usb aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 13:08

Ja het gebeurt niet zo vaak. Degene die ik aan de telefoon kreeg wist ook niet wat het was. Toen kreeg ik iemand anders en die wist wel wat ik bedoelde. 100% zekerheid is er nooit maar het moet wel degelijk kunnen. Kijk maar eens bij de engelsstalige forums. Ze gebruiken daar allemaal Camaro PDIM's op hun Cruze.

Ik zal straks weer even speuren! We komen er wel uit 8)

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 13:14

Ja, ik heb het ook al gelezen op de forum's maar er zijn ook een paar verschillende types pdim's en ik denk dat je moet kijken dat je de juiste neemt voor het bouwjaar van je wagen.
En ik kan niet echt terug vinden welke pdim je bij welk bouwjaar moet gebruiken.
Hier heb ik er nog een gevonden en daar staat wel bij dat het voor de Cruze is.
http://www.gmpartsgiant.com/oem/2011-ch ... -6698.html

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 13:26

Die zouden we kunnen nemen, maar is wel gelijk een stukje duurder.

Hier nog een interessante link met foto's

http://www.cruzetalk.com/forum/57-how-l ... aming.html

Ik weet eigenlijk niet of het wel uitmaakt welk bouwjaar je hebt?

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 14-05-2013 13:35

Ik weet het dat hij veel duurder is en ik weet ook niet juist wat er allemaal bij zit dusja. Er staat niks van uitleg bij :?
Op dat forum praten ze wel over het type software denk ik (DB/DD). Weet jij wat dat bij jouw is. En ik weet ook niet of dat iets uitmaakt eigenlijk.

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 13:42

Nee dat weet ik helaas niet! Ik denk dat het toch gewoon proberen wordt.. 100% zekerheid is moeilijk te vinden. Zeker bij een 2009 model die ik heb. Daar vind je niets over :? We zouden Chevrolet ook zelf kunnen mailen eventueel? Of kan zoiets niet? Of gewoon een andere officiële dealer bellen in de buurt. De vraag is alleen of ze dat allemaal voor ons gaan uitzoeken. Waarschijnlijk zeggen ze dan gewoon dat ze het niet weten om tijd te besparen.

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2013 15:59

Kijk Kenny, dit bedoelen ze met DB/DD:

The latest release, as of this post is:

Hardware: DB
Software: DD

To display the hardware and firmware versions, simply plug in a USB stick / iPod to start playing some music, then PRESS AND HOLD the MENU button for several seconds. The display will show what version you have. If you have anything earlier, send it in and hopefully they will update the software or install a new PDIM for you!


Misschien kunnen wij hetzelfde doen als we een cd afspelen? Ik weet alleen niet of we er wat mee opschieten..

Ik denk dat ik maar eens bij een andere dealer ga informeren.

Nog een idee trouwens. Stel je neemt de volgende foto mee naar de dealer:
http://www.shopchevyparts.com/electroni ... 52215.html

Dan vraag je daar of ze in de computer kunnen kijken of ze de update voor dat nummer kunnen vinden. Dan weet je al heel wat meer.

Deze link geeft veel duidelijkheid over dat je wél een nieuwe kabel nodig hebt en hem wél moet laten flashen:
http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=291758

Deze persoon heeft het over dezelfde die wij hebben gezien volgens mij

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 15-05-2013 06:59

Wat me is opgevallen is dat het erop lijkt dat ze alleen maar bij de camaro de kabelboom vervangen bij de cruze heb ik dit nog niet gelezen. Ik ga eens horen bij mijn dealer of dat die geen contactgegevens heeft van iemand van chevrolet die ons kan helpen.

Gast

Bericht door Gast » 15-05-2013 13:38

Ik zal nog wel wat speuren naar cruzers die het gedaan hebben. Las wel iets over dat je soms geen kabel nodig hebt, maar begreep niet helemaal hoe dat zat. Geloof dat je dan sowieso al een PDIM met aux en usb had moeten hebben.

Ik denk dat ik uiteindelijk die blauwe van de camaro ga proberen. Die was maar 105 euro

Gast

Bericht door Gast » 15-05-2013 16:26

Ik heb zojuist Chevrolet Nederland gemaild

kenny
Newby
Newby
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-05-2013 11:07

Bericht door kenny » 15-05-2013 18:46

ik hoop dat die ons verder kunnen helpen. heb nog niks ontvangen van mijn dealer.

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”