 maand aanmodderen vind ik wel dat de betrokkene recht heeft op een schadevergoeding (ongeacht de aansprakelijkheid van de garagist, een geste van Chevrolet zou terecht zijn).
Maar een verwittigd man is er 2 waard : ik zal wel deftig onderhandelen hierover voordat ik een bestelbon onderteken....
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03
-
- Member Senior
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 04-01-2012 20:52
Ik vrees dat er hier niet veel uit de brand te slepen valt, de auto is besteld de bestelbon getekend dus het enige wat er misschien kan bereikt worden is een beetje goodwill van de dealer maar die gaat zich verbergen achter het feit dat het heirkracht en hij geen vat heeft op leveringstermijnen (wat ook zo is).Funky schreef:Leuk als je auto pas geleverd wordt als de faceliftmodellen net voorgesteld zijn...ongeacht of je 'm mooier vindt of niet. Naar inruilwaarde toe maakt het toch wel verschil en waarschijnlijk ook naar uitrusting.
Als je een auto bestelt, wetende dat er in de nabije toekomst een opgefriste versie aankomt, dan is dat een eigen keuze, en krijg je meestal nog een extra korting voor 'einde reeks'. Maar in dit geval na bijna 7 maand aanmodderen vind ik wel dat de betrokkene recht heeft op een schadevergoeding (ongeacht de aansprakelijkheid van de garagist, een geste van Chevrolet zou terecht zijn).
Maar een verwittigd man is er 2 waard : ik zal wel deftig onderhandelen hierover voordat ik een bestelbon onderteken....
Zelfs de auto annuleren had je dat gewild zou nog serieus verbonden zijn aan regels en reglementen.
Bij overschrijding van een bepaalde periode over de datum van levering op contract kun je nog u gelijk halen (als het niet opgenomen is in het contract tenminste) ik hoop in ieder geval dat het de start is van een Cruzeperiode met veel plezier zodat die nare ervaring snel vergeten is.
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
zijn geen kleine foutjes,mogen toch eigenlijk niet voorkomenStone schreef:Leuke anekdote van op het Int. Forum.
Iemand uit Portugal besteld een Cruze HB in Portugal (waar anders) eind 2011 . om een lang verhaal kort te maken ... zijn dealer belt hem op om te zeggen dat zijn Cruze gearriveerd is , hij dus naar zijn dealer eens aangekomen daar ziet hij dat de dealer hem zo wit of een lijk hem aankijkt en zegt mijnheer er is ietsje verkeerd gelopen met uw bestelling het is een sedan ipv HB . Na veel vijven zessen heeft hij 3000 euro korting bekomen maar hij rijd nu wel met een sedan ipv HB.
dat ie akkoord gaat levert hem wel een €3000,00 winst op ;)
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03