Autoradio Cruze LTZ 2013

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Plaats reactie
cyrixke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-09-2013 14:45

Autoradio Cruze LTZ 2013

Bericht door cyrixke » 28-09-2013 14:49

Hallo, trotse eigenaar van een Cruze LTZ sinds vorige week donderdag, en na een week rijzen de eerste vragen naar boven :)
Eén ding wat ik enorm ambetant vind, is het feit dat de radio niet uitgaat wanneer je de auto stil legt, maar pas wanneer je je deur open doet. Ik vind hier ook geen instelling voor terug, of zie ik die ergens over het hoofd, en ben ik de enige die me daaraan ergert? Ter info: het is de radio met de Navi 600 ingebouwd. Moo systeem trouwens, maar mis de mogelijkheid om muziek te streamen via bluetooth, had ik dat vooraf geweten had ik er zeker de MyLink laten insteken :(
Maar eerst en vooral de vraag over de radio natuurlijk, want dat enerveert me redelijk :)

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Re: Autoradio Cruze LTZ 2013

Bericht door bjornoz » 28-09-2013 18:21

cyrixke schreef:Hallo, trotse eigenaar van een Cruze LTZ sinds vorige week donderdag, en na een week rijzen de eerste vragen naar boven :)
Eén ding wat ik enorm ambetant vind, is het feit dat de radio niet uitgaat wanneer je de auto stil legt, maar pas wanneer je je deur open doet. Ik vind hier ook geen instelling voor terug, of zie ik die ergens over het hoofd, en ben ik de enige die me daaraan ergert? Ter info: het is de radio met de Navi 600 ingebouwd. Moo systeem trouwens, maar mis de mogelijkheid om muziek te streamen via bluetooth, had ik dat vooraf geweten had ik er zeker de MyLink laten insteken :(
Maar eerst en vooral de vraag over de radio natuurlijk, want dat enerveert me redelijk :)
is bij de gwne radio van de ltz 2012 ook xD

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 29-09-2013 13:57

welkom hier op het forum cyrixke
ik denk dat dit bij alle cruze's is ,en niet anders in te stellen is

je mag ook een voorstelling van je zelf doen in het betreffende topic :voorstelling van jezelf en je cruze ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

cyrixke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-09-2013 14:45

Bericht door cyrixke » 29-09-2013 14:42

Will do :) Voor de rest is het tot nu toe positief hoor ;)

cyrixke
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-09-2013 14:45

Bericht door cyrixke » 07-12-2013 21:33

Intussen heb ik een oplossing gevonden voor het streamen van muziek. Heeft me wel geteld 7 euro gekost met verzending vanuit China, maar werkt erlangs het moet Away met de kabels :-).

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”