versterker en subwoofer aansluiten

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Plaats reactie
Nabarun
Member
Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 22-01-2011 12:14

versterker en subwoofer aansluiten

Bericht door Nabarun » 26-01-2011 18:44

hey iedereen

Ik heb een vraagje morgen heb ik men chevrolet cruze ls, ik heb nog een versterker (alpine) en een subwoofer van pioneer liggen van men vorige auto (nog maar 6 maanden oud).

is het mogelijk om deze aan te sluiten in de cruze? Volgens men garage zou het mogelijk zijn. Ik vraag het hier nog eens mss dat mensen daar ervaring mee hebben?


alvast bedankt grtz
2.0LS diesel-sedan carbon-flash black 190PK 460 Nm

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-01-2011 20:42

Ik weet niet of aan de achterzijde van het infotainment system RCA uitgangen voorzien zijn. Ik vermoed eerder van niet want meestal kunnen dan vanaf de headunit de high-en lowpass van front, rear en sub afzonderlijk geregeld worden. Maar het zou toch kunnen misschien.
Het is natuurlijk ook mogelijk, als de versterker daarvoor voorzien is, deze aan te sturen via de luidsprekeruitgangen. Maar echte kwaliteit kan je daar niet van verwachten.
Ik heb zelf ook nog de installatie uit mijn vorige auto liggen: headunit Kenwood, MP3 en CD wisselaar Kenwood, digitale sound processor Alpine, versterkers Kenwood PS en Sony X-plod, compo-sets voor en achter Velocity, kickbassen Emphaser, center speaker Visaton, subsonische filter Caliber, subwoofer Mac Audio: Mac Absolute, bekabeling en afzekering Caliber.
Maar ik heb voorlopig weinig zin om weer de hele wagen te strippen om de hele handel in te bouwen.
De standaard installatie is geen high-end maar klinkt ook niet slecht. De demping in de voorste deuren valt soms wel wat tegen. Misschien toch eens wat demping insteken als het weer wat beter is.

corensan
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10-02-2011 22:55

Bericht door corensan » 12-02-2011 16:47

Ik kan je vertllen dat er niets nada nopes op de radio zit om iets extra's aan te sluiten.
Ik heb afgelopen zomer het dashboard open gehad om m'n parrot, tomtom en een subwoofer aan te sluiten maar, nee hoor niets op de radio.
dus ik heb de subwoofer op de speakers aan moeten sluiten.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
There is intelligent life on earth.....
......But i'am just visiting

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”