Geen preset na gebruik CD

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Plaats reactie
muzzer
lid
lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 02-02-2011 22:54

Geen preset na gebruik CD

Bericht door muzzer » 07-06-2011 18:30

Als ik omschakel van cd naar radio neemt de radio NIET de laatst gebruikte preset.
Neemt zelfs geen enkele preset :roll: Ik dien dus steeds manueel de preset weer in te geven. Is dit aan te passen?

Gast

Re: Geen preset na gebruik CD

Bericht door Gast » 07-06-2011 18:56

muzzer schreef:Als ik omschakel van cd naar radio neemt de radio NIET de laatst gebruikte preset.
Neemt zelfs geen enkele preset :roll: Ik dien dus steeds manueel de preset weer in te geven. Is dit aan te passen?
Met of zonder Navigatie ?

muzzer
lid
lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 02-02-2011 22:54

Re: Geen preset na gebruik CD

Bericht door muzzer » 07-06-2011 21:37

Stone schreef:
muzzer schreef:Als ik omschakel van cd naar radio neemt de radio NIET de laatst gebruikte preset.
Neemt zelfs geen enkele preset :roll: Ik dien dus steeds manueel de preset weer in te geven. Is dit aan te passen?
Met of zonder Navigatie ?
Zonder

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-06-2011 23:21

Normaal hoort hij dit wel te doen. Let wel op: je moet 2x op SRC drukken om FM te selecteren. Als je slechts 1xdrukt selecteer je AM. En als daar dan geen presets in zitten....Nu je zal dit ook wel al weten veronderstel ik maar het kan altijd dat je dit over het hoofd gezien had. Voor de rest vind ik in de instellingen niks terug waar je die presets kan uitzetten. Ik heb wel de radio met cd-wisselaar (LT) misschien heb jij een andere?
Als een autoradio verkeerd wordt aangesloten (lijkt me straf voor een standaard ingebouwde :?: )kan het zijn dat deze geen presets onthoudt. De autoradio moet continu stroom krijgen voor het geheugen. Als dit dus afgetakt wordt van het contact (verkeerd dus, maar dit gebeurt nog wel eens met amateurs die aftermarket radio's inbouwen) kan dit natuurlijk niet werken. Kan natuurlijk ook gewoon iets mis zijn met de radio. Als het niet werkt zoals dat hoort, valt dit natuurlijk onder garantie en moet de dealer het oplossen.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 07-06-2011 23:32

ik zou ook es deftig in de gebruikshandleiding moeten kijken betreffende de radio want ik zou ook wat willen veranderen qua zenderopslag

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”