usb aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 05-06-2013 22:39

Ja, inderdaad dit is slecht voor hun imago. Maar of ze het hun gaan aantrekken weet ik niet hoor. Het is ook maar personeel he die dit moeten afhandelen.

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2013 11:04

Nieuws!

Ik werd zojuist gebeld door een mevrouw van Chevrolet met de vraag bij welke dealer ik ben. Zij heeft toen contact opgenomen met mijn dealer om het probleem te bespreken. Je zult het misschien niet geloven maar na een korte diagnose bij mij dealer gaat het verder geen probleem opleveren om dit te upgraden :shock: De dealer moet even weten wat voor ?versterker? uitgang er aanwezig is. Vervolgens weten ze welke er op gaat werken. Ook hebben ze een naam van iemand van de technische dienst van Chevrolet waar ze nu wél terecht kunnen! :)

Het is dus allemaal geen enkel probleem en iedereen werkt mee :?

Het lijkt mij dat je ook gewoon zelf de boel los kunt trekken om vervolgens je uitgangen te vergelijken met een foto van een PDIM en haar kabelboom. Denk je niet Kenny?

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 07-06-2013 01:57

Heel goed nieuws. Eindelijk komen we een stap verder. :lol:
Volgens mij heeft mijn dealer dan toch niet echt geïnformeerd bij chevrolet.

Ik denk ook wel dat dat dan moet lukken. Gewoon kijken dat je een PDIM zoekt met dezelfde aansluiting en met USB functie.

Misschien kan je nog even wachten tot je dealer exact weet welke PDIM je nodig hebt?

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2013 07:40

Ik denk wel dat je dealer contact opgenomen heeft met Chevrolet hoor. Mijne heeft dat toen ook gedaan en toen zeiden ze "dat is aanpassing van het product, en daar werken we niet aan mee".

Ditmaal heb ik een klacht ingediend. Heb ook even vermeld dat dit niet goed voor hun imago is aangezien ik actief ben op een Chevrolet forum.

Nu is alles ineens koek en ei :shock:

Maar ik ga nog wel even langs mijn dealer maar het komt er op neer Kenny dat ze eerst alles moeten lostrekken voor ze kunnen zien welke past. Ik denk dat ik dat zelf even voorzichtig ga doen en dan maak ik wel wat foto's ervan. Dan kan ik beslissen of ik het via de dealer koop of via internet. Het is dus niet zo dat de dealer op dit moment meer voor ons kan doen zonder dat zij meer van onze radio weten.

Groet

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 07-06-2013 18:28

ja, ok dat je dealer niet weet welke er in moet kan ik verstaan. Maar chevrolet moet toch weten welke je er in moet steken :?: :? :?:

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-06-2013 20:29

blijft al met al toch een puzzel die zich niet makkelijk laat oplossen :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 10-06-2013 09:32

Ja het verhaal blijft vaag hoor. De dealer heeft mij gebeld. Zij zouden de diagnose deels moeten stellen omdat ze niet weten welke kabelboom er in ligt. Ze zouden van alles moeten doormeten en zo. Dat zou uren in beslag kunnen nemen. Ik zei toen dat je beter sowieso een complete set kunt kopen omdat die kabelboom toch niet voldoende is (denk ik). Hij zei dat het dan wel wat simpeler wordt.

Ze hebben echter al met een Astra een keer een klant gehad die ook zoiets wilde. Omdat het zo ingewikkeld was hebben ze toen besloten het goed uit te zoeken voor toekomstige klanten. Uiteindelijk na veel kosten hebben ze het opgegeven.

Volgens de dealer komen er bij nieuwere auto's altijd onvoorziene problemen de hoek om kijken als het gaat om later aanpassen van dingen. Dan blijkt dat de besturingsmodule niet capabel is of zoiets :roll:

Ik denk dat ik gewoon op de gok zo'n ding koop via ebay ofzo, vervolgens zelf de boel er in zet, en dan naar de dealer rij met de vraag of ze hem kunnen uopdaten/flashen. Ik denk dat het gaat lukken maar zekerheid is er niet.

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 11-06-2013 07:17

Eigenlijk wel raar he dat ze niet kunnen vinden welke kabelboom er in ligt. Zijn er van die auto's dan geen elektrische schema's? :?

Ik wens je alvast veel succes. Ik ga het voorlopig zo laten. Ik ga dit jaar toch niet op vakantie met de wagen dus ik blijf in belgie. Dan is dat nog niet zo nodig die USB.

:)

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 11-06-2013 20:45

Dit is echt zot!
Volgens mij hoeft het heel zo moeilijk niet.
Ben benieuwd of die PDIM die je wilt gaan aansluiten gaat werken!

Laat maar weten!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 29-06-2013 08:44

En Onno weet je nog iets meer? Heb je de pdim al besteld?
Ben nog altijd benieuwd of het zou lukken.

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”