usb aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 13-05-2013 19:07

kenny schreef:Mijn wagen is van bouwjaar 2011. Ik heb hem nog maar juist (stockmodel).

Ik zal dit ook eens verder onderzoeken en ook eens navraag doen bij mijn dealer. Nu weet ik toch al iets meer. Ik vind 400 euro eigenlijk wel redelijk veel. Zeker als je weet dat je een radio + gps op internet voor de cruze al vind voor 500 euro.
Maar ik ga hier ook zeker navraag voor doen en dan laat ik het wel weten.

alvast bedankt :)
Hallo Kenny, van harte welkom hier op het forum
we zouden het op prijs stellen als je van jezelf een voorstelling wilt geven in het voorstel topic
we zijn namelijk erg nieuwsgierig met wat voor cruze je rijd :P
sedan, hatch of sw ,welke kleur? we weten in elk geval al dat je een LS hebt
en als je foto's hebt, zien we ook graag 8)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 10:33

Ik heb nog wat rondgekeken op het internet. En als je hier (http://www.amazon.com/ACDelco-22797218- ... PDKIKX0DER) op gaat kijken en de recensies leest dan ziet het er wel heel interessant uit. Ze spreken wel niet van een kabelboom die moet vervangen worden dus ik weet nu niet of je die er nog apart zou moeten bij bestellen of niet.
Op youtube staan ook verschillende filmpjes van hoe je het moet installeren.
(http://www.youtube.com/watch?v=QYD6r198slg)
Ik ga wel nog wachten op het antwoord van mijn dealer voor ik het ga bestellen.

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 10:42

Alle informatie is van harte welkom Kenny :) Ik wil dit namelijk ook snel aanpakken want ik ben het beu. Ben erg benieuwd wat jou dealer allemaal te melden heeft. Aangezien Chevrolet geen antwoorden wou geven aan mijn dealer (officiële dealer overigens).

Zou wel fijn zijn als er geen kabelboom bij hoeft, maar hoe voorzie je de nieuwe aansluiting dan? Er moet namelijk wel een kabel van je nieuwe PDIM richting je armsteunbak komen. Aan de reviews te lezen gebruiken deze mensen hem voor bluetooth.

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 10:52

Mijn dealer is ook een officiële dus nog even wachten op een antwoord. Ik hoop dat hij snel reageert. :D
Ik had ook wel gedacht dat er een nieuwe kabel zou moeten tussenkomen. Maar de aansluitingen zijn wel hetzelfde als de oude heb ik al gezien. Dus misschien dat de kabelboom in iedere cruze wel de zelfde is. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker he :) . Je zal dat waarschijnlijk wel kunnen zien als je alles open legt in je cruze. Maar daar zie ik wel wat tegenop om dat zonder beschadigingen te doen. Op internet staat wel dat het gemakkelijk gaat maar jah.. :)

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 11:00

Ja ik denk dat het installeren geen probleem is. Het lastige is om uit te zoeken welke hardware je moet hebben! Mijn gevoel zegt dat die kabelboom toch anders is, al zou ik het liever niet hebben natuurlijk.

Nog even in mijn oude mail lopen speuren en kwam dit nog tegen:

Chevrolet wil er niks van weten, dit is volgens hun aanpassing vh product waar zij geen assistentie aan verlenen.

Goed , ik heb het uiteraard zelf uitgepluist en weten te vinden.

Het gaat hier om de PDIM van model 2012-2013.

Deze kost € 325.00 incl.BTW.

De USB poort kost €8.41 incl.BTW

En bij de kabelboom zal ik extra tijd voor uit moeten trekken aangezien hier verschillende varianten in zitten

en dit onderscheid wordt weergegeven in de vorm van optiecodes welke ik zal moeten gaan uitzoeken,

deze prijs varieert van €76 - € 129.50 incl. BTW

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 11:04

ok, dat ziet er dus niet zo goed uit. Dan kan je misschien al beter gewoon een nieuwere versie van de radio er in steken dan kom je misschien al goedkoper uit als je alles optelt.
Mijn dealer heeft mij juist terug gemaild maar hij kent dat niet maar hij heeft me wel het adres gegeven van iemand anders. Dus ga ik daar maar eens bij horen.
Want € 450,00 vind ik wel redelijk veel voor een usb poortje :?

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 11:10

Ja maar Kenny je kunt het via ebay voor de helft krijgen. Je moet alleen even de goede hebben. 450 euro vind ik ook te veel natuurlijk.

De Orlando en Camaro hebben volgens mijn dealer ook dezelfde PDIM trouwens.

http://www.shopchevyparts.com/electroni ... 52215.html

We zouden deze kunnen kopen. Die was ik al eerder tegengekomen. Is inclusief kabel.

Is omgerekend 105 euro :shock:

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 11:40

Ah, dat klinkt al veel beter :D.
En aangezien dit inclusief kabel is zal hij wel veranderd moeten worden waarschijnlijk.
Nu inderdaad ergens vinden dat we zeker de goede te pakken krijgen he.

Allemaal niet gemakkelijk hoor voor een usb-poortje :D
Maar we zullen er wel uit geraken waarschijnlijk ;)

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 12:16

Ik denk dat deze wel gaat werken eigenlijk. Ik weet sowieso dat hij van de Camaro wel moet werken, maar weet niet van welk jaar deze is. Ik denk dat we het er maar op moeten wagen!

Heb je trouwens de reviews gelezen? Er staat dat je hem moet laten inregelen. Dit kan bij de dealer. Heb net mijn dealer even gebeld, en het met de werkplaats chef besproken. Hij zegt dat alle software online staat dus dat moest wel lukken dacht hij.

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 12:27

Ja, ik heb ook wat schrik dat dit niet op alle bouwjaren gaat werken van de cruze. Mijn dealer gaat dit ook nog nooit gedaan hebben (hij kende het niet eens :? )
Ik ga nog een beetje verder horen. Ik zou toch graag nog iets zekerder zijn :oops:.
En gaat uw dealer het dan willen doen? Als je het product ergens anders koopt?

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”