Standaard navigatie CD500.

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 06-11-2011 11:43

CruzerLT schreef:op de tomtom staan 42 landen, maar ik weet niet of ze ook allemaal gedetailleerd worden weergegeven
Ik veronderstel van niet. Maar ik heb er toch plezier van gehad in Frankrijk. Die Live versies hebben bijvoorbeeld ook Google Search en dan kan je bijvoorbeeld in de buurt zoeken naar de dichtstbijzijnde pizeria's, bepaald grootwarenhuis, bowlingbaan, apotheker...
Tot hoever die detailkaarten precies gaan, weet ik eigenlijk niet. Maar Duitsland, Frankrijk, Italië staan er zeker in detail op weet ik uit ondervinding.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-11-2011 11:56

arrivinghere schreef:
CruzerLT schreef:op de tomtom staan 42 landen, maar ik weet niet of ze ook allemaal gedetailleerd worden weergegeven
Ik veronderstel van niet. Maar ik heb er toch plezier van gehad in Frankrijk. Die Live versies hebben bijvoorbeeld ook Google Search en dan kan je bijvoorbeeld in de buurt zoeken naar de dichtstbijzijnde pizeria's, bepaald grootwarenhuis, bowlingbaan, apotheker...
Tot hoever die detailkaarten precies gaan, weet ik eigenlijk niet. Maar Duitsland, Frankrijk, Italië staan er zeker in detail op weet ik uit ondervinding.
misschien alleen de westelijke kaarten in detail
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 06-11-2011 12:09

Deze kaarten staan er bij mij in detail op
Gedetailleerde dekking Andorra, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Hungary, Malta, Monaco, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Ireland, Netherlands, the United Kingdom, Canary Islands, the Vatican City

En deze gedeeltelijk
Gedeeltelijke dekking Turkey (), Latvia (), Croatia (), Bulgaria (), Russian Federation (), Ukraine (), Romania (), Azores (), Madeira ()

En deze aansluitende wegen
Aansluitende wegen Albania, Bosnia and Herzegovina, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Serbia, Belarus

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2011 12:30

CruzerLT schreef: ik zou ook wel een update willen, als hij een beetje betaalbaar blijft
is het niet zo dat als 1 man de nieuwe cd2012 koopt hij door meerdere navi's ingelezen kan worden??
De updates kosten allemaal rond de honderd Euro kijk maar op de site van Navteq.
Zolang dat uw Cruze van Bj 2010 is zou dit idd moeten lukken met 1 cd/dvd (want het zijn eigenlijk dvd's)(bij update van cruze model 2010).

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2011 12:38

arrivinghere schreef:Dat vind ik dus ook bizar. Op zo'n klein ding als een tomtom kan heel Europa en dan zou zo'n cd 500 maar zo'n klein geheugen hebben.
Als ik het goed begrijp, heb jij dus al zo'n cd van Frankrijk er bij gekocht Stone. Als je deze dan in het geheugen zet, dan is Benelux er uit veronderstel ik? Of je kan de cd van Frankrijk mogelijks in de cd-lezer laten steken maar dan kan je volgens mij niet meer gelijktijdig een muziek cd afspelen, niet? Heb je nog andere kaarten bijgekocht? En wat kost zoiets?
Neen ik heb nog geen cd/dvd van Frankrijk deze zou bijna het volledige geheugen in beslag nemen en kan idd niet tezamen met de Benelux in het geheugen .
Ik denk dat het zou moeten lukken met de cd/dvd van Frankrijk in de lezer en Benelux in het geheugen maar ben niet zeker.
Kostprijs per kaart 109 Euro via de Navteq site.

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2011 12:44

arrivinghere schreef: Ik veronderstel van niet. Maar ik heb er toch plezier van gehad in Frankrijk. Die Live versies hebben bijvoorbeeld ook Google Search en dan kan je bijvoorbeeld in de buurt zoeken naar de dichtstbijzijnde pizeria's, bepaald grootwarenhuis, bowlingbaan, apotheker...
Tot hoever die detailkaarten precies gaan, weet ik eigenlijk niet. Maar Duitsland, Frankrijk, Italië staan er zeker in detail op weet ik uit ondervinding.
Op de kaarten van de Cruze staan ook POI's zoals pretparken , Chevrolet Opel dealers , musea enz.....

Gast

Bericht door Gast » 07-11-2011 06:21

Vandaag eens geprobeerd gps geprogrammeerd om naar Perpignan (Frankrijk ) te gaan , nadat je land geselecteerd hebt vraagt hij wel of via een kaart in cd lezer wil werken of dat je met de kaart uit het geheugen wil werken. Aangezien ik geen kaart van Frankrijk heb geheugen gekozen en hij brengt mij naar het centrum van Perpignan je kan wel geen straat ergens in Perpignan programmeren want die heeft hij niet ik vermoed dat je dit wel kan met de cd van Frankrijk in de lezer.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-11-2011 17:36

Is toch ook al iets dan. In ieder geval beter dan niks.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 07-11-2011 22:16

Ben al blij dat ik geen ingebouwde navigatie heb genomen .
Als ik om de 3 jaar een nieuwe pakard bell of tom tom of weet ik veel koop van 100 euro dan heb ik altijd recente kaarten en flitslocaties bij zonder te veel moeilijkheden met updates.
Maar ik begrijp het volledig als je het wel hebt dat je wil dat het goed werkt.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-11-2011 22:20

zo is het het moet gewoon naar behoren werken!!
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”