usb aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Gast

Bericht door Gast » 01-07-2013 07:39

Hey Kenny. Heb nog niks besteld, dus kan helaas nog geen duidelijkheid geven!

Groet

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 28-01-2015 22:52

Is iemand hier al iets mee opgeschoten? Ben zelf ook erg benieuwd namelijk

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 29-01-2015 07:21

Er zijn hier mensen die iets met een fm transmitter hebben geprobeert of ( netzo als ik ) een hele nieuwe radio geinstaleert. Jij hebt waars een radio zonder navigatie en in je armsteun een aux aansluiting. Helaas is het niet eenvoudig om hier een usb aansluiting op aan te sluiten!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

simon
Newby
Newby
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-12-2015 11:45

Bericht door simon » 23-12-2015 06:59

Hoi allen ook ik zit zonder usb heeft iemand al een oplossing gevonden ben zeer benieuwd :lol:

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 23-12-2015 14:51

Nee, ik heb op Cruzetalk ooit eens geinformeerd over het inbouwen van een originele Cruze unit met usb, maar blijkbaar moet je dan ook bijna je halve bekabeling gaan vervangen/bijtrekken.

Volgens mij zijn er standaard drie units, de LE/LS (geen climate control/klein displaytje), de LT (groter schermpje met climatecontrol) en de LTZ (met kleurenscherm, usb, navigatie enz.

Ik heb de LT uitvoering, en dan mis je dus blijkbaar je kabels naar de usb en de antenne van de gps. De heren op Cruzetalk zijn toch aardige sleutelaars maar zelfs zij zouden er niet aan beginnen...

Denk dat een aftermarket unit toch echt de enige oplossing is.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 27-12-2015 13:56

Bart schreef:Nee, ik heb op Cruzetalk ooit eens geinformeerd over het inbouwen van een originele Cruze unit met usb, maar blijkbaar moet je dan ook bijna je halve bekabeling gaan vervangen/bijtrekken.

Volgens mij zijn er standaard drie units, de LE/LS (geen climate control/klein displaytje), de LT (groter schermpje met climatecontrol) en de LTZ (met kleurenscherm, usb, navigatie enz.

Ik heb de LT uitvoering, en dan mis je dus blijkbaar je kabels naar de usb en de antenne van de gps. De heren op Cruzetalk zijn toch aardige sleutelaars maar zelfs zij zouden er niet aan beginnen...

Denk dat een aftermarket unit toch echt de enige oplossing is.
Volmondig mee eens!

Het mooie is dat je dan ineens veel meer krijgt dan alleen je usb :lol:
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”