Nederlandse taal niet selecteerbaar .

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Gast

Nederlandse taal niet selecteerbaar .

Bericht door Gast » 06-10-2011 15:20

Afbeelding

Aangezien de Cruze toch binnen moet voor jaarlijks groot onderhouds beurt had ik een mailtje gestuurd naar Chevrolet Costumer Service met de vraag dit verholpen zou kunnen worden en ik kreeg volgend antwoord
" Geachte heer ,

Hiervoor hebben wij op 29/07/2011 een technische nota gestuurd naar onze dealers.
Zij weten wat er moet gedaan worden om dit euvel op te lossen.

Hoogachtend,

Erna Van Cleynenbreugel
Customer Care Supervisor
S.A. CHEVROLET BELGIUM N.V."

Het zou mij niet verwonderen dat men de software gewoon gaat updaten .

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 06-10-2011 17:50

wow een positief antwoord van chevrolet zonder heen- en weergemail :P
leuk dat het opgelost kan worden!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-10-2011 20:09

ja zo kan het ook, weer een + punt voor chevrolet ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2011 12:30

CruzerLT schreef:ja zo kan het ook, weer een + punt voor chevrolet ;)
Veel te nobel gedacht , de taal update word gedaan via een dvd/cd de dealer kan die bestellen maar blijkbaar ben ik de enigste met dit euvel dus wil hij dit blijkbaar niet , de enigste technieker van Chevrolet in Belgie kan dit ook , die heeft zo een dvd/cd en er zou een afspraak zijn ALS hij in onze regio komt hij die dvd/cd bij de dealer zou laten. Lees wel ALS ......

Ongelooflijk hé ..... :cry: :cry: :evil:

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 04-11-2011 12:36

chevrolet weer is op zijn smalst, word je weer!!!!! niet vrolijk van
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 04-11-2011 13:34

Ja jammer. Je zit enerzijds met een goed product (Cruze) en een aantal dealers die hun best doen om een goede service te leveren. Niet allemaal maar over mijn dealer (LHC) kan ik tot hier toe enkel positieve zaken vertellen. Maar aan de andere kant hoor je dan dit soort verhalen. En daar wordt je inderdaad niet vrolijk van :?

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 04-11-2011 21:30

dat klinkt dus dat je dealer, ALS hij die dvd zou bestellen, er nog zou moeten voor betalen?? das dan echt wel absurd! chevrolet verkoopt een wagen in belgië (waar frans EN nederlands de moedertalen zijn) waarbij de gps geen nederlands kent... is hetzelfde als een cruze in duitsland verkopen zonder duitse gps...

te dom voor woorden...
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-11-2011 09:21

Inderdaad Rostie. Het lijkt dat Chevrolet hier een fout gemaakt heeft door de nav met de verkeerde taal te leveren. Dan moet Chevrolet dit toch ook rechtzetten, niet?

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2011 12:02

Rostie87 schreef:dat klinkt dus dat je dealer, ALS hij die dvd zou bestellen, er nog zou moeten voor betalen?? das dan echt wel absurd! chevrolet verkoopt een wagen in belgië (waar frans EN nederlands de moedertalen zijn) waarbij de gps geen nederlands kent... is hetzelfde als een cruze in duitsland verkopen zonder duitse gps...

te dom voor woorden...
Ik weet niet of de dealer deze moet betalen maar hij kan/kon die wel bestellen blijkbaar .

De Cruze stond al op de boot (tesamen met die van CruzerLT) toen ik heb bestelde en volgens mij was hij oorspronkelijk bestemd voor de Scandinavische of Duitse markt , eigenlijk is de dealer hier in fout hij had dit moeten opmerken en de taal cd direct moeten aanvragen. Maar ik heb het gevoel dat de communicatie tussen Dealer en Chevrolet ook niet altijd optimaal is (waarschijnlijk nog iets dat ze nog geërfd hebben van het Daewoo tijdperk).

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2011 12:08

arrivinghere schreef:Ja jammer. Je zit enerzijds met een goed product (Cruze) en een aantal dealers die hun best doen om een goede service te leveren. Niet allemaal maar over mijn dealer (LHC) kan ik tot hier toe enkel positieve zaken vertellen. Maar aan de andere kant hoor je dan dit soort verhalen. En daar wordt je inderdaad niet vrolijk van :?
Goed voor jou dat je met een goeie dealer zit , maar over de slijkweders zaak kon hij U toch ook niet verder helpen hé.

Tot op een zeker punt zijn ze allemaal goed hoor maar als het geld of tijd kost dan heeft de ene er meer voor over dan de andere .
Service is een woord dat men gebruikt om reclame te voeren en klanten te lokken maar men hoopt dat ze die zo weinig mogelijk moeten geven , juist hetzelfde met garantie.

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”