verlichting

bent u op zoek naar een Cruze of onderdelen of iets wat bij deze hoort, plaats het hier
Plaats reactie
Pompierke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-07-2014 20:06

verlichting

Bericht door Pompierke » 11-07-2014 20:55

Hallo,

Ik wil graag mijn nummerplaatverlichting en standlichten van in de koplampen vervangen door led's, iets in de aard van 8000K kleur. Omdat ik later mijn koplampen zal vervangen door HID-Xenon lampen 8000K.
Ik lees vanalles over fittingen....
Graag had ik de gepaste fitting geweten en of die nieuwe led's zo passen in de originele fittingbehuizing.
Mijn beestje is de Cruze SW 1.7D 110PK, jaar 2014.

Hopleijk kan iemand me hierbij helpen?

Groetjes,

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 13-07-2014 11:41

Hallo Pompierke,

Allereerst hartelijk welkom op ons forum!
We stellen het zeer op prijs als je een voorstelling van jezelf en je wagen doet in het daarvoor bestemde topic. Een foto maakt het plaatje helemaal compleet!

Voor wat de Led's betreft, de kenteken verlichting en stadsverlichting is allebei een t10 fitting. Deze zijn heel makkelijk te verwisselen.
Ga niet voor de goedkoopste want er is veel meuk te koop op het gebied van Led.

Succes!

Chevy - Colin
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Pompierke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-07-2014 20:06

Bericht door Pompierke » 16-07-2014 09:29

Chevy,

Eerstdaags zal ik enkele foto's posten van mijn auto en wat beschrijving van de uitvoering.

Alvast bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen al wat rondgekeken voor die T10. Veelal zijn deze gewoon in bulb-vorm. Hier en daar vind ik er in Led, maar dan is er sprake van een CAN-bus. Ik weet nu niet of mijn auto CAN-bus compatibel is voor die lampen in Led.
Persoonlijk denk ik dat de Led-uitvoeringen het meest licht opbrengen ook + een mooiere kleur. Ik zou liefst wat van dat koudwit-blauwachtig kleur hebben. Is iets van 8000K.

Groetjes!

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 16-07-2014 18:22

Als er canbus op de lampjes zit is het mooi mee genomen maar het is geen noodzaak. Voor zover ik weet zit er alleen op de pinkers canbus op de Cruze.

Als je fel witte Led's zoek kom je uit op 6000 k, met een blauwe gloed erdoor is zeldzaam bij led, ik heb zelf t10 Cree Leds als stadslicht en die zijn rond de 6500 k en die gaan al naar het paarse toe...
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Pompierke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-07-2014 20:06

Bericht door Pompierke » 17-07-2014 09:41

Wow, ik heb weer iets bijgeleerd dus. Nog nooit gehoord van Cree Led's.
Na wat rond te kijken, blijkt dat dit zo goed als de best kwaliteitsvolle led's te zijn momenteel op de markt. :-)
Heb je nog enig idee op welke website die te vinden zijn? Er zijn er veel die ze omschrijven als Cree Led's, maar die eigenlijk gewone zijn. Maar aan de prijs te zijn, kun je zien of het de echte zijn vermoed ik.

Plaats reactie

Terug naar “Gezocht”