Inderdaad contacteer maar info@chevrolet.be en eis dat ze dit onder garantie herstellen !!!arrivinghere schreef:Standaard ingebouwde nav van Chevrolet. Dan kan er toch geen discussie zijn over de garantie.
Navigatie
-
- Member VIP
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11-02-2011 15:42
Re: nav
zou makkelijker zijn ja ;) maar niet twijfelen, ook in nederland is er zo'n hulplijn hoor ;)Mariboe schreef:ik zal dat dan doen moeten in nederland neem ik aan ik woon in het hoge noorden Friesland
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black
-
- lid
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 18-08-2011 23:15
schermpje
Ik kom net bij de cevrolet dealer vandaan in heereveen deze vindt de schade aan het schermpje niet erg genoeg om het te claimen hij gaf wel toe dat er ongveer een 1 cm aan dode pixels in zit maar alles werkt naar behoren de nav. de radio enz dus hij zag het niet zitten
wie heeft er nog een advies voor mij
wie heeft er nog een advies voor mij
Re: schermpje
Mariboe schreef:Ik kom net bij de cevrolet dealer vandaan in heereveen deze vindt de schade aan het schermpje niet erg genoeg om het te claimen hij gaf wel toe dat er ongveer een 1 cm aan dode pixels in zit maar alles werkt naar behoren de nav. de radio enz dus hij zag het niet zitten
wie heeft er nog een advies voor mij
1 Cm aan dode pixels ? moest je nu nog zeggen 1 dode pixel....
Een aangetekende schrijven sturen naar Chevrolet Nederland dat als deze niet vervangen word U er een rechtzaak van zal maken.
Indien dit nog niet werkt.
Afspraak maken bij een Advokaat (kost normaal niet overdreven veel) en hem de zaak laten bepleiten als het komt tot een rechtzaak zijn de kosten toch voor de partij die verliest (hier in Belgie toch) en ze zullen dit gegarandeerd verliezen reken maar.
Hebt U eigenlijk al eens gewoon met Chevrolet Nederland contact opgenomen tel 0800 2342345.
Adres voor aangetekende
Chevrolet Nederland B.V.
Postbus 3938
4800 DX BREDA
Blijf ons op de hoogte houden.
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20