Klachten ivb met dealers , bestelling , techniek ea !!!

hierin kunnen verbruik registraties , km. registraties en andere nuttige info ingezet worden
K_evin91
Member
Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-08-2011 20:21

Bericht door K_evin91 » 08-02-2012 21:47

Iedere dealer kan zich voor alle merken inschrijven maar indien er geen chevrolets of opels of saabs in hun showroom staan kunnen zij dit NIET bestellen.Gelijk nu hier bv wij zijn erkende chevrolet dealer + reparateur maar kunnen geen opels of saabs of zelfs onderdelen voor deze voertuigen bestellen.Er zijn inderdaad dealers die zowel opel als chevrolet verdelen maar dit is hun eigen keus.Dus om op je verhaal van saab terug te komen de saab dealers staan in vrij in hun keuze welk merk zij verdelen dit kan een merk zijn van de GM groep maar kan evenzeer ford,fiat,alfa romeo,bmw of vw ... verdelen wel moete zij aan een aantal strenge voorwaarden van het merk zelf voldoen.

StijnG
Member
Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 29-10-2011 11:30

Bericht door StijnG » 08-02-2012 22:16

Vandaag telefonisch contact gehad met chevrolet belgium. Heeft me vriendelijk verder geholpen en ging mijn garage contacteren voor meer informatie. Vervangwagen heb je geen recht op zolang je cruze nog rijd... Vind ik belachelijk maar jah.

Nog geen halfuur later kreeg ik telefoon van mijn eigen dealer voor zijn verontschuldigingen aan te bieden en toen kon het allemaal. Chevrolet cruze is nu binnen en benieuwd wat het verdict is.

Ook heb ik aangehaald van de spatborden die loskomen en krom zijn... Waar vele cruzers van klagen hier te lezen.

Ik hou jullie zekers op de hoogte.

Grtz

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 08-02-2012 22:57

Stone schreef:
Patje schreef:De lijst eens bekeken maar ik vrees dat er ondertussen al een paar veranderingen zijn tenminste die waar ik zeker van ben in de Provincie Antwerpen.
Ook staat mijn garage er niet bij garage De Prijcker op de Antwerpsesteenweg te Lier.
Geen kritiek hoor gewoon even up to date houden.
Is een lijst dat ik vorige week nog van Chevrolet zelf (Erna V.C.) gekregen heb.

Garage De Prijcker is eigenlijk een SAAB dealer , nu ik veronderstel wel dat je waarschijnlijk bij elke officiële GM dealer een Chevrolet kan bestellen maar niet alle doen dit .
Garage De Prijcker was inderdaad een SAAB garage maar ondertussen na het faillisement al een paar maanden Chevrolet en in mindere mate Sanyong dealer.
Er staat ook iets bij van De Baets in Duffel en ik ken die garage goed genoeg ben er trouwens daarstraks nog gaan tanken :-) en inderdaad daar hangt een klein kenteken van Chevrolet maar ik heb daar nog nooit één Chevrolet zien staan of het moet zijn dat ze ermee gaan beginnen want ik heb eigenlijk vandaag voor het eerst de reklame zien hangen.

K_evin91
Member
Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-08-2011 20:21

Bericht door K_evin91 » 09-02-2012 18:24

Die AD garage van u is niet merk gebonden en dus ook geen erkende reparateur voor chevrolet.Wij kunnen zeker alle stukken krijgen voor eender welke auto maar dit kan niet via chevrolet of gm besteld worden dit zijn namaak producten en geen officiele merk producten

StijnG
Member
Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 29-10-2011 11:30

Bericht door StijnG » 20-02-2012 16:25

Sinds vrijdag de cruze terug se... eindelijk is 10 dagen binnen geweest.
- Koppelingspomp;
- Koppeling;
- 1 nieuwe wielkast, de rest terug vast gezet.

Allemaal vervangen onder garantie. Na 1 telefoontje naar chevrolet belgium zelf. Het werd dus grote tijd...

Momenteel rijd de wagen goed en heb ik geen schurent geluid meer bij het afremmen op de motor.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 20-02-2012 20:29

hopen dat je tevreden blijft Stijn ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2012 20:30

StijnG schreef:Sinds vrijdag de cruze terug se... eindelijk is 10 dagen binnen geweest.
- Koppelingspomp;
- Koppeling;
- 1 nieuwe wielkast, de rest terug vast gezet.

Allemaal vervangen onder garantie. Na 1 telefoontje naar chevrolet belgium zelf. Het werd dus grote tijd...

Momenteel rijd de wagen goed en heb ik geen schurent geluid meer bij het afremmen op de motor.
Eind goed al goed ,toch wreed dat je wel eerst Chevrolet Belgium moet contacteren om wat gedaan te krijgen .... Maar goed ben blij voor jou...

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 21-02-2012 08:36

Blij voor jouw dat je eindelijk kunt genieten :)

StijnG
Member
Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 29-10-2011 11:30

Bericht door StijnG » 23-02-2012 16:52

Toch heb je nog schrik ze, dat het geluid terug komt ze... Alvast zelf content dat ze er eindelijk vaart hebben achter gestoken.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 21-03-2012 20:36

OMG ! :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Het gebruik van uw Cruze”