Hier is íe dan

hier kunt u videos / fotos en andere materialen plaatsen zelf gemaakt of van het internet ,indien van het internet of iets dergelijks dan graag bronvermelding
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 28-08-2011 16:27

Carmen schreef: Het enige nadeel vindt ik dat de Nav. alleen voor de Benelux is en aangezien wij regelmatig door Duitsland rijden.....

Da's ook de reden dat ik geen ingebouwde navigatie genomen heb. Ik heb mijn tomtom XL Live laten inbouwen door de dealer. Die geeft dan ook nog flitslocaties en alternatieve routes bij file.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Proper werk van onze Kevin, niet?
Heeft geen 40€ gekost voor het inbouwen (tomtom kostte 170€ met 1 jaar Live)

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 28-08-2011 20:00

Heb dit altijd een mooi resultaat gevonden maar vraag me af of de gps niet te warm word in de zon (of neem je die eruit?) Ook stel ik me de vraag of je geen hinder hebt van het openstaande klepje?

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 28-08-2011 22:18

chevy1979 schreef:Heb dit altijd een mooi resultaat gevonden maar vraag me af of de gps niet te warm word in de zon (of neem je die eruit?) Ook stel ik me de vraag of je geen hinder hebt van het openstaande klepje?
Als ik de gps niet gebruik, ligt hij in een opbergzakje in het handschoenenkastje. En hinder heb ik niet van dat klepje. Staat niet in de weg voor het zicht. En als je goed op de foto kijkt, kan je zien dat er een rubberen spie tussen het linker scharnier zit zodat de klep mooi open blijft tijdens het rijden.

Plaats reactie

Terug naar “Fotos / videos ”