Agressieve Cruze rijder.

hier kunt u videos / fotos en andere materialen plaatsen zelf gemaakt of van het internet ,indien van het internet of iets dergelijks dan graag bronvermelding
Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 18-12-2012 20:08

bjornoz schreef:
Flashworks schreef:
CruzerLT schreef:ik laat ze maar
laat mijn gas wat los en ga weer even naar rechts
en vervolg weer gewoon mijn weg
ik ga niks uitlokken, en blijf altijd maar de verstandigste
was 20 jaar geleden ook wel anders, maar ja verstand komt met de jaren ;)
Ik ben zelf in de 20, en deel jou mening compleet,
Agressie uitdagen met meer agressie leid tot niks anders dan problemen.
Maar het zijn de mensen die dit niet begrijpen die ook de andere bestuurders in gevaar brengen.
Ze raken alleen bewust van elkaar en zo gebeuren ongelukken met onschuldige mensen.
Best zielig..
De ene is opvliegend dan andere nie ehja. Ik kan me rot ergeren aan het verkeer en dat merk je dan direct aan men rijstijl. Maar alleen maar alsek alleen rij, met mensen erbij volg ik alle verkeers regels perfect op
Mensen in je auto of niet, agressief rijgedrag brengt ook andere bestuurders in gevaar, en die hebben misschien kindjes op de achterbank.
De 'agressieve' bestuurster die mijn nicht omver reed mag er nu ook met leven.
Afbeelding
Life is great in my cruze.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 18-12-2012 20:21

Flashworks schreef:
bjornoz schreef:
Flashworks schreef: Ik ben zelf in de 20, en deel jou mening compleet,
Agressie uitdagen met meer agressie leid tot niks anders dan problemen.
Maar het zijn de mensen die dit niet begrijpen die ook de andere bestuurders in gevaar brengen.
Ze raken alleen bewust van elkaar en zo gebeuren ongelukken met onschuldige mensen.
Best zielig..
De ene is opvliegend dan andere nie ehja. Ik kan me rot ergeren aan het verkeer en dat merk je dan direct aan men rijstijl. Maar alleen maar alsek alleen rij, met mensen erbij volg ik alle verkeers regels perfect op
Mensen in je auto of niet, agressief rijgedrag brengt ook andere bestuurders in gevaar, en die hebben misschien kindjes op de achterbank.
De 'agressieve' bestuurster die mijn nicht omver reed mag er nu ook met leven.
Ow sorry wist ik niet.

Plaats reactie

Terug naar “Fotos / videos ”