usb aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 17-05-2013 18:29

Interessant om dit te volgen ;)
Ik zit dus ook met het geen USB probleem.

Wilde het gehele audio systeem vernieuwen want heb ook geen navigatie maar dan zouden er diverse opties niet meer werken dus te riskant vond ik.

Er zijn hier wel mensen met een after market Pioneer systeem maar daar verander je je midden console mee wat ik dus liever niet wil.

Hou ons op de hoogte!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 17-05-2013 18:45

Neen, dat is niet echt de reactie die we wouden hebben.

Maar mijn dealer heeft nu ook gemaild naar chevrolet. Dus misschien hebben we daar nog een kansje bij. Hij ging mij het antwoord doorsturen.

Ik hoop dat ik snel antwoord terug krijg met goed nieuws.


Hehe Chevy, maar veel wijzer geraak je er wel niet uit denk ik he. :)
Maar we geven niet op hoor ;)

Gast

Bericht door Gast » 19-05-2013 13:19

Hoe meer mensen hier mee bezig zijn hoe beter :) Waardeloos dat zoiets niet gewoon bij dealers bekend, maar we komen er zeker wel achter !!

Ben benieuwd wat ze jou te vertellen hebben Kenny

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2013 09:43

Nog geen reactie van je dealer Kenny?

Moet de communicatie via de postduif ofzo :P

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 24-05-2013 15:50

hehe ik denk het.
Nee, nog steeds geen reactie. :( Als ik tegen volgende week nog geen reactie heb zal ik nog maar eens een mail sturen.

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2013 15:52

Volgens mij is dat gewoon laksheid van je dealer ;) Chevrolet reageert binnen een dag normaal :shock:

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 03-06-2013 23:14

Ik heb eindelijk terug bericht gehad van mijn dealer maar zonder resultaat. :cry:

Hey Kenny,

Over de PDIM kennen ze bij Chevrolet ook niks…
Ze verstoppen zich achter het feit dat het geen origineel onderdeel is van een Chevrolet en ze er daarom niks van moeten weten.


Met vriendelijke groeten

Bart Blommaert


Verkoopsadviseur
Garage Houttequiet NV
Chevrolet - Opel
03/780.34.34
www.houttequiet.be

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2013 07:45

Wat een stelletje apen zijn het ook. De PDIM van de Cruze, Orlando en Camaro zijn als het goed is gewoon gelijk. Je kunt ook een PDIM van een nieuwere Cruze in jouwe plaatsen. Hoezo dan geen Chevrolet onderdeel? :shock:

Ik ga het via mijn dealer wel weer proberen.

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 04-06-2013 22:28

Dat heb ik ook geantwoord naar mijn dealer dat dit er standaard inzit dus dat dit wel een standaard onderdeel is. Maarja.. :?

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2013 07:43

Het kan ook zijn dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen. Als ze het niet 100% zeker weten wat wel en wat niet werkt, zullen ze het ook niet durven zeggen denk ik.

Wij hebben in ieder geval helemaal niets aan Chevrolet Nederland. Aanpassing van het product, hou toch op :?

Edit:

Ik heb Chevrolet Nederland nogmaals gemaild. Slecht voor hun imago dit soort gedoe. Alle Chevrolet rijders op dit forum lezen over de gebrekkige service.

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”