Nederlandse taal niet selecteerbaar .

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 05-11-2011 14:25

5 jaar garantie, 7 jaar garantie, volledige garantie... het vliegt allemaal naar je oren, tot je de kleine lettertjes leest...
alles valt onder garantie behalve, filters, dichtingen, ... op het eind van het lijstje schiet er weinig over dat wel onder garantie valt... ;)
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2011 14:56

Rostie87 schreef:5 jaar garantie, 7 jaar garantie, volledige garantie... het vliegt allemaal naar je oren, tot je de kleine lettertjes leest...
alles valt onder garantie behalve, filters, dichtingen, ... op het eind van het lijstje schiet er weinig over dat wel onder garantie valt... ;)
Daarom heb ik ook die extra garantie niet gekocht , lees eens goed die folder van Chevrolet extra garantie , er mag eigenlijk niets kapot gaan door aantoonbare slijtage .

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-11-2011 18:39

Stone schreef:
arrivinghere schreef:Ja jammer. Je zit enerzijds met een goed product (Cruze) en een aantal dealers die hun best doen om een goede service te leveren. Niet allemaal maar over mijn dealer (LHC) kan ik tot hier toe enkel positieve zaken vertellen. Maar aan de andere kant hoor je dan dit soort verhalen. En daar wordt je inderdaad niet vrolijk van :?
Goed voor jou dat je met een goeie dealer zit , maar over de slijkweders zaak kon hij U toch ook niet verder helpen hé.

Tot op een zeker punt zijn ze allemaal goed hoor maar als het geld of tijd kost dan heeft de ene er meer voor over dan de andere .
Service is een woord dat men gebruikt om reclame te voeren en klanten te lokken maar men hoopt dat ze die zo weinig mogelijk moeten geven , juist hetzelfde met garantie.
Inderdaad in het verhaal van de slijkweerders ben ik wel wat teleurgesteld.
Maar ik bekijk dit ook zo: Ik ben van mening dat dit te wijten is aan verkeerd (te zwak) materiaalgebruik. Stel dat ik had aangedrongen bij de dealer en deze had dit onder garantie hersteld op zijn kosten. Dan was dit waarschijnlijk na verloop van tijd weer stuk gegaan maar dan buiten garantie. Sta ik eigenlijk nog niks verder. Daarom heb ik ook een mail naar Chevrolet gestuurd in de hoop dat dit uiteindelijk zou erkend worden en zij met een vebeterde oplossing op de proppen zouden komen. Ik weet ook dat die van jou ondertussen vervangen zijn maar dat er nog onduidelijkheid is over wie dit nu gaat betalen. Ik wacht eigenlijk dus ook de afloop van dat verhaal wat af voor ik er mee verder ga. Ondertussen heb ik mijn slijkweerders zelf hersteld met nogal straffe tape (houdt nog steeds)
Ik zie dit eigenlijk meer als een tekortkoming van Chevrolet dan van mijn dealer. Maar inderdaad, onrechtstreeks krijgen Chevrolet dealers dus hierdoor ook een slechte reputatie. Dit soort zaken moet niet teveel voorvallen want dan ga ik ook mijn conclusie trekken.

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2011 23:03

Nu weer een berichtje van Chevrolet Europa (via FB) dat ze mij volgende week gaan contacteren ivb met die taal verandering.
Ook ondertussen nog eens meegeven dat je veel te lang moet wachten voor kaart updates.

ik had namelijk een FB actie op touw gezet met volgende melding
"I 've got a mail from Navteq that there will be a map update for factory build inn CD500 system for the Chevrolet Cruze 2009/2010 in FEBRUARY 2012 !!! It takes to long for map updates , with TomTom You have 4 map updates a year and is much cheaper therefor I will never recommend to buy a Cruze or other Chevrolet with standaard GPS system . This is very bad after sales service !!!" en fototje erbij


Afbeelding

en deze op de Facebook groepen geplaatst van GM , Chevrolet Europe , en onze eigenste Chevrolet Cruze fan page.

Blijkbaar moet er iemand wakker geschoten zijn want ik kreeg vrijwel onmiddellijk respons via facebook mail.


Dus word vervolgd.......

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 06-11-2011 10:30

:D hehe, goe bezig alvast !

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 06-11-2011 11:07

De macht van de media :) Je hebt blijkbaar al geleerd hoe je bepaalde instrumenten kan bespelen (met gevolg) Ben benieuwd hoe het af loopt en of er nu meer schot in de zaak komt.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-11-2011 11:14

ben dan toch weer erg benieuwd wat voor oplossing zij gaan aandragen
en Stone, had je direct al laten weten dat de taal niet goed stond toen je cruze werd geleverd?
ik vind nog steeds dat de taal die in de streek gesproken word ook in je cruze standaard moet zijn
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2011 12:53

CruzerLT schreef: en Stone, had je direct al laten weten dat de taal niet goed stond toen je cruze werd geleverd?
ik vind nog steeds dat de taal die in de streek gesproken word ook in je cruze standaard moet zijn
Neen en het stoort mij eigenlijk niet , maar toen ik op de meeting in Brugge stond en de wagen aan mensen toonde was dit het eerste wat opviel bij die mensen dus....
En eigenlijk moest de dealer dit gezien hebben voor de overdracht van de Cruze.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-11-2011 13:09

Stone schreef:
CruzerLT schreef: en Stone, had je direct al laten weten dat de taal niet goed stond toen je cruze werd geleverd?
ik vind nog steeds dat de taal die in de streek gesproken word ook in je cruze standaard moet zijn
Neen en het stoort mij eigenlijk niet , maar toen ik op de meeting in Brugge stond en de wagen aan mensen toonde was dit het eerste wat opviel bij die mensen dus....
En eigenlijk moest de dealer dit gezien hebben voor de overdracht van de Cruze.
ook van de dealer dan niet helemaal eerlijk om je daar niet over in te lichten
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2011 16:23

CruzerLT schreef:
ook van de dealer dan niet helemaal eerlijk om je daar niet over in te lichten
Het zou mij eigenlijk zelfs niet verbazen moest hij de werking er niet van kennen.

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”