Chevrolet My link

hier kunt u alles wat betrefd geluidsinstalatie, navigatie,handsfree bellen, dvd etc. in kwijt
Plaats reactie
robby2906
Newby
Newby
Berichten: 2
Lid geworden op: 31-05-2013 16:59

Chevrolet My link

Bericht door robby2906 » 31-05-2013 17:04

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een chevrolet Cruze LTZ met een my link systeen.
Nu wou ik vragen of jullie weet hebben hoe ik mijn apps, die op mijn smartphone staan kan uploaden naar dit systeem.
Volgens de verkoper was dit mogelijk en uit de handleiding wordt ik ook niet wijzer...

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Groeten,

Robby

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 02-06-2013 19:36

hey Robby van harte welkom hier
je mag ook een voorstelling doen van jezelf met je cruze in het betreffende topic ,met alle specs zoals uitvoering kleur, motor etc.

je zal op je vraag ook nog wel een antw. krijgen ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 03-06-2013 09:59

Welkom Robby, veel plezier hier en we kijken uit naar foto's :)

Gurpo
lid
lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 10-06-2010 14:39

Bericht door Gurpo » 03-09-2013 10:57

Hallo robby,

Ik snap er ook nog niet veel van....ik heb een nokia lumia met goede
Navigatie, die je op je grote scherm blijkt te kunnen zien, maar zelfs met googelen kom ik er niet uit...als jij het een beetje doorkrijg, neem ik wel
Contact met je op, wederzijdse tips zijn nooit weg :)

racingboy
Newby
Newby
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-05-2013 09:24

Bericht door racingboy » 20-09-2013 17:41

Even Google gebruiken😉

broekven
Newby
Newby
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-02-2015 11:49

my link

Bericht door broekven » 22-02-2015 21:28

Nou, ik hoop dat iemand snapt hoe dat MyLink nu allemaal werkt. Ik worstel met hetzelfde probleem. Heb op mijn telefoon MapFactor gedownload. Dit is een GRATIS app met GRATIS kaartmateriaal. Werkt prima. Als ik mijn telefoon aansluit op de usb aansluiting gebeurt er niks op het info scherm. Nee, dat kan dus alleen met BringGo. Deze app kost €50 (of € 70 met levenslange kaartupdates).
De enige meerwaarde ten opzichte van MapFactor is het zichtbaar maken van de info op het info scherm. Niks meer, niks minder. Bovendien zijn de gebruikers van BringGo niet erg enthousiast. Dit gaat hem dus niet worden.
Ik zoek nu een nette manier om een TomTom te plaatsen in de opbergruimte boven het info scherm. Voeding krijgt hij dan via de usb.
Ik denk aan zo'n driehoek waarmee ook fotolijsten blijven staan. Wil nl (nog) niet direct in mijn nieuwe auto beginnen schroeven.;)
Heeft iemand een andere of betere oplossing?
I like to Cruze....I like my Cruze

jojo
lid
lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 06-04-2014 13:00

Bericht door jojo » 23-02-2015 17:36

Dat hele mylink gedoe heeft geen enkele meerwaarde. Als navigatie ben je verplicht bringo te nemen. Verder kan je er enkele internet muziek apps opzetten en daar stopt het. In de vs is er een app waarmee je de auto vanop afstand kan starten enzo, maar natuurlijk werkt dit in de eu weer niet. Het enige voordeel aan heel dat systeem is het draadloos bellen en de bt functie om muziek van je gsm af te spelen.
Als je er andere apps op wil krijgen ga je wrs het systeem op 1 of andere manier moeten hacken.
Chevrolet cruze hatchback 1.7d ltz met mylink

Plaats reactie

Terug naar “geluidinst.,navi.,handsfree b., dvd etc.”