achteraf ingebouwde navigatie

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Plaats reactie
rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 29-04-2011 19:10

ging vandaag de navigatie in orde komen?

Bah neen!

dealer GMAN hun secretaresse belde om 12u dat de expert van Pioneer nog niet was geweest, hoewel beloofd in de voormiddag.
Zij ging een halve vakantiedag nemen en haar collega ging me op de hoogte houden...
Om 15u30 belde ik zelf terug met een gevoel van "hoe zit dat nu?"... en heb heel de garage aan de lijn gehad, behalve de technieker van de "soundshop" die ik herhaaldelijk vroeg...
Opnieuw een secretaresse: "iedereen is druk bezig, kan niemand bereiken en neen ik weet niet wie u bent... dus opnieuw alle gegevens: naam? nummerplaat? probleem?... straks bellen ze U terug...

en dan ben ik hééééééééééél boos geworden aan de telefoon dat ik gelijk een hartaanval vreesde voor mezelf.... dat het echt een klotenservice is in die garage... en dat inderdaad de secretaresse daar niet aan kan doen... maar dat het maar om een GPS gaat en niet over de reparatie van een kerncentrale....

en een kwartiertje later opnieuw een andere secretaresse die me opbelt om te melden dat het "stukje " van Pioneer niet het juiste stukje is en een nieuw onderweg was... neen, de expert van Pioneer is niet langsgeweest maar wist telefonisch hen te melden wat het probleem ging zijn en hoe het op te lossen: met een nieuwe interface, die vanuit Melsele met spoed ging opgestuurd worden... en neen, ze wist niets van mijn boze telefoon een kwartiertje eerder...

dus van een fabriek van een dealer gesproken... jongens toch! SPRING IN UW OPEL/TOYOTA/CHEVROLET die je dealt en HAAL DAT STUKJE AF IN MELSELE!!!! maak een overuurtje of werk eens een zaterdagje extra je achterstand bij en zorg dat je KLANT eindelijk content is!!!!! Ik werk zelf in semi-openbare dienst, maar wij werken veel klantvriendelijker hoor...

MAANDAG EERSTE WERK gaan ze het IN ORDE MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!! en u mag gerust het ganse weekend met de Orlando verder rijden...

Zijn we blij??????????????? nééééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!

Dus Chevrolet Belgium: mijn Chevy-gevoel is al lang naar de kloten!!! dank u Mevrouw Customer Care Supervisor voor het evenmin reageren op mijn boze mail van gisteravond... ook u zal een dagje vakantie hebben gehad vandaag... en had u wel gereageerd had het wel in de zin geweest van "de dealer dit" of "de dealer dat"... want indien u dit wel belangrijk vindt: DAN ZOU U UW VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN ALS NATIONAAL VERTEGENWOORDIGER VAN EEN AUTOMERK!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschijnlijk volgt er volgende week wel een antwoordje van Chevrolet Belgium in de trend van "u moet begrijpen dat"... en "wij betreuren dat u dit moet ervaren" en "blablablabla" met als afsluiter "veel plezier straks met uw nieuwe Cruze"...

man, man, man... zelfs LADA 30 jaar geleden werkte veel efficiënter dan jullie nu in 2011 met een "wereldmerk"...

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2011 19:50

Wat erg , wat een pokke garage dealer is dit , ik zou mij ook niet kunnen inhouden hoor dit is niet leuk meer en doet de naam Chevrolet zeker geen eer aan.

Als ik dit allemaal lees heb ik veel goesting om eens te gaan betogen met onze Cruze's daar in Mechelen "Chevrolet Belgium NV,SA
Schaliënhoevedreef 20 c
2800 Mechelen – Belgium"

Natuurlijk met eerst eens de media daarvan te verwittigen......

En als dit nog niet helpt allen naar Zwitserland waar de hoofdzetel van Chevrolet Europe , naar Stelzenstrasse 4 8152 Glattbrugg zwitserland.

Ben nu éénmaal een vakbondsman hé ....

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 29-04-2011 19:58

dank u kameraad... ben ook altijd vakbondsman geweest... en maak me bijzonder boos over de laksheid van Chevrolet Belgium en hoe ze zich de problemen altijd uit de weg praten...

Wat de job van de dame in Mechelen inhoudt weet ik niet... wel dat elke mail die ze terug sturen minstens 3 schrijffouten bevat...

Wij hebben juist een bevestiging gekregen van onze accessoireman en onze leverancier dat er momenteel geen mogleijkheid om de bekleing van de zetel aan te passen.

Hoogachtend,


Customer Care Supervisor
S.A. CHEVROLET BELGIUM N.V.


en nog erger stoort me dat niemand "technisch" mij eens belt om het probleem exact toe te lichten, ipv een secretaresse 2 keer per dag te laten bellen... ik zie de technieker voorbije woensdag nog zitten in mijn Cruze met de laptop op zijn schoot en zijn brilletje op het puntje van zijn neus... mijn aankijkend van "ochot, het klantje komt zich ook eens moeien"... en antwoorden op mijn vraag van "komt er iets uit"? "VEEL WIND JA"

VEEL WIND JA!!!

En als je die ochtend de auto binnenbracht je met koeien-ogen bekeken werd op de vraag of de Boordcomputer wel gaat blijven functioneren naast die Pioneer?... "dat gaan we straks zien, hé!"... en dat ik de auto om 12u terug nodig had: "als u dat zegt zeker? we zullen straks zien hé, maar om 12u gaan we eten"...

Een professioneel zou antwoorden: "ja mijnheer met een interface communiceert je boordcomputer parallel met de navigatie... wij hebben daar ervaring mee"... nu, 3 dagen en 2 nagestuurde onderdeeltjes verder, staan we nog nergens...

Verdorie, wat zou ik in hun plaats bang hebben om die klant kwijt te spelen: WAT IS DAT TOCH VERDORIE!!!!!!!!!!!!!!

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 29-04-2011 20:34

Erg voor je man !
Pff , zou ik ook niet willen meemaken en idd ik zou daar ook heel boos bij worden en mss hun receptie platlopen...

Mister_K
Member
Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12-02-2011 01:22

Bericht door Mister_K » 30-04-2011 00:44

gewoon een clusterbom smijten :twisted:

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 30-04-2011 08:03

ik kan je boosheid goed begrijpen rdl, dit is nou niet echt klantvriendelijk wat jouw dealer doet :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 30-04-2011 09:55

Stone schreef:Als ik dit allemaal lees heb ik veel goesting om eens te gaan betogen met onze Cruze's daar in Mechelen "Chevrolet Belgium NV,SA
Schaliënhoevedreef 20 c
2800 Mechelen – Belgium"
dan moet ik wel eerst mijn navigatie in orde hebben om het daar te vinden... :lol:

Want dat is juist mijn boosheid: dat je als chauffeur zo verhangen bent aan een GPS dat ik al 2 maanden trips of andere dingen uitstel om niet verloren of vast te rijden... de tijd van de landkaarten ben ik niet meer gewoon, sorry... :roll:

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 30-04-2011 10:04

in ieder geval, na weer een nachtje slapen, hoop ik dat Chevrolet van al deze emoties hier iets opsteekt voor de toekomst...

als je als fabriek als een jojo dan weer wel/niet modellen aanmaakt met wel/niet navigatie of andere toeters en bellen... leidt dan je dealers op, of doe een upgrade van je communicatiekanalen tussen fabriek/invoer/dealer... dat er altijd "last-minute" kan gecheckt worden wat mogelijk is voor DIE KOPER... toeval wil lukken dat mijn dealer zijn verkopers deze week allemaal op een meerdaagse cursus in het buitenland heeft gestuurd (vandaar dat ik zo vlot de Orlando mag gebruiken?)... mogelijks een opleiding van Chevrolet? (zal eerder naar Citroën zijn, want dat merk willen ze er bij nemen... reactie op sluiting Opel Antwerpen????)

Nu, vandaag, is het je wensen en verwachtingen als klant aanpassen naar het moment dat de auto effectief bij de dealer staat...

En de navigatie: ja, Chevrolet, dat kon je toch raden: een klant die dat bewust er bij wil hebben... en je kan het niet leveren: zorg dan voor een specialist die het naplaatst... zoals het lederen interieur, dat doet de dealer ook niet zelf... en zo'n navigatie plaatsen kan ook niet elke technieker... en er zijn car-shops genoeg die daar echt specialisten in zijn...

Dit risico had Chevrolet niet mogen laten gebeuren... zeker niet omdat ik al van in begin met hen in contact ben over mijn klachten van de dealer.

Ik hoop dat het alleen Belgium is voor Chevrolet waarvan het hoofdkantoor zo laks georganiseerd is of reageert...

Want als je nu al als Chevrolet lawaai maakt over bijvoorbeeld een toekomstige Malibu die je over de ganse wereld wil verdelen... pamper dan in eerste plaats je huidige chevy-bezitters... want die blijven aan je plakken in dat geval (ik heb 21 jaar NISSAN gereden... dus ik bleef echt aan het merk plakken vroeger... en het is omdat ze geen sedan hebben, dat ik verder ging shoppen...)

Als ik zie hoeveel internetters mijn bericht hier op dit forum hebben gelezen (650 keer), zouden ze toch even moeten nadenken, want 650 keer iets doorvertellen in de wereld... :roll: :roll:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 30-04-2011 13:05

Kameraden, vakbondsmannen, ik ben zelf ook delegé dus ik weet ook wel dat je iets kan verwezenlijken als je je groepeert en organiseert. Sterker nog: als je erin slaagt één blok te vormen, krijg je iedere werkgever op de knieën. We zitten hier echter wel in een andere situatie dan de werkgever-werknemers-verhouding en dat maakt dat klassieke vakbondsacties niets uithalen. We kunnen geen druk zetten door stakingen bijvoorbeeld. Maar dat wil niet zeggen dat we ons niet kunnen organiseren of niets kunnen doen. Zoals al aangehaald kunnen de media hierin een rol spelen. Maar we hebben nog andere wapens... Volgens mij is echter dit forum omwille van het openbaar karakter niet de meest aangewezen plaats om deze zaken te organiseren. We zouden wel binnen dit forum een soort subforum kunnen organiseren waar enkel door ons gekende leden toegang hebben. Er bestaat al zoiets in dit forum voor de moderators en de webmaster. We moeten dit wel eerst met Rinus en Benny bespreken natuurlijk. Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden. De vakbondsmensen zullen de "kernvergaderingen" wel kennen. Maar omwille van de grotere afstanden, is dit minder praktisch volgens mij.
Laat het eens bezinken. En om met een vakbondsuitspraak te eindigen: "Samen Sterk :!: "

Gast

Bericht door Gast » 30-04-2011 15:14

arrivinghere schreef:Kameraden, vakbondsmannen, ik ben zelf ook delegé dus ik weet ook wel dat je iets kan verwezenlijken als je je groepeert en organiseert. Sterker nog: als je erin slaagt één blok te vormen, krijg je iedere werkgever op de knieën. We zitten hier echter wel in een andere situatie dan de werkgever-werknemers-verhouding en dat maakt dat klassieke vakbondsacties niets uithalen. We kunnen geen druk zetten door stakingen bijvoorbeeld. Maar dat wil niet zeggen dat we ons niet kunnen organiseren of niets kunnen doen. Zoals al aangehaald kunnen de media hierin een rol spelen. Maar we hebben nog andere wapens... Volgens mij is echter dit forum omwille van het openbaar karakter niet de meest aangewezen plaats om deze zaken te organiseren. We zouden wel binnen dit forum een soort subforum kunnen organiseren waar enkel door ons gekende leden toegang hebben. Er bestaat al zoiets in dit forum voor de moderators en de webmaster. We moeten dit wel eerst met Rinus en Benny bespreken natuurlijk. Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden. De vakbondsmensen zullen de "kernvergaderingen" wel kennen. Maar omwille van de grotere afstanden, is dit minder praktisch volgens mij.
Laat het eens bezinken. En om met een vakbondsuitspraak te eindigen: "Samen Sterk :!: "
Weet ik ook wel maar we kunnen het ook simpel houden en een meeting organiseren op de (onbewaakte) parking van het kantoor in Mechelen (zie googlemap satteliet foto's(tijdens de week). ik denk dat ze al zouden raar opkijken als daar een paar Cruze's zich 'smorgens op hun parkeerplaats staan. :P :P

Je zou zich ook kunnen wenden aan b.v. testaankoop ,maar tegen dat deze in actie schieten en klachten beginnen te verzamelen enz enz (en ge moet nog lid zijn ook) zijt ge al meer dan een jaar ver........

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”