Nederlandse taal niet selecteerbaar .
-
- Member VIP
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11-02-2011 15:42
5 jaar garantie, 7 jaar garantie, volledige garantie... het vliegt allemaal naar je oren, tot je de kleine lettertjes leest...
alles valt onder garantie behalve, filters, dichtingen, ... op het eind van het lijstje schiet er weinig over dat wel onder garantie valt...
alles valt onder garantie behalve, filters, dichtingen, ... op het eind van het lijstje schiet er weinig over dat wel onder garantie valt...
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black
Daarom heb ik ook die extra garantie niet gekocht , lees eens goed die folder van Chevrolet extra garantie , er mag eigenlijk niets kapot gaan door aantoonbare slijtage .Rostie87 schreef:5 jaar garantie, 7 jaar garantie, volledige garantie... het vliegt allemaal naar je oren, tot je de kleine lettertjes leest...
alles valt onder garantie behalve, filters, dichtingen, ... op het eind van het lijstje schiet er weinig over dat wel onder garantie valt... ;)
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
Inderdaad in het verhaal van de slijkweerders ben ik wel wat teleurgesteld.Stone schreef:Goed voor jou dat je met een goeie dealer zit , maar over de slijkweders zaak kon hij U toch ook niet verder helpen hé.arrivinghere schreef:Ja jammer. Je zit enerzijds met een goed product (Cruze) en een aantal dealers die hun best doen om een goede service te leveren. Niet allemaal maar over mijn dealer (LHC) kan ik tot hier toe enkel positieve zaken vertellen. Maar aan de andere kant hoor je dan dit soort verhalen. En daar wordt je inderdaad niet vrolijk van :?
Tot op een zeker punt zijn ze allemaal goed hoor maar als het geld of tijd kost dan heeft de ene er meer voor over dan de andere .
Service is een woord dat men gebruikt om reclame te voeren en klanten te lokken maar men hoopt dat ze die zo weinig mogelijk moeten geven , juist hetzelfde met garantie.
Maar ik bekijk dit ook zo: Ik ben van mening dat dit te wijten is aan verkeerd (te zwak) materiaalgebruik. Stel dat ik had aangedrongen bij de dealer en deze had dit onder garantie hersteld op zijn kosten. Dan was dit waarschijnlijk na verloop van tijd weer stuk gegaan maar dan buiten garantie. Sta ik eigenlijk nog niks verder. Daarom heb ik ook een mail naar Chevrolet gestuurd in de hoop dat dit uiteindelijk zou erkend worden en zij met een vebeterde oplossing op de proppen zouden komen. Ik weet ook dat die van jou ondertussen vervangen zijn maar dat er nog onduidelijkheid is over wie dit nu gaat betalen. Ik wacht eigenlijk dus ook de afloop van dat verhaal wat af voor ik er mee verder ga. Ondertussen heb ik mijn slijkweerders zelf hersteld met nogal straffe tape (houdt nog steeds)
Ik zie dit eigenlijk meer als een tekortkoming van Chevrolet dan van mijn dealer. Maar inderdaad, onrechtstreeks krijgen Chevrolet dealers dus hierdoor ook een slechte reputatie. Dit soort zaken moet niet teveel voorvallen want dan ga ik ook mijn conclusie trekken.
Nu weer een berichtje van Chevrolet Europa (via FB) dat ze mij volgende week gaan contacteren ivb met die taal verandering.
Ook ondertussen nog eens meegeven dat je veel te lang moet wachten voor kaart updates.
ik had namelijk een FB actie op touw gezet met volgende melding
"I 've got a mail from Navteq that there will be a map update for factory build inn CD500 system for the Chevrolet Cruze 2009/2010 in FEBRUARY 2012 !!! It takes to long for map updates , with TomTom You have 4 map updates a year and is much cheaper therefor I will never recommend to buy a Cruze or other Chevrolet with standaard GPS system . This is very bad after sales service !!!" en fototje erbij
en deze op de Facebook groepen geplaatst van GM , Chevrolet Europe , en onze eigenste Chevrolet Cruze fan page.
Blijkbaar moet er iemand wakker geschoten zijn want ik kreeg vrijwel onmiddellijk respons via facebook mail.
Dus word vervolgd.......
Ook ondertussen nog eens meegeven dat je veel te lang moet wachten voor kaart updates.
ik had namelijk een FB actie op touw gezet met volgende melding
"I 've got a mail from Navteq that there will be a map update for factory build inn CD500 system for the Chevrolet Cruze 2009/2010 in FEBRUARY 2012 !!! It takes to long for map updates , with TomTom You have 4 map updates a year and is much cheaper therefor I will never recommend to buy a Cruze or other Chevrolet with standaard GPS system . This is very bad after sales service !!!" en fototje erbij
en deze op de Facebook groepen geplaatst van GM , Chevrolet Europe , en onze eigenste Chevrolet Cruze fan page.
Blijkbaar moet er iemand wakker geschoten zijn want ik kreeg vrijwel onmiddellijk respons via facebook mail.
Dus word vervolgd.......
-
- Master member
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 13-02-2011 20:03
-
- Master member
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 07-09-2010 18:20
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
Neen en het stoort mij eigenlijk niet , maar toen ik op de meeting in Brugge stond en de wagen aan mensen toonde was dit het eerste wat opviel bij die mensen dus....CruzerLT schreef: en Stone, had je direct al laten weten dat de taal niet goed stond toen je cruze werd geleverd?
ik vind nog steeds dat de taal die in de streek gesproken word ook in je cruze standaard moet zijn
En eigenlijk moest de dealer dit gezien hebben voor de overdracht van de Cruze.
-
- Webmaster
- Berichten: 3394
- Lid geworden op: 29-05-2010 18:59
ook van de dealer dan niet helemaal eerlijk om je daar niet over in te lichtenStone schreef:Neen en het stoort mij eigenlijk niet , maar toen ik op de meeting in Brugge stond en de wagen aan mensen toonde was dit het eerste wat opviel bij die mensen dus....CruzerLT schreef: en Stone, had je direct al laten weten dat de taal niet goed stond toen je cruze werd geleverd?
ik vind nog steeds dat de taal die in de streek gesproken word ook in je cruze standaard moet zijn
En eigenlijk moest de dealer dit gezien hebben voor de overdracht van de Cruze.