reservewiel voor cruze 1.7D LTZ 4d bj.2014

bent u op zoek naar een Cruze of onderdelen of iets wat bij deze hoort, plaats het hier
Plaats reactie
Bobke14
Newby
Newby
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-11-2014 13:39

reservewiel voor cruze 1.7D LTZ 4d bj.2014

Bericht door Bobke14 » 30-11-2014 14:06

Heb in febr.2014 nieuwe Cruze 1.7D LTZ gekocht en zeer tevreden mee maar zoals zovelen geen reservewiel en na 14 dagen had ik reeds prijs op de Brusselse Ring ,gelukkig nog verder kunnen rijden tot aan een parking en Touring gebeld want het pompje dat daar bijzit is voor zover ik hoor geen lachertje - bij m'n vorige auto's steeds reservewiel en nooit platgereden moest eens lukken dus bij deze mijn vraag waar kan ik een reservewiel voor mijne Cruze vinden? op internet weinig van te vinden???
boutpatroon= 5x115 x 70 en ET waarde: 41.00 - 5 gaten
Kan er iemand me helpen of me vertellen welke site eventueel dit te vinden is want hoor hier op 't forum dat de hoogte ook belangrijk is om wiel in koffer te leggen,misschien thuis komer ideaal?
alvast bedankt mensen
gr.
Chevrolet Bob

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 30-11-2014 16:26

hallo Bobke, je mag ook een voorstelling van jezelf geven in het daartoe bestemde topic

er zal toch wel ergens een volwaardig reserve wiel te vinden zijn neem ik aan
de wielen van een astra J zijn hetzelfde als de cruze, zoek daar eens op
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 30-11-2014 19:58

Bij velgenshop.nl kost een set van 4 stalen velgen 6,5x16 (met de juiste et waarde en geschikt voor diesel) totaal 151 euro.
Je zou een telefoontje kunnen plegen naar dat bedrijf of je 1 velg kunt bestellen (moet volgens mij geen probleem zijn), dan ben je minder als 40 euro voor een velg kwijt,

De bandenmaat van het reserve wiel is 205/60/R16 en de velgmaat is dus 6,5x16.
Wat je overigens ook moet hebben is die grote moer om het reserve wiel vast te zetten.

Zijn er in belgie geen auto sloperijen, dan staan vast ook wel schade Cruzes of Astras, dat is misschien nog wel de goedkoopste manier om er aan te komen,

Ben in ieder geval blij dat mijn Cruze nog een volwaardig reserve wiel heeft, tegenwoordig hebben steeds meer nieuwe autos een reparatie setje ipv een reserve wiel,

Plaats reactie

Terug naar “Gezocht”