extra luidsprekers

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
corensan
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10-02-2011 22:55

Re: bedrading

Bericht door corensan » 02-01-2014 21:33

sven schreef:hoi, nog ff een vraagje,
Ik heb ook een cruze ls maar zoals de eerst vraag dus luid, heb ik ook geen boxen in de achterdeuren, en was hier als antwoord te lezen dat men deze bekabeling trekt via de de boxen in de voorste deuren? of versta ik het nu helemaal verkeerd, maar waar sluit men deze dan aan? toch niet in serie??
of is er toevallig een aansluiting voorzien om van de voorste boxen naar de "achterdeurboxen te gaan??

alvast bedankt!
Jep wel in serie, er zit helaas niets anders op.
De radio heeft geen aansluiting voor extra speakers, en als ze er wel waren kon je ze toch niet bedienen op de radio. :(
There is intelligent life on earth.....
......But i'am just visiting

sven
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-01-2014 20:53

Re: bedrading

Bericht door sven » 15-01-2014 17:47

corensan schreef:
sven schreef:hoi, nog ff een vraagje,
Ik heb ook een cruze ls maar zoals de eerst vraag dus luid, heb ik ook geen boxen in de achterdeuren, en was hier als antwoord te lezen dat men deze bekabeling trekt via de de boxen in de voorste deuren? of versta ik het nu helemaal verkeerd, maar waar sluit men deze dan aan? toch niet in serie??
of is er toevallig een aansluiting voorzien om van de voorste boxen naar de "achterdeurboxen te gaan??

alvast bedankt!
Jep wel in serie, er zit helaas niets anders op.
De radio heeft geen aansluiting voor extra speakers, en als ze er wel waren kon je ze toch niet bedienen op de radio. :(
ok thnx, meer moest ik niet weten, ik had maar bang dat als ik ze in serie zou aansluiten dit een negatief effect op het geluid of de radio zou hebben,
:)

sven
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-01-2014 20:53

Bericht door sven » 11-02-2014 13:37

kan het eventueel kwaad als je er meer op 1 "circuit" plaatst??
men plaatst de boxen in serie maar in plaats van alleen de boxen van de deuren plaatst men ook boxen in de kofferplank.

alvast bedankt!

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 11-02-2014 17:04

Is niet aan te raden. je vraagt veel vermogen als je straks dus 3 speakers over 1 cirquit laat lopen.

Beter kun je een Hi/lo converter plaatsen dan kun je een versterker nemen en voor allebei de speakers een aparte bedrading aanleggen.
Zal ook je geluidskwaliteit ten goede komen!

Succes!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”